.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 246
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449707
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 9:29 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/12/10 ساعت 2:23 ع نویسنده : ایمان احمدی

نماینده آمریکا در کنفرانس خلع سلاح اظهارات وزیر امور خارجه ایران درباره برنامه‌ی هسته‌یی‌اش را رد کرد و مدعی شد که این اظهارات با عمل نکردن ایران به وظایف بین‌المللی‌اش در قبال برنامه هسته‌یی تهران تضاد دارد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/12/10 ساعت 2:22 ع نویسنده : ایمان احمدی

این روزها شور و هیجان انتخابات گرچه از چند هفته پیش اوج گرفته و تحریم، تهدید و توطئه های دشمن و شرایط کشور، منطقه و جهان لزوم انتخاباتی پرشکوه را ده ها برابر کرده است اما سکوت تلخ آقای هاشمی همچنان ادامه دارد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/12/10 ساعت 8:10 ص نویسنده : ایمان احمدی

العربیه، رژیم صهیونیستی از ایالات متحده در مواجهه با ایران فاصله گرفت. روزهاست که با شدت گرفتن مشاجره ساختگی غرب با ایران بر سر پرونده ای هسته ای این کشور بحث حمله به تاسیسات هسته ای ایران مطرح شده است. ایران سالهاست که فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود را دارد و غرب نیز همراستا با این توسعه تکنولوژی هسته ای ایران تلاش می کند با ابزار تحریم و البته تهدید های لفظی تهران را از حرکت بازدارد . رژیم صهیونیستی در این سالها هربار نوک پیکان انتقادهای بین المللی علیه فعالیت هایش در منطقه و نوار غزه و کرانه باختری گرفته شده است، با فراکنی ایران را بهانه کرده و آن را تهدیدی برای خود خوانده است.

سایت العربیه در خبری به نقل از یکی از منابع نزدیک به ارتش رژیم صهیونیستی آب پاکی را بر دست امریکایی ها در خصوص تقابل نظامی ایران و رژیم صهیونیستی ریخته و می نویسد: تل آویو اگر تصمیم قطعی در خصوص حمله به ایران اتخاذ کند از واشنگتن اجازه نخواهد خواست و البته به کاخ سفید اعلام هم نخواهد کرد.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند روز دیگر مهمان باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید خواهد بود. این منبع اسرائیلی به العربیه می گوید: در شرایطی که تصمیم ما برای حمله به ایران قطعی شود ایالات متحده را در نیمه تاریک نگاه خواهیم داشت تا واشنگتن با اعتراض های همیشگی اش مانع از این حرکت نشود.

کاخ سفید با توجه به ضعف منطقه ایش به واسطه جنگ های افغانستان و عراق و حوادث خیزش های عربی در 2011 و 2012 مایل به آغاز جنگی دیگر در منطقه آن هم با ایران نیست. تحلیل گران امریکایی بارها هشدار داده اند که هرگونه حمله نظامی به ایران تنها برنامه هسته ای این کشور را به تعویق می اندازد اما اراده تهران را برای دستیابی به تکنولوژی کامل هسته ای جدی تر می کند. مقام های رده بالای امریکایی از رئیس ستاد ارتش تا وزیر دفاع و مشاور امنیت ملی بارها به اسراییل در خصوص حمله به ایران هشدار داده اند.

سایت العربیه در خصوص این خبر از کاخ سفید نیز نظرخواهی کرد که مقام های این نهاد نظامی ازهرگونه تایید یا تکذیب آن سرباز زدند




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 8:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

انتخابات، آن نقطه‌ى اساسى وصل افکار و آراى مردم به بدنه‌ى نظام اجرایى است. اگر انتخابات - همچنان که بحمداللَّه در گذشته همین‌طور بوده است - با حضور مردم، با اراده‌ى مردم، با آزادى کامل مردم و انتخاب آزادانه‌ى آنها انجام بگیرد، و حداکثر آگاهى از سوى مردم به کار برود، تا این‌که افراد صالح و شایسته و حقیقتاً حایز شأن نمایندگى این ملت عظیم، به مجلس فرستاده بشوند، نظام اسلامى مى‌تواند مطمئن باشد که در جهت آرزوها و هدفهاى خود در حرکت است. این، نقش انتخابات و شأن والاى انتخابات است.
بیانات در دیدار با وزیر و مسؤولان وزارت کشور و استانداران‌ 27/09/1370




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

بر اساس اطلاعات وزارت دارایی ژاپن، واردات نفت این کشور از ایران در ماه ژانویه 2012 برابر با 345 هزار بشکه در روز بوده است که 28 هزار بشکه در روز یعنی، معادل 8 درصد نسبت به ماه دسامبر 2011 بیشتر بوده است.درحالی واردات نفت ژاپن از ایران طی این ماه افزایش داشته است که دولت آمریکا فشار زیادی را به توکیو وارد کرده تا از طرح تحریم نفتی ایران پیروی کند!




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

«نجاح محمدعلی» گزارشگر ضدایرانی شبکه وهابی «العربیه» پس از دریافت نشان عالی مجلس سنای فرانسه، آن را به سران فتنه، میرحسین موسوی و مهدی کروبی اهدا کرد! وی که نقش مهمی را در انتشار خبرهای ضدایرانی و تحریف افکار عمومی کشورهای عربی علیه ایران ایفا کرده است، در مراسمی در پاریس،  این نشان طلایی را دریافت کرده بود.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

ارتش سایبری حزب‌الله اعلام کرد که در یک عملیات سایبری، تعدادی از سایت‌هایی را که در خط عناصر ضدانقلاب که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تحریم کرده‌اند، را از دسترس خارج کرده است. یکی از سایت‌های هک شده جدید توسط ارتش سایبری حزب‌الله، سایت «مجمع روحانیون مبارز» است. مجمع روحانیون مبارز یکی از تشکل‌های سیاسی بود که عملکرد سیاهی در فتنه 88 داشت




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

شبکه بی‌بی‌سی فارسی تلاش دارد تا در راستای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران به القای محورهای مورد نظر خود بپردازد. در همین راستا این شبکه در گزارشی کوشید تا با القای عدم حضور اصلاح‌طلبان در این انتخابات، عدم مشارکت مردمی را پیگیری کند. این در حالی است که تاکنون جریان اصلاحات بیش از چهار لیست انتخاباتی منتشر کرده است که از آن جمله می‌توان به تشکل‌های؛ صدای ملت، خانه کارگر، مردم‌سالاری و جبهه مردمی اصلاحات اشاره کرد.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

به‌دنبال افشای بخشی از اخبار پنهان و تعدادی از طرح‌های عملیاتی فتنه‌گران در هفته‌های اخیر و نیز ارائه شدن طرح‌های عجیب و غریب از طرف برخی فتنه‌گران خارج‌نشین، همه نگاه‌ها در اردوگاه فتنه به حضور یک یا چند نفوذی در سطح بالای تشکیلات فتنه‌گران معطوف شده است. از جمله، حسین کروبی بر «حمزه غالبی» متمرکز شده و نوع اطلاعات افشا شده و نوع رفتار حمزه غالبی را مستند نفوذی بودن او از طرف وزارت اطلاعات در شورای هفت نفره موسوم به «شورای هماهنگی راه سبز امید» (شهرسا) تلقی کرده و مصرانه حذف او از «شهرسا» را پیگیری می‌کند!
از طرف دیگر «رجبعلی مزروعی» که شدیداً حامی حمزه غالبی است و در عین حال به‌شدت با «مجتبی واحدی» رقابت دارد، واحدی را نفوذی وزارت اطلاعات معرفی می‌کند.
در سوی دیگر «مرتضی کاظمیان» که خود را نظریه‌پرداز شهرسا دانسته و تنها رقیب خود را در آن شورا «محسن کدیور» می‌داند، می‌گوید: [او] هیچ‌گونه استعدادی در امور سیاسی و تشکیلاتی ندارد و به‌دلیل تماس‌های روزانه با خاندانش در ایران و کسب تکلیف برای هر موضوع پیش پا افتاده،‌ عملاً به کانال درز اخبار شورا تبدیل شده است!
این در حالی است که بخش عمده‌ای از فتنه‌گران داخل و خارج از کشور، شخص اردشیر امیرارجمند را عامل نفوذی وزارت اطلاعات می‌دانند.
اوضاع حاکم بر گروهک شهرسا به‌گونه‌ای است که احتمالاً ظرف روزهای آینده شاهد استعفاها و عزل و نصب‌هایی در آن شورا باشیم.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

بنابر اخبار به‌دست آمده، رهبر حلقه انحرافی در حال تدوین گزارشی به یکی از مسئولان است که بر اساس آن القا شده که تماس‌های فراوانی برای تبریک یکی از مقامات به اصغر فرهادی به کسب جایزه اسکار با دفتر وی گرفته شده است. سرحلقه انحراف بر این باور است که این حلقه می‌تواند با بهره‌گیری از موفقیت فرهادی، ظرفیت فرهنگی و سینمایی کشور را به سمت خود جلب کند.




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا