.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 251
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449712
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 9:39 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

اختلافات میان فرقه سبز و اصلاح‌طلبان برای مدیریت جریان اصلاحات و شیوه‌های عمل، به اوج خود رسیده است. این اختلافات که بیشتر رهبری و مدیریت سیدمحمد خاتمی را نشانه گرفته این نکته را در بر دارد که خاتمی ناکارآمد، واداده و بی‌برنامه است.
فتنه‌گران در بیان دیدگاه‌های خود گفته‌اند: جنبش الآن رهبر ندارد. خاتمی هم عرضه رهبری ندارد. جنبش برای ادامه حیات خود نیاز به رهبر دارد. الآن باید ما فشار بیاوریم تا حصر کروبی و موسوی شکسته شود.
اصلاح‌طلبان نیز در پاسخ به این افراد گفته‌اند: مشکل اساسی ما در مقطع کنونی، نداشتن ایدئولوژی است. وقتی ما به فکر تولید فکر نباشیم، کار به اینجا می‌رسد که هدایت مجموعه، دست سبزهای خارج‌نشین می‌افتد. همچنین این افراد تأکیدکرده‌اند، بحث به خیابان آمدن برای رفع حصر را مطرح نکنید، چون اگر کار بیخ پیدا کند، آن موقع نظام برای محاکمه کروبی و موسوی مصرتر می‌شود.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیاتی از عملیات چشم روباه مربوط به فعالیت های شبکه بی‌بی‌سی فارسی در ایران را منتشر کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

در چارچوب پروژه اتحاد فتنه‌گران، ضدانقلاب و بیگانگان علیه ایران، اخیراً دو تن از سرکردگان گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب به وزارت امور خارجه انگلیس احضار شدند. یک منبع آگاه، جزئیات بیشتری از این نشست ضدایرانی را تشریح کرد. به گفته وی «عبدالله مهتدی»، دبیرکل گروهک منحله کومله و «مصطفی هجری»، دبیرکل گروهک منحله دموکرات، در روز 1/3/2012 میلادی همزمان با 11 اسفند برای ملاقات با مسئول میز ایران در وزارت امورخارجه انگلیس به محل این وزارت‌خانه فراخوانده شدند.بر اساس این گزارش، در این دیدار قرار است دو بسته جدید حمایتی (کمک و شارژ مالی) و هدایتی دولت پادشاهی انگلیس به سرکردگان ورشکسته این گروهک‌های تروریستی ابلاغ شود. در بسته هدایتی گفته خواهد شد که این گروهک‌ها چه باید کنند و چه مأموریت‌هایی دارند و وظایف جدید آن‌ها چیست.همچنین قرار است انگلیس وساطت کند تا این دو گروهک تروریستی با هم هماهنگ شوند.انگلیس سال‌هاست حمایت‌های دیپلماتیک و خدمات کنسولی ویژه‌ای به این دو گروهک تروریستی ارائه می‌دهد.گفتنی است طی روزهای گذشته نیز بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای با دعوت اکثر گروه‌های ضد انقلاب خارج‌نشین (که اتفاقاً گروهک‌های منحله فوق‌الذکر را نیز شامل می‌شد) سعی کرد بین آن‌ها وحدت ایجاد کند که البته در نهایت، نتیجه‌ای جز اختلاف نداشت. تقاضای کمک انگلیس از این گروهک‌ها پس از شکست‌های مکرر در حوزه‌های مختلف از ایرانیان، عمق درماندگی آن‌ها را در مواجهه با ایران نشان می‌دهد.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

برخی افراد رد صلاحیت شده در انتخابات که بعضاً سابقه گروهکی نیز دارند، به تأسی از روش‌های تبلیغاتی گروهک تروریستی منافقین با راه‌اندازی کارناوال در سطح برخی شهرها و پخش گل و شیرینی مدعی شده‌اند که شورای نگهبان آن هم چهار روز مانده تا انتخابات صلاحیت آن‌ها را تأیید کرده‌ است!یکی از این افراد، شخصی به نام«چ»، کاندیدای رد صلاحیت‌شده یکی از شهرهای استان البرز است. نامبرده که به دلایل سمپاتی گروهک تروریستی منافقین در ابتدای انقلاب و همچنین ارتباط نزدیک با حلقه انحرافی ازسوی شورای نگهبان رد صلاحیت‌شده، اخیراً با پخش گل و راه‌اندازی کارناوال در خیابان‌های شهر مذکور، مدعی تأیید صلاحیت خود شده است!

وی همچنین در جلسات محفلی خود با برخی رهبران انحراف در این شهر استان البرز گفته که «مردم نباید رأی بدهند تا مشارکت پایین بیاید و منتخب مردم با رأی بالا در مجلس وارد نشود تا در منطقه، جا پای محکمی نداشته باشد. اگر قرار شد رأی هم بدهند باید رأی سفید بدهند تا رأی کاندیدای اصول‌گرای این شهر به‌شدت پایین بیاید.»ذکر این نکته ضروری است که راهبرد کاهش مشارکت مردم برای پایین آمدن رأی کاندیداهای اصول‌گرا، روشی است که رهبران جریان انحرافی همسو با جریانات ضدانقلاب به عوامل خود ابلاغ کرده‌اند.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، به نقل از تلویزیون دولتی روسیه، نیروهای ویژه اوکراین و روسیه گروهی را در اوکراین بازداشت کردند که قصد ترور «ولادیمیر پوتین» نخست وزیر روسیه را داشتند.براساس این گزارش که از سوی منابع رسمی روسیه تایید شده، این گروه قصد داشتند بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات 4 مارس (14اسفند) ریاست جمهوری، پوتین را ترور کنند.دستگاه های امنیتی و مسئول روسیه با اعلام اینکه این گروه در شهر بندری «اودسا» بازداشت شده اند از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کردند.به نوشته خبرگزاری مهر، اوایل ماه جاری نیز اوکراین از بازداشت چند روس به اتهام فعالیت های تروریستی در همین شهر خبر داده بود. هنوز مشخص نیست که آیا این گروه تروریستی که در 4 فوریه بازداشت شدند با گروهی که به تازگی دستگیر شده اند ارتباط دارند یا خیر.یادآور می شود، روسیه طی چند روز آینده انتخابات مهم ریاست جمهوری را در پیش دارد. بسیاری از کشورها به خصوص آمریکا به دقت حوادث پیرامونی این انتخابات را رصد می کنند.در حال حاضر طرفداران و مخالفان پوتین چند هفته ای است با ریختن به خیابان ها علیه یکدیگر شعار می دهند.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

اخباری مبنی بر حضور برخی چهره های بازی خورده چون سیدمحمدخاتمی در پای صندوق های رأی به گوش می رسد، گروه ضدانقلابی «شورای هماهنگی راه سبز امید» با صدور بیانیه ای برای آخرین بار عاجزانه از ملت ایران خواسته است تا...

ادامه مطلب...


      

گردانگروه‌های مسلح تکفیری و عناصر موسوم به ارتش آزادی سوریه که از سوی دولت ترکیه حمایت شده و  با سازمان‌های اطلاعاتی عربستان و قطر ارتباط مستقیم دارند، گردان‌هایی به نام گردان‌های «یزید بن معاویه» را برای تهییج و ساماندهی جریان‌های تکفیری مرتبط با خود تشکیل داده‌اند.

این گزارش می‌افزاید که گردان‌های دیگری موسوم به گردان‌های «عمر بن سعد» و «ولید بن عتبه» نیز از سوی این دستگاه‌های امنیتی و در ذیل جریان موسوم به ارتش آزادی سوریه تشکیل شده است.

«ولید بن عتبه» از جمله شخصیت‌های مطرح صدر اسلام است که در مذمت وی آیه‌ای نازل شده است و همه مفسران نیز درباره این آیه که در خصوص ولید بن عتبه است، اتفاق نظر دارند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 4:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

سردارمناطق مرزی غرب کشور مهم‌ترین اتفاق نظامی‌اش را یک سال قبل از جنگ تجربه کرد. شهرهای استان‌های غربی یکی، دو سال زودتر به استقبال جنگ رفتند و به نوعی پیشکسوت عرصه دفاع مقدس به شمار می‌روند! مدتی از پیروزی انقلاب می‌گذشت که گروهک‌های تجزیه‌طلب و ضدانقلابی، بعد از تحرکات اولیه به پاوه رسیده و در آنجا هم شروع به ایجاد ناامنی و بستن راه و کشت و کشتار کرده بودند. اما با حضور سرداران شهیدی چون بروجردی، چمران، صیادشیرازی و... غائله ختم شد و صف دشمنان از مردم جدا شد. از این رو برای آشنایی بیشتر با شرایط مناطق غرب پیش از دوران دفاع مقدس با سردار احمد ذوالقدر جانشین سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ که سال‌های جوانی خود را در کنار شهید بروجردی سپری کرده است گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 4:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

صندوقشور و هیجان همیشگی اسفندماه که از سر نزدیکی عید در رگ سرزمین مان جاری است، امسال و این روزها به مراتب مضاعف شده است.

ادامه مطلب...


      
      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا