.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 150
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459904
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 8:53 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 4:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

روزی لقمان حکیم به پسرش گفت امروز به تو 3 پند می دهم که کامروا شوی.

اول اینکه سعی کن در زندگی بهترین غذای جهان را بخوری! دوم اینکه در بهترین بستر و رختخواب جهان بخوابی و سوم اینکه در بهترین کاخها و خانه های جهان زندگی کنی.

پسر لقمان گفت ای پدر ما یک خانواده بسیار فقیر هستیم چطور من می توانم این کارها را انجام دهم؟ لقمان جواب داد: اگر کمی دیرتر و کمتر غذا بخوری هر غذایی که میخوری طعم بهترین غذای جهان را می دهد . اگر بیشتر کار کنی و کمی دیرتر بخوابی در هر جا که خوابیده ای احساس می کنی بهترین خوابگاه جهان است . و اگر با مردم دوستی کنی و در قلب آنها جای می گیری و آنوقت بهترین خانه های جهان مال توست.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 8:8 ص نویسنده : ایمان احمدی

کعبه




      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

به‌کاربردن لفظ ساندیس‌خور، نشان‌دهنده رسوب ادبیاتی خطرناک، آزاردهنده و اغتشاش‌برانگیز است که اگر این لفظ با مجموعه محتوایی متناظر با آن در ذهن گوینده وجود داشته باشد، حتما نمی‌توان نام گوینده را در ردیف اهل انصاف قرار داد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 8:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

وهابی

شیخ وهابی "عائض بن عبدالله بن عائض القرنی" از روحانیون درباری عربستان، در گفتگو با شبکه العربیه مردم سوریه را به شورش مسلحانه بر ضد "بشاراسد" فراخواند.

بنا بر این گزارش، وی تصریح کرد: «همه ملت سوریه باید سلاح به دست بگیرند و با بشار اسد بجنگند. اسد مشروعیت خود را از دست داده و جنگ با او واجب تر از جهاد با اسرائیل است!!»

این شیخ وهابی حتی مفتی سوریه را به باد انتقاد گرفت و او را به دروغگویی و وارونه کردن حقایق متهم کرد. "القرنی" همچنین کینه عمیق خود از مجاهدین لبنانی را با حمله ناجوانمردانه به "سیدحسن نصرالله" بروز داد و مدعی دخالت ایشان در وقایع سوریه شد.

شیخ وهابی افراطی در این مصاحبه حتی حاضر نشد نسبت به هتاکی گستاخانه صهیونیست‌ها به قبله نخست مسلمانان -مسجدالأقصی- و همچنین اقدام بی‌شرمانه نظامیان آمریکایی در سوزاندن قرآن کریم هیچ گونه واکنشی نشان بدهد!

خاطرنشان می شود که "القرنی" همان کسی است که در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعثی صدام علیه ملت مظلوم ایران، به صراحت از جنایات آنها دفاع می کرد. وی پس از به دار آویخته شدن دیکتاتور معدوم عراق، شعری در تمجید از صدام سرود و با وقاحت هر چه تمام‌تر از او با عنوان "شهید" یاد کرد.



      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/8 ساعت 8:4 ص نویسنده : ایمان احمدی

کواکبیانمصطفی کواکبیان نماینده و کاندیدای اصلاح طلب مجلس که این روزها در حال تبلیغات انتخاباتی برای خود است در پایگاه اینترنتی اش به شدت از فقدان همشهری بهایی اش ابراز ناراحتی کرده است.وی در قسمت معرفی مهدیشهر سمنان نوشته است:
" پایه گذاری صنعت در شهرستان مهدیشهر(سنگسر) به دهه 1350 شمسی باز می گردد . در این دهه هژبر یزدانی سرمایه دار فقیدسنگسری، طرح ایجاد 13 کارخانه عظیم را در جنوب غربی مهدیشهر به اجرا درآورد . تا پیش از وقوع انقلاب 57 و کوچ اجباری او به کاستاریکا، وی سه کارخانه ریسندگی پاکریس، کفش اطمینان و پی وی سی، را به ثمر نشاند و سنگسر آنروز عملا به شهری مهاجرپذیر بدل شد. 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/8 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

اکنون که علی رغم اصرار فراوان مردم و تلاش گسترده دلسوزان دو جبهه «متحد» و «پایداری» به وحدت نرسیده و هر یک بر نظر خود- با کمال تاسف و بی توجه به خواست مردم- اصرار ورزیده اند، راه کار پیش روی نه لیست کامل جبهه متحد است و نه فهرست کامل «جبهه پایداری»، بلکه گزینه هایی از هر دو لیست یعنی «هم این و هم آن»- شما بخوانید «جبهه مختلط»!- می تواند کارساز باشد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/8 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت آن که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، ایشان همواره گوشزدهایی را به نمایندگان ملت درباره نوع نگاه مسئولین نسبت به مسئولیت‌شان داشته اند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/8 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/8 ساعت 7:38 ص نویسنده : ایمان احمدی

 
* شنیده شده است یک مقام ارشد قضایی و محسن هاشمی اخیراً دیداری با هم داشته اند. اخبار واصله حاکی است که محتوای این دیدار در رابطه با فیلترینگ سایت آیت الله هاشمی بوده است. در این دیدار مقام ارشد قضایی به انتقاد از سیاه نمایی هایی که این سایت انجام می داده، پرداخته و چندین مورد آن را نیز ذکر کرده است. در پایان دیدار محسن هاشمی انتقادات را پذیرفته و قول اصلاح داده است.
 
* شنیده شده است نوه آیت الله هاشمی پس از بازگشت از انگلیس توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. به نظر می رسد پیام هایی که از سوی برخی دستگاه های امنیتی غربی و ضد انقلاب توسط وی منتقل می شده علت این بازداشت بوده است




      

سیدمحمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات در حاشیه مراسم ختم پدر عبدالله نوری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که آیا شما در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر، به گفتن جمله "مخلص همه شما هستم"، بسنده کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که عدم حضور شما در انتخابات آیا به معنای تحریم است، گفت: شما که هرچه دلتان می‌خواهد، می‌نویسید




      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا