.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 82
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431420
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 2:7 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/31 ساعت 5:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام على سلام الله علیه •


با دشمنت مدارا کن و دوستیت را براى دوستانت خالص گردان

 




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/31 ساعت 5:2 ع نویسنده : ایمان احمدی

اط

به دنبال اطلاعیه 22 فروردین وزارت اطلاعات در خصوص بازداشت تعدادی از جاسوسان و تروریست‌های وابسته به رژیم اشغالگر قدس، اطلاعات تکمیلی در این زمینه منتشر شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/1/31 ساعت 5:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام هادى سلام الله علیه •

 




      
ارسال شده در سه شنبه 91/1/29 ساعت 4:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

شیطانکشیش شریعت، کارشناس شبکه مسیحی فارسی زبان درآمریکا، در برنامه خود پیرامون قدرت شیطان صحبت کرد. وی گفت: «خداوند حکومت جهان را به ما عطا کرده است و ما نیز این حکومت را به شیطان داده ایم. الآن شیطان(Satan) ، خداوند و سلطنت کننده بر این دنیا است.»
وی ادامه داد: «در درون انسان گناه و تاریکی وجود دارد. همه ما انسان ها جدا از خدا به دنیا می آییم. ما از اسم و خود خدا استفاده می کنیم تا به همدیگر ظلم کنیم و همدیگر را بکشیم.»
گفتنی است که مسیحیان به انسان به عنوان یک موجود گناه کار نگاه می کنند و حتی معتقدند که انسان گناه کار به دنیا می آید، گناه در انسان ریشه دارد و به همین دلیل نمی تواند به راحتی به ملکوت خداوند وارد شود. بر اساس این عقیده، نفس انسان گناه کار(Man guilty)، شیطانی می باشد. مسیحیان در واقع نفس شیطانی انسان را حاکم بر جهان می دانند.




      
      
ارسال شده در سه شنبه 91/1/29 ساعت 4:13 ع نویسنده : ایمان احمدی

خودنویس: «سروش بر خلاف گذشته که زنای با محارم را، امری اخلاقا مذموم می‌شمرد، امروزه این رفتار را یک حق می داند.»

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/1/29 ساعت 4:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از دلایلی که یک تبلت به لپ‌تاپ ارجحیت دارد، عمر بسیار طولانی‌تر باتری آن است. کامران کاظمی ـ کارشناس نرم‌افزار ـ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: تب‌لت‌ها به خاطر نوع طراحی‌شان در مقایسه با رایانه‌های معمولی، سبک‌ترند و حمل و انتقال‌شان به نسبت راحت‌تر است و شاید بعضی از انواع آن هنوز دارای وزن بالایی باشند و به راحتی در دست جای نگیرند، اما زمانی که کاربر آن را برروی پا و یا هر سطح دیگری بگذارید، عالی هستند و لپ‌تاپ هم که جزو وسایل قابل حمل و متحرک محسوب می‌شود، زمانی را برای روشن شدن می‌گیرد و معمولا بعد از مدتی استفاده، گرمای غیرقابل تحملی تولید می‌کند.

وی تصریح کرد: در استفاده از گوشی‌های هوشمند، با این‌که دسترسی راحتی به اینترنت وجود دارد اما مطالعه یک صفحه اینترنتی برروی تبلت در مقایسه با گوشی همراه که از نسخه دیگری از وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند و بسیار ریز و کوچک است، لذت‌بخش‌تر خواهد بود. گفتنی است وجود یک تب‌لت در محل کار، می‌تواند برای انجام کارهای ابتدایی مثل چک کردن ای‌میل‌ها و رسیدگی به برنامه‌ها کاملا موثر باشد و حتی اگر در مدارس، این امکان فراهم شود که نسخه دیجیتالی کتاب‌های درسی به دانش‌آموزان معرفی شود، آن‌ها هم می‌توانند با ذخیره کتاب‌ها در تبلت و همراه بردن آن، از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه است.

کاظمی در ادامه با بیان اینکه تبلت مزایای قابل توجهی دارد، اظهار کرد: تبلت‌ها برای بازی و سرگرمی عالی هستند و از آن‌جا که تبلت‌ها فقط یک صفحه نمایشگر بزرگ هستند، بهترین وسیله برای تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی به شمار می‌روند. لازم به ذکر است بازی‌ها تنها گزینه‌ای نیستند که می‌توانید روی تبلت دانلود کنید. بعضی از انواع تبلت‌ها که ارزش بیش‌تر هزینه کردن را دارند، مجهز به فروشگاهی هستند که می‌توان برنامه‌های جانبی زیادی را از آن خرید و سطح کاربری دستگاه را ارتقاء داد و در ضمن، کاربر راحت‌تر می‌تواند تمام برنامه‌های مورد علاقه‌ خود را در تبلت نصب کنند، بدون اینکه نیاز به وارد کردن رمز ثبت یا رمز خرید محصول داشته باشند.

این کارشناس نرم‌افزار یادآور شد: اکثر لپ‌تاپ‌ها قبل از اتصال به پریز برق، حدود 2 ساعت و نیم شارژ نگه می‌دارند، در صورتی که آی‌پد را می‌توان برای یک روز کامل، بدون نیاز به اتصال به پریز برق استفاده کرد و حتی گوشی هوشمند HTC مدل Driod Incredible حداقل دو بار در روز نیاز به شارژ دارد و اگر کاربری اینترنت را هم به آن اضافه کند، بیش‌تر از این هم خواهد شد و این‌که کاربر مجبور باشد شارژر لپ‌تاپ یا گوشی را مدام حمل کند یا دائم دنبال یک پریز برق بگردد، قاعدتا سخت خواهد بود




      
ارسال شده در سه شنبه 91/1/29 ساعت 4:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

بزرگوارتر از آن باش که به پستی تن دهی هرچند تو را به مقصود رساند، زیرا نمی توانی در برابر آن چه از آبرو و شخصیت در این راه از دست می دهی بهایی به دست آوری، و بنده دیگری مباش که خداوند تو را آزاد آفریده است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 91/1/29 ساعت 4:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در سه شنبه 91/1/29 ساعت 4:2 ع نویسنده : ایمان احمدی

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر درواکنش به اظهارات اخیر وزیر امورخارجه امارات درباره جزایر سه گانه جمهوری اسلامی ایران گفت: در رابطه با تمایت ارضی کشورمان به کسی اجازه نمی دهیم بخواهد جسارتی کند.

فرمانده کل ارتش در ادامه خاطرنشان کرد: آنهایی که با تحریک بیگانگان به اراضی جمهوری اسلامی ایران ان قلت دارند باید در اظهارات خود تجدید نظر جدی کنند.

امیر صالحی همچنین اظهارداشت: ما از سفر و بازدید ریاست محترم جمهوری از جزایر سه گانه که جزو خاک میهن اسلامی خودمان است خوشحال بوده و افتخار می کنیم.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما به هیچ کس اجازه نمی دهیم که بخواهد درباره تمامیت ارضی کشورمان بحثی داشته باشد.




      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا