.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 41
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431379
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 9:23 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

چرا اکنون و پس از آنکه مردم در 22 بهمن حاضر شدند و آن حماسه ده‌ها میلیونی را آفریده‌اند و با اقتدار اغتشاش 25 بهمن را هم خنثی کردند برخی از خواص دم از قانوگرایی و وحدت می‌زنند؟ چرا وقتی رهبر انقلاب در نماز جمعه 29 خرداد 88 راهکارهای قانونی و وحدت آمیز را مطرح کردند این حرف‌ها را نزدند؟ چرا در مواقع اغتشاش و آشوب خیابانی سخنی از قانون به میان نیامد؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/11/30 ساعت 5:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

در این مطلب بر آنیم تا با دوری از حب و بغض شخصی، نگاهی موشکافانه به شیوه مواجهه خاتمی با فتنه سال گذشته و مواضع وی در برهه‎‎های حساس آن داشته باشیم تا مخاطب با مشاهده این مواضع، خود به‎کارنامه خاتمی طی یک سال و نیم گذشته نمره دهد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/11/30 ساعت 5:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

تعداد 7 نفر از عناصر فرقه ضاله بهائیت که در آشوب های 25 بهمن ا نقش موثری داشته و با توجه به دستورالعملهای ارسالی از سوی بیت العدل در اسرائیل عمل می کردند، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده ند.

با دستگیری تعدادی از عناصر فرقه بهائیت در راهپیمایی آشوب اسرائیلی 25 بهمن،نقش این رژیم در مدیریت آشوب ها در این روز، با صحنه گردانی سران فتنه،بهائیان،سلطنت طلبان،منافقین و گروه های تروریستی آشکار شد.

به گزارش « جوان آنلاین»، در پی اغتشاشات روز 25 بهمن تعداد 7 نفر از عناصر فرقه ضاله بهائیت که در این آشوب ها نقش موثری داشته و با توجه به دستورالعملهای ارسالی از سوی بیت العدل در اسرائیل عمل می کردند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده ند.

شایان ذکر است در آشوب های فتنه 88 نیز با دستگیری تعدادی از عوامل این فرقه پرده از اقدامات آنان برداشته شده بود.




      
ارسال شده در شنبه 89/11/30 ساعت 5:13 ع نویسنده : ایمان احمدی

در تاریخ 20 بهمن مطلع شدیم فائزه هاشمی بطور ناشناس به شهرستان پاکدشت رفته و یک منبع مردمی گزارش داد بچه های بسیج که از دیدن فائزه هاشمی در پاکدشت کاملا متعجب شده بودند در پی مجادله کوتاهی او را به پایگاه بسیج هدایت کردند .

 گزارش ویژه محرمانه نیوز -لازم بذکر است در پی اغتشاشات و فتنه 88 افرادی که خود را منتسب به فرزندان هاشمی معرفی میکردند با مراجعه به منطقه ای خاص در شهرستان پاکدشت که ساکنین آن دارای ویژگی های منحصر بفردی میباشند اقدام به یارگیری و اعزام ایشان به محلات مختلف تهران می نمودند .

حال باتوجه به کلاس و فرهنگ و منش اعیانی این خانم و اینکه منز لگاه این خانم معمولا لندن و تورنتو و گاهی لواسان و کیش و دبی می باشد چطور شده است که در آستانه 25 بهمن ماه از آلوده ترین شهرستان استان تهران سر در آورده است؟

از موارد قابل توجه اینکه شهرستان پاکدشت بیشترین رای را با نام دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات خرداد 88 در صندوق ریخته بودند و وزیر نیروی دولت نهم به نمایندگی از رئیس جمهور برای قدردانی از مردم پاکدشت در همان ایام طی سفری به شهرستان مراتب تشکر و قدردانی رئیس جمهور را به مردم ابلاغ کرد.

چند سوال:

دلیل این حضور چه بوده است؟

آیا فرزندان آقای هاشمی یادشان افتاده در حاشیه تهران شهرهای متراکم و پرجمعیت و عموما فقیر نشن هم هست که میزان رای اینها در انتخابات آتی میباشد؟آیا مشکلات اخیر شورای شهر پاکدشت که باعث گردید 4 نفر از اعضاء شورا به دادگاه احضار و از سمت خود کنار گذاشته شوند میتواند دلیل این حضور نا بجا باشد؟

آیادر آستانه 25 بهمن باز نیاز به افراد بیشمار احساس شده که این خانم به این شهرستان محروم تشریف آورده است؟.

 




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/11/20 ساعت 7:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

ذ

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نقطه تمایز فتنه آینده با فتنه های گذشته عمق آن و حضور بدون نقاب برخی چهره های انقلابی است که رانت و نان سوابق گذشته خود را می خورند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/11/19 ساعت 1:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

جعفر تکبیری-حرکت بزرگ مردم مصر به روزهای اوج خود نزدیک می شود. حالا همه مردم آزاده دنیا چشم به میدان تحریر قاهره دوخته‌اند تا شاهد سرانجام این حرکت بزرگ مردم مسلمان مصر باشند، اما در کنار این مردم آزاده، برخی دیگر هم هستند که وقایع میدان تحریر برایشان بسیار اهمیت دارد. عده‌ای که در حال مشاهده از دست رفتن منافع خود در میان این میدان معروف قاهره هستند و به هر شیوه‌ای متوسل می‌شوند تا این روند نابودی منافع خود را به تاخیر بیاندازند. از اعزام مزدوران خود به میان انقلابیون مصری برای ایجاد انحراف در حرکت گرفته تا اعزام کماندو و نیروی سرکوب برای مقابله با تظاهرات کنندگان. حالا هم تلاش می‌کنند تا لقب انقلاب رنگی را به این حرکت بچسبانند تا علاوه بر تقلیل این حرکت عمیق مردم مصر به یک حرکت براندازانه پوچ، نقش خود در میان معترضان تقویت کنند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/11/19 ساعت 12:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسوی

میرحسین موسوی که این روزها مورد انتقاد شدید حامیان خارج نشین خود واقع شده و وی را به ماشین بیانیه نویسی تشبیه کرده اند،این ایام مشغول طراحی نوع مواجهه خود با سید محمد خاتمی می باشد.
به گزارش«جوان آنلاین»،پس از تلاش های سید محمد خاتمی برای جذب بدنه حامیان میرحسین موسوی به سبد اصلاحات،گفته می شود میرحسین موسوی ضمن احساس خطر از این تلاش ها گفته است در صورت ادامه این روند من ظرفیت اجتماعی خود را از دست داده و با این وضع دستگیری من بوقوع خواهد پیوست!.
گفتنی است این ماجرا که میرحسین موسوی را در وضعیت روحی نامساعدی قرار داده وی را به سوی اتخاذ برخی تصمیم ها برای روحیه بخشی به حامیان ریزش کرده خود نموده و قرار است وی مواضعی رادیکال تر از گذشته اتخاد کند.این درحالی است که برخی افراد به موسوی گفته اند روشی که وی قراراست در پیش گیرد تنها می تواند لایه های بیرونی جریان سبز را متقاعد کند اما نمی تواند مانع از پیوستن حامیان وی به سوی خاتمی شود.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/11/17 ساعت 4:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

دوراهی

یکی از سایتهای خبری در اقدامی عجیب و مشکوک اقدام به انتشار عکسهایی که مدعی شده دختر موسوی (کاندیدای شکست خورده و متوهم انتخابات) می باشد، نموده است.

به گزارش جهان در این رابطه سال گذشته نیز برخی سایتها در جریان رقابتهای انتخاباتی در تلاش بودند عکسهای بی حجاب از همسر موسوی را منتشر کنند که مورد انتقاد رسانه های اصولگرا و کاربران متدین فضای مجازی قرار گرفت

ادامه مطلب...


      

آقا

* احترام خاص به حضرت امام (ره)

رهبر انقلاب در جلسات درس همه بزرگان را با پسوند یا پیشوندهای احترام آمیز خطاب می کنند مثل مرحوم نراقی یا شیخ اعظم (شیخ انصاری)، اما از یک شخصیت با لقب محبت آمیز خاصی یاد می کنند و آن امام خمینی (ره) است که رهبری با عنوان "سیدِ استاد ما" خطاب می کنند. ضمن اینکه از لحاظ فقهی نیز مقام معظم رهبری ارزش خاصی برای نظرات حضرت امام (ره) قائلند و با احترام فراوان آنها را نقد می کنند.


* سکوت خواص!

در یکی از جلسه ها بحث درباره سند روایتی بود که انس بن مالک از رسول اکرم (ص) نقل کرده است. آقا در همین رابطه فرمودند: انس بن مالک خادم پیغمبر بود و راوی معروف است که خیلی روایت از پیامبر نقل کرده است به خصوص عامه از او نقل کرده اند... ایشان افزودند: این روایت دلالتش خوب است لکن سندش بسیار ضعیف است. تمام رجالی که در این سند هستند تا انس بن مالک مجهولند... خود انس هم محل کلام است. او همان کسی است که نقل شده حضرت امیرالمؤمنین (ع) بعد از وفات پیغمبر (ص) به او فرمودند که بیا قضیه غدیر را شهادت بده! چون قضیه غدیر پیش بعضی ها مورد انکار بود، حضرت فرمودند بیا شهادت بده! شهادت نداد، ظاهراً گفت یادم رفته، خبر ندارم. حاضر نشد شهادت بدهد، سکوت کرد، مثل بعضی از سکوتهایی که بعضی ها در یک جاهایی می کنند که نباید سکوت کنند، او هم سکوت کرد.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/11/17 ساعت 3:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

متکی

وزیر امور خارجه سابق کشورمان گفت: انقلاب اسلامی در اوج موفقیت حساب شده نظام جهانی، یک راه و پیام جدید و تحول بنیادین را نه تنها در محدوده ملی مرز یک کشور معین و برای یک ملت معین، بلکه در عرصه جهانی نوید داد

ادامه مطلب...


      
   1   2   3   4      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا