.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431373
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 8:24 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

احمدی نِاد

 گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور عصر امروز طی مراسمی در افتتاح سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت «سامد»‌با بیان اینکه بحث مردم از نگاه ما یک بحث مبانی و اصولی است در خصوص این موضوع گفت: همه انسانها محترمند البته ممکن است قلیلی از انسانها باشند که آنقدر در جهت انحطاط حرکت کرده باشند که از دایره انسانیت خارج شوند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/10/28 ساعت 6:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

هاشمی

سید محمد خاتمی اخیرا با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار داشته است.
به گزارش«جوان آنلاین»،این دیدار که حدود 10 روز پیش برگزارشده به میزبانی آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است.
گرچه درخصوص محتوای این دیداراخباری انتشارنیافته اما برخی از منابع آگاه معتقدند این دیدار در ادامه رایزنی های خاتمی برای خارج شدن اصلاح طلبان از فضای انفعال و چگونگی حضور در عرصه سیاسی کشور می باشد.
گفتنی است این اقدام خاتمی در حالی صورت گرفته است که بسیاری از اصلاح طلبان درخصوص انجام این دیدارنظر موافقی نداشته اند.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/27 ساعت 5:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

بسیاری از بلایای طبیعی به گفته ائمه علیه السلام به عملکرد مردم و حاکمان مربوط می شود.این حرف نافی تغییرت جوی طبیعی و مسائل مربوط به تحولات زیست محیطی نیست.با این حال توجه دادن نقش رفتار جامعه و حاکمان در ایجاد بلایای طبیعی می تواند در برون رفت از بحران های طبیعی راه گشا باشد.در ادامه بدون هرگونه توضیحی، برخی از علل سیاسی و اجتماعی خشکسالی و قطع باران در یک جامعه را از نگاه ائمه معصومین مرور می کنیم.چرا که به فرموده رسولُ‌اللَّهِ‏ (ص): هیچ‌قومی جز با رحمتی باران نبیند، و جز با غضبی به قحطی و خشکسالی دچار نشود. (کنز العمال: ج ? ص ??? ح ?????)

ادامه مطلب...


      

به گزارش جهان شیخ جعفر شجونی، دبیر جامعه وعاظ تهران در گفتگو با همشهری ماه به بیان نکاتی جالب درباره مسایل سیاسی کشور پرداخته است که مهمترین مطالب آن بدین شرح است:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/27 ساعت 5:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

مجلس

با شکایت جمعی از نمایندگان به کمسیون اصل ??، هیات رئیسه مجلس در ماجرای مصوبه جنجالی روز یکشنبه مجلس، درخصوص دانشگاه آزاد مقصر شناخته شد.

به گزارش جهان  پس از برگزاری جلسه علنی ?? خرداد ماه سال جاری در مجلس و در دستور قرار دادن طرح وقف دانشگاه آزاد، جمعی از نمایندگان مجلس از طرز کار هیأت رئیسه مجلس به کمیسیون اصل ?? شکایت کردند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/27 ساعت 5:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

کموله

به گزارش جوان آنلاین، پس ضربه های وارده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به گروهک های محارب در غرب کشور، این گروهک ها را به فعل و انفعلات بیهوده وا داشته است.
 به تازگی گروهک کومله ( شاخه زحمتکشان ) از عوامل و هسته های مخفی و تشکیلاتی خود در سطح شهرهای مریوان و سنندج خواسته است که نیروهای اطلاعاتی سپاه و اداره اطلاعات را شناسایی نموده و مشحصات آنها را به گروهک ارسال کنند.
لازم به ذکر است این گروهک چندی قبل در جهت انجام برنامه های خود در آینده ، یک دوره آموزش نحوه ترور را به تعدادی از اشرار خود بصورت مخفیانه  داده است.

 




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/27 ساعت 5:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

مسیحیت

اخذ اجازه اقامت یکی از انگیزه هایی بوده که همواره توسط مسیحیان تبشیری در اروپا برای انحراف دینی مسلمانان پناهنده به این کشورها مورد استفاده قرار گرفته است.
به گزارش جوان آنلاین، بر همین اساس بر پایه گزارشات واصله خانم «آ پ » که از اعضای کلیسای سوئد می باشد با ارتباط گیری با پناه جویان فارسی زبان که عمده آنها ایرانی و افغانی هستند با دادن وعده های کاذب از جمله در یافت اجازه اقامت در صورت مسیحی شدن به تبلیغ دین مسیحیت می پردازد.
این گزارش می افزاید متاسفانه نامبرده موفق شده است تا با استفاده از همین ترفند به جذب عده ای از هم وطنان بپردازد.
یک کارشناس امور مهاجرت که نخواست نامش ذکر شود به جوان آنلاین گفت :
گرچه شاید به نظر تغییر دین برای افراد مسلمان دارای مخاطراتی در کشورهای خود باشد اما این امر هیچ تظمینی برای در یافت اجازه اقامت برای پناهجویانی که می خواهند از این روش استفاده کنند نمی باشد و این روش یک اقدام فریب کارانه می باشد که توسط گروه های مسیحی تبشیری به کار می رود.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/27 ساعت 5:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

دوراهی

جریان انحرافی اصولگرایان برای دستیابی به اهداف چندگانه خود وارد فازجدیدی از اقدامات خود در حوزه قدرت شده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،در راستای بی قاعده سازی فضای سیاسی کشور گرچه ارتباط گیری با لایه هایی از طیف های مخالف گفتمانی خود که معرف فرهنگ اشرافی است را در دستورکار خود قرار داده بود ولیکن گویا جدیدا ارتباط گیری با لیدرهای اصلی مخالفان گفتمانی خود را در حال پی گیری است.
درهمین زمینه گفته می شود هدف از این اقدامات که نزدیک شده به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد توافق برای تغییر ترکیب مجلس آتی با هدف برخی از مهره های در تضاد با گفتمان جریان انحرافی اصولگرایان می باشد.
به گفته منابع آگاه در همین راستا دیداری در سطح معتمد این جریان انحرافی با سردمدار طیف مخالف صورت گرفته که برخی منابع از آن به عنوان یک معامله و بده بستان سیاسی بزرگ یاد می کنند.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/10/27 ساعت 5:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

سفارت

به دنبال تجمع عده‌ای از افغانیها در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل و تعرض به آن سفارت و توهین به مقامات برجسته ایرانی خبرنگار ندای انقلاب به ابعاد جدیدی از پشت پرده این تجمع دست پیدا کرد.
بنابر این گزارش یک منبع آگاه در شهر کابل و از چهره های نزدیک به مجاهدین افغانی در گفت و گو با ندای انقلاب گفت: در تجمعات روزهای گذشته در مقابل سفارت ایران درکابل عوامل اطلاعاتی آمریکا نقش موثری ایفا کردند.
وی افزود: برای تجمعات در مقابل سفارت ایران در کابل ماموران امنیتی آمریکایی مستقر دراین شهر به لیدرهای افغانی روزانه مبلغ 2500 افغانی (تقریبا 50دلار) بعنوان دستمزد می دهند تا رفتارهای ناشایستی علیه ایران در مقابل سفارت این کشور انجام دهند.متاسفانه برخی عوامل افغانی هم به دلیل مشکلات مالی دست به هرکاری می زنند.
گفتنی است نقش این عوامل امنیتی آنجا مشخص تر می شود که این تجمعات که ظاهرا به دلیل متوقف شدن تانکرهای سوخت پشت مرزهای ایران است شکل دیگری به خود میگیرد و با بالا بردن تصاویری از فتنه گران ایرانی و برخی منافقین و اعضای محکوم شده پژاک مسیر تجمع مضحک افغانها به راه دیگری کشیده می شود.
وی افزود: این تظاهرات و هتک حرمت توسط گروه کمونیستی «حزب همبستگی افغانستان»به رهبری عبدالخالق نعمت، که شاخه پشتون‌گرای گروه‌های مائوئیستی به شمار می‌رود راه اندازی شده بود. تظاهرات هرات نیز به تحریک این گروه صورت گرفت.
لازم به ذکر است این منبع آگاه افغانی در پایان به خبرنگار ما گفت: اشغالگران از نفوذ جمهوری اسلامی ایران درافغانستان به شدت در هراسند و هر از گاهی با به پا کردن چنین شوهای تبلیغاتی در صدد مخدوش کردن چهره ایران در بین مردم افغانستان هستند که البته راه به جایی نخواهند برد.
 




      
ارسال شده در شنبه 89/10/25 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

وو

دانلود




      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا