.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 42
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431380
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 9:38 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/31 ساعت 5:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

... به سراغ توپ‌ها رفت و آنها را برانداز کرد. به تمام زوایای پنهان توپ‌ها خیره شد و سرانجام لحظه انتظار به سر رسید و آن معجزه خدایی به وقوع پیوست.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/31 ساعت 5:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا

بسم الله الرحمن الرحیم
در نخستین روز هفته‌ی دفاع مقدس که یادآور مجاهدت عمومی و با شکوه ملت ایران در برابر کید و مکر دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است، نام و یاد شهیدان عالی مقام و سرافراز را گرامی میدارم و برترین درجات بهشتی را برای آنان از خداوند متعال مسألت میکنم.

همچنین سلام و احترام و ارادت قلبی خود به خاندان‌های شریف و ایثارگر آنان که با صبر و پایداری بی نظیر خود چهره‌ی ملت ایران را در تاریخ، درخشان ساختند تقدیم می‌کنم.

امروز با پیشرفت و درخشش کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام، بار دیگر ارزش مجاهدت فداکارانه‌ی شهیدان عزیز ما آشکار گشت. خدای حکیم و قدیر را سپاسگزاریم که خون شهیدان ما ضایع نگشت و این فداکاری‌ها جان تازه‌ئی به امت اسلام بخشید.
 
همه باید خداوند متعال را بر الطاف آشکار و پنهانش شکر گوئیم و دوام و افزایش آن را از درگاهش مسألت کنیم و توفیق انجام وظیفه را از او بخواهیم. امید است قلب مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و روح مطهر شهیدان و امام بزرگوار از همه‌ی ما خشنود گردد.
والسلام علیکم و رحمة الله
سیّدعلی خامنه‌ای
31/شهریور/1390




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/31 ساعت 5:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا واحمدی مقدم




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/31 ساعت 5:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از گزارشگران و مجریان صداوسیما که در همایش بیداری اسلامی حضور داشته، حاشیه ای از این همایش را در مورد سردار قاسم سلیمانی نقل کرده است.، در وبلاگ خود، سازش، چنین بیان کرده است: 

تبیان به نقل از وبلاگ این مجری سیما نوشت: امروز در اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی مشغول تهیه گزارش بودم. هنگامی که رئیس‌جمهوری آمد، در راه‌روی پشتی سالن دکتر ولایتی، ابراهیم جعفری نخست‌وزیر سابق عراق و شهاب‌الدین صدر به استقبال رئیس‌جمهور آمده بودند. ناگهان چشمم به یک مرد لاغر‌اندام افتاد که کت‌و‌شلواری مشکی که معروف است به "کت احمدی‌نژادی" تنش بود. 

قیافه‌اش خیلی برایم آشنا بود. اما هرچه فکر می‌کردم یادم نمی‌آمد تا این‌که بالاخره فهمیدم این مرد کیست؛ این مرد لاغر‌اندام همان سرداری است که دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی با شنیدن اسمش لرزه بر اندامشان می‌افتد: او کسی نبود جز سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران.

اول شک کردم، دویدم طرفش، از جوانی که به نظرم همراه سردار بود و پشت سرش راه می‌رفت، پرسیدم: "سردار سلیمانی اند دیگه؟" گفت: بله، ناگهان میکروفن من و دوربین تصویربرداری که همراهم بود را دید که یک‌هو جا خورد و گفت: "نزدیک نشوید و اصلاً فیلم نگیرید". سریع میکروفن را دادم به تصویربردار و دویدم سمت سردار که داشت از پله‌ها بالا می‌رفت. سلام کردم و خودم را معرفی کردم. 

چهره محجوبی داشت. جوابم را داد. گفتم: "سردار خیلی دلم می‌خواد که از شما یه مستند بسازم؛ حیفه که شما گمنام بمونید!" سردار گفت: "دعا کن شهید بشم، اون‌وقت می‌تونی مستندت رو بسازی!" گفتم: "نه دیگه؛ همیشه تا شماها شهید میشید میان سراغتون، حیفه گمنام باشید؛ به خدا ما جوونا نیاز داریم به شماها." سردار خنده‌ای کرد و در آغوشم گرفت و شروع کرد به بوسیدن و گفت: "تو رو خدا دعا کن شهید بشم، دعا کن شهید بشم!" من دیگر هیچ حرفی برای گفتن نداشتم. سردار رفت با همان چهره محجوب و آرامش. انگار نه انگار که او همان کسی است که پشت خیلی از دشمنان اسلام و ایران را به خاک مالیده است.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/31 ساعت 5:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/31 ساعت 5:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسوی خوئینی ها در واکنش به این ابهام که آیا طیف متبوع وی مشغول چانه زنی با حاکمیت است، گفت: حکومت چنان خود را قدرتمند می بیند که حاضر نیست با آمریکا مذاکره کند، پس چگونه حاضر می شود به چانه زنی با ما توجه کند؟...

خوئینی ها همچنین در وبلاگ خود بر این نکته نیز تاکید ورزیده که اصلاح طلبان مایل به حضور در انتخابات هستند «ولی هیهات که آیت الله جنتی اجازه چنین رخدادی را بدهد». او هم چنین تصریح می کند « ما هیچ دخالتی در امور نداریم اما معتقدیم مردم همچنان بر رأی سال 57 باقی هستند هر چند که ممکن است میزان آراء موافق به نصاب آن سال نرسد».




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/6/31 ساعت 5:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

سخنرانی روز گذشته باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دیروز به جز اینکه طرح مسئله عضویت فلسطین را به طور رسمی رد کرد دارای حاشیه مهمی نیز بود که رسانه ها آنرا مورد توجه قرار دادند.

همزمان با سخنرانی باراک اوباما هیئت نماندگی کشورمان در نیویورک سخنرانی ضد آمریکایی وی را گوش دادند و سالن را ترک نکردند. 



علاوه بر محمد خزائی سفیر ایران در سازمان ملل، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، مجید نامجو وزیر نیرو وعبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی حضور یافتند.

"باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر ایران و کره‌شمالی را تهدید کرد.

«اگر آنها [ایران و کره‌شمالی] به مسیر خود خارج از قانون بین‌المللی ادامه دهند، آنها باید با فشار و انزوای بیشتری مواجه شوند. این همان تعهدی است که صلح می‌خواهد.»

اوباما در ادامه سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: دولت ایران نمی‌تواند نشان دهد که برنامه هسته‌ایش صلح‌آمیز است، به تعهدات خود عمل نکرده است و پیشنهاداتی که می‌تواند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برای ایران فراهم کند را رد کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در حالی مدعی می‌شود که ایران نتوانسته ماهیت صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود را ثابت کند که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هیچکدام از گزارش‌های خود انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران گزارش نکرده است




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/30 ساعت 4:12 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه در بخشی از گفت و گوی تفصیلی خود با پایگاه خبری-تحلیلی مشرق که به زودی مشروح آن منتشر خواهد شد درباره جزئیات ملاقات سال گذشته خود با کروبی در قم و تهران پرده برداشت.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/30 ساعت 4:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ?ایران اخیرا پیام مهمی را به رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، ارسال کرده اند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/6/30 ساعت 4:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

تمهیدات امنیتی در هتل محل اقامت هیاتهای خارجی از جمله هتل "واریک" محل اقامت رییس جمهوری و هیات همراه بسیار بالاست. تمام میهمانان هتل و وسایل آنان برای ورود به هتل باید از دستگاه اشعه ایکس عبور کنند.

ادامه مطلب...


      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا