.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431350
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 5:35 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 92/10/30 ساعت 6:30 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در دوشنبه 92/10/30 ساعت 8:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

 

امام علی صلوات الله علیه:

وَ اَیْمُ اللَّهِ مَا کانَ قَوْمٌ قَطُّ فى غَضِّ نِعْمَةٍ مِنْ عَیْشٍ فَزالَ عَنْهُمْ اِلاَّ بِذُنُوبٍ اِجْتَرَحوهَا؛

به خدا سوگند، هرگز ملتى در زندگىِ مرفّه و پر نعمتى نبوده‏ اند و نعمت از آنان زائل نشده است، مگر به سبب گناهانى که مرتکب شده‏ اند.

نهج البلاغه، از خطبه 178




      
ارسال شده در یکشنبه 92/10/29 ساعت 5:1 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در یکشنبه 92/10/29 ساعت 10:34 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام صادق صلوات الله علیه :

ثَلاثَةٌ تُورِثُ المَحَبَّةَ : الدِّینُ و التِّواضُعُ و البَذلُ

سه چیز محبّت مى آورد : دین دارى ، تواضع و بخشش .

تحف العقول: ص 315




      
ارسال شده در یکشنبه 92/10/29 ساعت 10:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

 

امام علی صلوات الله علیه:

ما بَرَأَ اللّهُ نَسَمَةً خَیرَا مِن مُحَمَّدٍ صلى الله علیه و آله

خداوند آفریده اى بهتر از محمّد نیافریده است .

کافى: ج 1 ، ص 440




      
ارسال شده در شنبه 92/10/28 ساعت 4:21 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 92/10/27 ساعت 8:6 ص نویسنده : ایمان احمدی


محمود احمدی نژاد در مرز فلسطین اشغالی و چند کیلومتری اسرائیل! بیرون از شیشه ضد گلوله.
http://www.jahannews.com/images/docs/files/000337/nf00337926-1.jpg


از سید حسن تا حسن؛ از ضاحیه تا اهواز؛ جان کدام در خطر است؟!http://www.jahannews.com/images/docs/files/000337/nf00337926-2.jpg



      
ارسال شده در جمعه 92/10/27 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

 

امام صادق صلوات الله علیه :

صِلَةُ الاَْرحامِ تُحَسِّنُ الْخُلُقَ وَ تُسْمِحُ الکَفَّ وَتُطیبُ النَّفْسَ وَتَزیدُ فِى الرِّزْقِ وَتُنْسِئُ فِى الاَْجَلِ؛

صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاکیزه جان مى‏ نماید و روزى را زیاد مى‏ کند و مرگ را به تأخیر مى‏ اندازد.

کافى، ج 2، ص 151، ح 6




      

سخنان تهدید آمیز سرتیپ "فاضل برواری" فرماندهی نیروهای ویژه عراق در مبارزه با تروریسم خطاب به سعودی، بازتاب گسترده ای در رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی اینترنتی مانند "فیس بوک، و تویتر" داشته است.


فاضل برواری در سخنانی تهدیدآمیز درصفحه اجتماعی فیس‌بوک گفته است: اگر سعودی به مقدسات ما در کربلا حمله کند یا اینکه به فکر اشغال یک وجب از خاک عراق باشد ما نماز ظهر را در بقیع خواهیم خواند. برواری در واکنش به قتل چهار سرباز توسط تروریست‌ها در الانبار تهدید کرد در مقابل جان این چهار سرباز، چهارهزار نفر از داعش را خواهیم کشت. در همین راستا نیورهای امنیتی عراق شیخ عشیره "البو فراج" را که مشکوک به دست‌داشتن در این ماجراست، دستگیر کرده‌اند.

به گزارش شیعه نیوز، خانواده این چهار سرباز از حکومت خواسته‌اند این شیخ را آزاد نکند و به مجازاتش رسیدگی نماید و انتقام شهدا را بگیرد.

"فاضل برواری" چندی پیش نیز در صفحه شخصی‌اش نوشته بود: تعداد انتحاری‌های عرب از ملیت‌های مختلف که به عراق سفر کردند و خود را در این کشور منفجر کردند، به بیش از چهار هزار نفر رسیده است؛ در بین این افراد، سعودی‌ها بیشترین تعداد انتحاری را دارند.

به تازگی اسنادی منتشر شده است که نشان می دهد عربستان در عملیات های تروریستی فلوجه و الانبار دخالت دارد.

به گزارش مشرق؛یکی از روش های دخالت عربستان در عملیات تروریستی عراق ارتباط با شخصیت های سیاسی عراقی که از مخالفان نوری مالکی هستند می باشد. طارق هاشمی، معاون سابق و فراری رئیس جمهوری عراق ، از جمله افرادی است که متهم به دست داشتن در عملیات تروریستی این کشور است و مورد حمایت آل سعود نیز قرار دارد.

احمد العوانی، نماینده پارلمان عراق از گروه العراقیه نیز که به دست داشتن در عملیات تروریستی و اعتصاب های ضد دولتی متهم شده است ، مورد حمایت آل سعود قرار دارد. در اسنادی که دولت عراق در اختیار دولت های عربی و اسلامی قرار داده است مدارکی وجود دارد که نشان می دهد مخالفان دولت برای ایجاد ناامنی از دولت عربستان پول گرفته اند. حمایت از گروههای تروریستی نیز شیوه دیگر آل سعود برای دخالت در امور داخلی و ایجاد ناامنی در مناطق مختلف عراق است .

بندر بن سلطان، رئیس دستگاه اطلاعات عربستان ، نقشی کلیدی در حمایت از گروههای تروریستی در عراق ایفا می کند. علی شلاه نیز از حمایت مالی عربستان از تروریستها پرده برداشت و اعلام کرد برخی افراد در این زمینه دستگیر شده‌اند و علاوه بر اعترافات دستگیر شدگان، اسنادی از مکالمات تلفنی ضبط شده نیز وجود دارد.استخدام مزدور و آموزش آنها برای عملیات تروریستی نیز یکی دیگر از روشهای آل سعود برای دخالت در امور داخلی عراق و ایجاد ناامنی است . نوری مالکی، نخست وزیر عراق، پنج شنبه گذشته در جمع سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی در بغداد گفت برخی تروریست‌ها با گذرنامه‌های عربی وارد خاک عراق می شوند عملیات تروریستی انجام می دهند ، اما کشورهای حامی تروریست ها باید بدانند که آتش تروریسم دامن آنها را خواهد گرفت.

عراق تنها کشوری نیست که عربستان را به دخالت در عملیات تروریستی و انفجاری متهم کرده است. پوتین، رئیس جمهوری روسیه نیز اخیرا عربستان را شریک مهم ترویستها خواند و از شورای امنیت سازمان ملل خواست عربستان را در رده حامیان گروههای تروریستی قرار دهد. شخصیت ها و برخی مقامات دولتی لبنان نیز ریاض را به دست داشتن در عملیات انفجاری مناطق مختلف لبنان متهم کردند.

 با توجه به این اظهارات و همچنین انتشار اسناد دولت عراق، اکنون نهادهای بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد باید اقدام جدی درباره نقش عربستان در عملیات تروریستی و انفجاری در کشورهای مختلف انجام دهند.




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/10/26 ساعت 7:36 ص نویسنده : ایمان احمدی

در ماه های پایانی سال 2011، رسانه های لبنانی از بازداشت یکی از جاسوسان اصلی دستگاه اطلاعاتی و امنیتی آمریکا (CIA) و موساد که از مقامات ارشد حزب الله لبنان به شمار می رفت، خبر دادند.


چند روز بعد از انتشار آن خبر، حجة الإسلام و المسلمین سید "حسن نصر الله" دبیرکل حزب الله لبنان نیز در یکی از سخنرانی های خود بدون نام بردن از فرد خاصی،‌ از شناسایی و بازداشت این جاسوس، خبر داد.

با گذشت زمان، رسانه های مختلف لبنانی کم کم از چهره واقعی جاسوس بازداشت شده پرده برداشتند. اخیرا نیز یکی دیگر از رسانه های لبنانی با انتشار مطلبی در مورد وی،‌ تعدادی دیگر از خانه های پازل نا تمام آن ماجرا را نمایان ساخت.

در این مطلب آمده: نام وی "محمد الحاج"‌ معروف به "أبو تراب" بود. او مسئول بخش آموزش حزب الله لبنان به شمار می رود. او خودش چند سال پیش با برخی از مقامات آمریکایی دیدار و آمادگی خود برای جاسوسی علیه حزب الله را اعلام کرده بود.

این مطلب افزود: سازمان CIA و سپس موساد قبل از آغاز همکاری با وی، چندین بار او را با استفاده از دستگاه دروغ سنج امتحان کردند تا مبادا جاسوس دوجانبه باشد اما مشخص شد که او واقعا آمادگی همکاری با دشمنان حزب الله را داشته است.


این رسانه لبنانی همچنین نوشت: او دیدارهای خود با مسئولان CIA و موساد را داخل سفارت آمریکا در منطقه "عوکر" در شمال شرق بیروت و یا در اماکن عمومی مانند کتابخانه ها انجام می داد. وی اطلاعات بسیار زیادی درباره تعداد و اماکن آموزشی نیروهای حزب الله و نحوه آموزش آنان را در اختیار CIA و موساد قرار داد.

رسانه مزبور در ادامه نوشت: بعد از شناسایی و بازداشت "أبو تراب"، ساعت های زیادی از سوی دستگاه امنیتی حزب الله از وی بازجویی شد. او سپس همه اطلاعاتی که در اختیار CIA و موساد قرار داده، را اعلام کرد. حزب الله در مدت زمان بسیار کوتاهی،‌ با تغییر همه اماکن و مراکز خود، اطلاعات ارائه شده بهCIA  و موساد را سوزاند.

"أبو تراب"‌ در اعترافات خود گفته بود که موفق شده بود در یکی از دیدارها خود را به سید "حسن نصرالله" برساند. او بعد از رسیدن به او، فورا به مأموران صهیونیستی موساد اطلاع داده بود که حاضر است دبیرکل حزب الله لبنان را ترور کند، اما آنان به هیچ وجه این اجازه را به او نداند و اعلام کرده بودند که به شدت از این کار نگران و هراسانند زیرا در آن صورت نیروهای حزب الله فورا به سرزمین های اشغالی حمله گسترده ای خواهند کرد که ضربه بسیار شدیدی به اسرائیل وارد خواهد کرد و شاید هم به نابودی آن منجر شود.

به نظر می رسد،‌ سازمان موساد علاوه بر این ترس و نگرانی که دارند،‌ از افکار عمومی جهان اسلام و جهان عرب به شدت نگران و هراسانند زیرا بر اساس نظرسنجی های انجام شده طی چند سال اخیر سید "حسن نصرالله" محبوب ترین چهره جهان اسلام،‌ جهان عرب و خاورمیانه شده است.

علاوه بر آن، موساد نگران واکنش جمهوری اسلامی ایران که دوست، همپیمان و حامی سید "حسن نصرالله" و حزب الله لبنان است، نیز می باشد.




      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا