.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 65
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431403
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 12:19 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 12:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

رفتاری که روز گذشته نیکی کریمی در جشنواره فیلم ابوظبی - که اگر حتی هویت آن جشنواره را هم نادیده بگیریم - از خود نشان داد، جای هیچگونه تردیدی باقی نمی گذارد، که ... ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 11:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

حجت‌الاسلام مهدی سعیدی، استاد اخلاق حوزه علمیه قم عادت کردن به گناه چشم‌چرانی را از عوامل تشویق و بروز دیگر گناهان می‌داند و یکی از عوامل افزایش گناه در جامعه عادت کردن به گناه و عادی شدن آن در میان مردم برمی‌شمارد.

کنجکاوی در گناهی سبب انجام گناه دیگر می‌شود

وی ادامه داد: برخی افراد از روی کنجکاوی مرتکب برخی از گناهان مانند چشم‌چرانی می‌شوند و به سبب زیبا جلوه دادن شیطان به آن عادت می‌کنند، بعد از مدتی به این گناه اکتفا نکرده و در گناهانی مانند برقراری رابطه نامشروع گرفتار می‌شوند.

این استاد حوزوی ابرازداشت: خداوند متعال برای این‌که زمینه گناهان دیگر به وجود نیاید برای چشم محدودیت‌های را قرار داده و خواستار کنترل چشم شده است، تخلف از این محدودیت‌ها فرد را در گناه دیگر گرفتار می‌کند. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 11:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

شبکه اسکای نیوز عربی نیمه شب گذشته اعلام کرد: خمیس پسر معمر قذافی در پی درگیریهای امروز و جراحات وارده کشته شد.

 

پیش از این برخی منابع از قطع شدن یک پا و گوش خمیس قذافی در جریان درگیریهای اخیر خبر داده بودند. اما با توجه به اینکه خبر مرگ خمیس قذافی طی ماههای اخیر چندین بار منتشر شده بود تایید نهایی آن برای شبکه های تلویزیونی دشوار بود.

 

در همین راستا سخنگوی کنگره ملی لیبی (دولت لیبی) در گفتگو با یکی از شبکه های تلویزیونی لیبی مرگ خمیس قذافی را تایید کرد.

 

در پی اعلام این خبر مردم شهرهای مختلف لیبی اقدام به پایکوبی در میادین مهم کردند و مرگ پسر ستیزه جوی معمر قذافی را جشن گرفتند.

 

خاطر نشان می شود خمیس شب گذشته در پی درگیریهای شدید در شهر بنی ولید زنده دستگیر شده بود و جراحات عمیقی بر بدن وی وجود داشته است.

 

منابع آگاه در لیبی اعلام کردند که خمیس قذافی دو ماه پیش از طریق برخی کشورهای همسایه وارد شهر بنی ولید شده بود و  در نظر داشت وارد درگیری با نیروهای دولتی شود.

 

"خمیس معمر محمد ابومنیار قذافی" متولد 27 می 1983 بود. وی ششمین پسر معمر قذافی محسوب می شد. وی از پسران مورد اعتماد قذافی بود که تا آخرین لحظه برای پدرش جنگید و پس از سقوط رژیم وی مدتی از کشور گریخت.
 

 

خاطرنشان می شود خمیس فرمانده یگان‌های ویژه لیبی معروف به "یگان 33 " بود که آموزش‌های نظامی خود را در روسیه سپری نمود. یگان وی ماموریت سرکوب اعتراضات بنغازی را برعهده داشت. منابع آگاه پیش از این، از مرگ وی طی بمباران ناتو در جریان سرنگونی رژیم قذافی خبر داده بودند.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 10:42 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 10:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

اخبار رسیده حکایت از شرایط ویژه نگهداری و بازجویی از مهدی هاشمی در زندان دارد. بر این اساس مهدی هاشمی تنها در ساعات اداری حاضر به شرکت در جلسات بازجویی می شود.
وی اعلام کرده شرایط بازجویی به شرایط روحی وی بستگی داشته و هر زمان که احساس آمادگی کند در این جلسات حضور پیدا خواهد کرد. به طوریکه برخی اخبار حکایت از تنها 11 ساعت بازجویی، در طول 15 روز ابتدایی از بازداشت وی، دارند.
نکته جالب نیز اینجاست که مهدی هاشمی به بهانه بیماری روده از همان روزهای اول بازداشت خود خواستار تامین غذا از خارج زندان برای خود شده بود.
به نظر می رسد در شرایطی که برخورد قاطع با عاملان ناآرامی های سال88 یکی از خواسته های اصلی مردم ایران است به نظر می رسد برخی بدنبال مستثنی کردن خود از این مطالبه عمومی هستند.




      
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 10:36 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

لینک دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 10:5 ص نویسنده : ایمان احمدی

0e9f5dbe-794f-4c2f-aa43-7213407753d2

دگرگونی اندیشه ها و عقاید لازمه قوه تفکر انسان است، و آن جا که محور معینی وجود نداشته باشد، این دگرگونی ممکن است تا بی نهایت ادامه پیدا کند، به گونه ای که با تولد هر فرد انسانی، باید منتظر ظهور عقیده ای تازه باشیم. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 10:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

تقریبا نیمی از صاحبان مشاغل در سراسر جهان در سال 2009 به دلیل بی توجهی به افزایش ضریب امنیت سیستم‏های خود به انواع کرم و ویروس اینترنتی آلوده شدند. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 9:57 ص نویسنده : ایمان احمدی

یکی از موارد اساسی و اصلی‌ای که هر جامعه‌ای به آن نیاز دارد و در صورت فقدان آن، جامعه با مشکلات فراوان و زجرآوری مواجه خواهد شد، «امنیت» است. جامعه‌ای که از این موهبت بسیار ارزشمند محروم باشد، در تمام امور دنیا اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... دچار پسرفت و مشکلات دیگر خواهد گشت. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 8:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

کجاست شعارهای زیبای انقلاب؟ کجاست ارزشهای بیاد ماندنی دوران جنگ که باعث می شد در زیر باران آتش عده ای رقص جنون کنند . ادامه مطلب...


      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا