.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 50
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431388
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 10:14 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/12/29 ساعت 5:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

در چند روز گذشته اخباری در محافل فامیلی میرحسین موسوی و همسرش مبنی بر دیدار میرحسین با پدرش مطرح بوده که یکی از دوستان نزدیک به اقوام پدری موسوی این خبر را تایید کرده است.

این فرد مطلع عنوان نموده است که میرحسین موسوی و همسرش در حالی‌که در معیت تیمی امنیتی بودند در شرایطی کاملا راحت و عادی به منزل پدر خود وارد شده، بیش از یک ساعت در آنجا حضور داشته‌اند و پس از ملاقات با پدر خود و احوال‌پرسی از سایر اقوام به منزل خود بازگشتند.

نام‌برده نحوه رفتار تیم امنیتی، موسوی و همسرش را با احترام متقابل توصیف کرده است.




      
ارسال شده در شنبه 89/12/28 ساعت 7:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

"من آقازاده نیستم! چون فرزند مسوول نیستم!" اما هر کسی نسبت فامیلی‌اش را که می‌فهمد، ناخودآگاه احساس می‌کند کاش این فرد هم روی صندلی داغ بنشیند و به سوالاتی جواب بدهد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/12/28 ساعت 7:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

دولت فرانسه در واکنش به اخراج خبرنگار خبرگزاری فرانسه از تهران، "کامران نجف زاده" خبرنگار واحد مرکزی خبر در پاریس را از این کشور اخراج کرد.نجف زاده روز دوشنبه به ایران بازمی گردد.

یک منبع آگاه  در گفتگوبا «نسیم» ضمن اعلام این خبر افزود: چندی پیش رئیس دفتر خبرگزاری فرانسه در تهران در اعتراض به عملکرد جهت دار این رسانه در انتشار اخبار منفی از ایران اخراج شده بود و دولت فرانسه در عملی متقابل کامران نجف زاده را از فرانسه اخراج کرد.




      
ارسال شده در شنبه 89/12/28 ساعت 7:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

انصاریانحجت الاسلام حسین انصاریان طی نامه ای به رئیس جمهور از دعوت سران کشورهای اسلامی برای جشن نوروز در ایران و همچنین مصاحبه وی با خبرنگار بی حجاب یک رسانه خارجی انتقاد کرد.

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/12/23 ساعت 5:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا

به گزارش جهان حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در پاسخ به سئوالی در خصوص ارتباط مقام معظم رهبری و آیت الله بهجت به نشریه ? دی گفـته است: این را باید از آیت الله مصباح بشنویم، چون ایشان رابط بین آیت الله بهجت و حضرت آقا بودند. البته امام (ره) خودشان به حضرت آیت الله خامنه‌ای فرموده‌ بودند که از آقای بهجت استفاده کنید. ایشان هم نامه‌ای می‌نویسند و به حاج آقا مصباح می‌دهند که این را شما لطف کنید و به‌ آقای بهجت بدهید.

البته ظاهرا آن طور که من اطلاع دارم، حاج آقا برای ثبت این مکاتبات حساس شرط می‌گذارند که من به شرطی نامه رسانی می‌کنم که نامه را ببینم و نسخه‌ای هم کپی کنم و نگه دارم. حضرت آقا هم به دلیل علاقه خاصی که به آیت الله مصباح داشتند، قبول می‌کنند. ظاهرا حضرت آقا تقاضای دستورالعمل داشتند که آیت الله مصباح می‌آوردند و آیت الله بهجت هم در پاسخ در مواقعی خودشان می‌نوشتند و در مواقعی هم به حاج آقا می‌فرمودند که این موارد را بنویسید و به ایشان تحویل بدهید.

یک‌بار رهبر انقلاب برای آقای بهجت می‌نویسند که من این موارد را می‌دانم و انشاءالله عامل خواهم بود ولی توقعم بیش از این است که آقای بهجت ‌در پاسخ نوشته بودند این‌ها را عمل کنید، در فرصتی که پیش بیاید، دیگر شما برای من نامه ننویسید، من خودم برای شما نامه می‌نویسم. تا اینکه امام از دنیا رفتند، یادم است ما مشهد بودیم که حاج آقا مصباح برای بیعت با آقا به تهران آمده بودند و از آنجا هم به مشهد آمدند. ما خدمتشان رسیدیم و از وضع و اوضاع پرسیدیم. حاج آقا فرمودند که برای بیعت خدمت آقا رفته بودم ولی خدا را شکر دست خالی نرفتم، چون آیت الله بهجت یک نامه چهار صفحه‌ای برای حضرت آقا که تازه رهبر شده بودند، نوشتند که شروع نامه هم این بود که بنده انتصاب حضرتعالی را به سمت مقام ولایت و رهبری تبریک عرض می‌کنم و بعد شروع کرده بودند که حالا دیگر وظایف شما این است. بعد آقا به آیت الله مصباح فرموده بودند که تا حالا خیلی‌ها از مردم و مسئولین با من بیعت کردند ولی هیچ کدام دلم را آرام نکرد که من در اینجایگاه باید باشم یا نه الا این نامه که خیالم را راحت کرد. چون می‌دانم که ایشان اصلا بر مبنایی که دیگران ممکن است بنویسند و حرف بزنند، نمی‌نویسند و صحبت نمی‌کنند.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/12/23 ساعت 5:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

صالحی

 گزارش جهان صالحی وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه بنده رئیس دستگاه دیپلماسی کشور هستم گفت:بنده مسئول دستگاه سیاست خارجی کشور هستم. با این حال معتقدم که اسلام ایرانی و اسلام ترکی و سایر اضافاتی که بر اسلام وارد می‌شود نداریم و باز هم تاکید می‌کنم که درمیان ادیان یک دین به نام اسلام داریم.

وی در همین رابطه در گفت وگو با مهر اظهار داشت:این را به شما بگویم که اسلام یکی است و چند اسلام نداریم. اسلام در ذات خود یک حقیقت واحد است. اسلام یکی است و تغییرپذیر نیست. اکثریت مردم منطقه نیز انسان‌های معتقد و متدینی هستند و بیداری اسلامی رخ داده در این کشورها نیز ناشی از همین اشتراکات بر سر عقاید است




      
ارسال شده در دوشنبه 89/12/23 ساعت 5:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

اژه ای

 گزارش جهان، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه خراسان تمام قد از عملکرد خود و وزارت اطلاعات در دوران تصدی این وزارت خانه دفاع می کند. او این گفته را که وزارت اطلاعات حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ?? را پیش بینی نکرده بود، نپذیرفته و می گوید: «آن زمان وزارت اطلاعات بروز چنین اتفاقاتی را بعد از انتخابات پیش بینی می کرد اما نه به این عمق و سطح» «اولین بار به احتمال قوی سال ?? البته شاید هم سال ?? بود گزارش هایی را به مسئولان ذی ربط دادیم، مطرح کردیم دشمن در کشور ما دنبال انقلاب مخملی و انقلاب رنگین است. اما بعضی از مسئولان نظام من را مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنید! تنها کسی که به گزارش های وزارت اطلاعات اعتنا کرد و ما را تشویق کرد و دستور پیگیری داد مقام معظم رهبری بود.» 

«از نیمه دوم سال ?? بود که استارت مربوط به مطرح کردن ماجرای تقلب در انتخابات زده شد این بار چون کلمه تقلب به کار رفته بود برخلاف دوره های قبل که وزارت اطلاعات چند ماه مانده به انتخابات ستاد انتخابات خود را تشکیل می داد ? ماه مانده به پایان سال ?? ستاد انتخابات را تشکیل دادیم.»«به عنوان نمونه بعید می دانم یکی از کسانی که الان نامش جزو سران فتنه قرار گرفته با توجه به شناختی که از او دارم و نشست و برخاستی که برای مدت طولانی با او داشتم از اول این برنامه که امروز دنبال می کند را در ذهن داشته است» «در ماجرای کهریزک به نظر من اولین ...» و ... 




      
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

چندی پس از هشدار جدی وزیر اطلاعات به مسئولان در خصوص برنامه سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای به دام انداختن فرزندان مسئولان ایران از طریق برقراری ارتباط علمی و پژوهشی، حسن مسلمی نائینی، مدیر کل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم با پی گرفتن هشدار وزیر اطلاعات گفت: مسئولان کشور، فرزندانشان را به هر کجای دنیا که برای تحصیل می‌فرستند مواظب باشند. مسئولان باید بدانند که دانشگاه‌های خارجی همین‌طوری به فرزندانشان بورسیه نداده‌اند و این را هم در نظر بگیرند که چون فرزندانشان را شناخته‌اند و فهمیده‌اند که یک وابستگی به مسئولان کشور دارند به آن‌ها بورس اعطا کرده‌اند.




      
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:29 ص نویسنده : ایمان احمدی

سایت اینترنتی (آینده) که تحت نظر یک مجرم امنیتی حوادث سال گذشته اداره می‌شود و در برخی رسانه‌ها به شعبه فیلترنشده جرس معروف است، دو روز پس از انتشار گزارش «چه کسی مسئول فحاشی به فائزه هاشمی‌رفسنجانی است؟»، در راستای ایفای مسئولیت وکیل مدافع اعضای خاندان آقای هاشمی رفسنجانی به میدان آمد و این بار دادستان تهران را به دست قطع شده‌اش قسم داد که از این موضوع نگذرد و با مسببان آن برخورد کند.




      
ارسال شده در جمعه 89/12/20 ساعت 11:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از جمله گروه‌های با سابقه جریان دوم خرداد بود که در ماجرای فتنه، نقش کلیدی بر عهده داشت و اعضای اصلی آن از جمله بهزاد نبوی، مصطفی تاجزاده، فیض‌الله عرب‌سرخی، عبدالله ناصری، ابوالفضل قدیانی در حوادث پس از انتخابات دستگیر و به جرم مشارکت در کودتای مخملین محکوم به زندان شدند. این سازمان در مهرماه سال جاری به حکم دادگاه انقلاب تهران منحل اعلام شد.

بعد از آن حوادث مشکوک و مبهمی به نام سازمان مجاهدین به وقوع پیوست که محل تامل و بررسی داشته و بیش از پیش ماهیت نفاق‌گونه این سازمان را آشکار می‌سازد. اولین ماجرا صدور بیانیه‌ای به نام مجعول «شاخه خارج از کشور» سازمان مجاهدین بود که به بهانه دهه فجر صادر شد(20/11/89) و در آن ادعا شده بود که چون امکان هرگونه فعالیت سیاسی و حزبی مستقل و مؤثر در داخل کشور از آنها سلب شده تصمیم گرفتند شاخه برون مرزی سازمان را فعال کنند.

دومین اقدام مشکوک در مسیر تبدیل سازمان مجاهدین انقلاب به «گروهک مجاهدین»، اعلام موجودیت گروهکی موسوم به «نصر» است که مدعی است فعالیت زیرزمینی خود را در استان‌های اصفهان، یزد، خوزستان، مرکزی، چهارمحال بختیاری، لرستان، ایلام، کهگیلویه بویراحمد آغاز کرده است.

اما در این میان نکته مهم ضرورت پاسخگویی منسوبین به این سازمان منحل‌شده نسبت به این اعلام موجودیت ها است. زیرا پیامد عملکرد چنین گروه‌هک‌هایی متوجه آنان است




      
   1   2   3   4   5      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا