.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 177
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445177
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 2:6 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/6/31 ساعت 10:31 ص نویسنده : ایمان احمدی

نامه تان را خواندم .از خواندن آن و اینکه خبر سلامتی داده بودید ,خوشحال شدم .آنقدر که خستگی این مدت از تنم بیرون رفت .البته هر بار که دستخطی از طرف شما می رسد و از حال و روز شما بانوی مهربان که در تمام سختی هابا من بوده اید و فرزندان بهتر از جانم با خبر می شوم ,چنین حسی به من دست می دهد .حسی شبیه الان ,یعنی آرامش و راحت .
امیدوارم دوران دوری به درازا نکشد و بتوانم زود تر کار خود را به انجام برسانم و برگردم .البته نمی دانید که چه لذتی دارد این روزها .روزهای هیچ کس بودن را می گویم .اینجا دیگر کسی مرا عالم بزرگوار و علامه عالی مقام نمی خواند .چون کسی نمی شناسدم .یعنی قرار نیست که شهر ه خاص و عام گردم .
تا یادم نرفته بگویم که امروز می خوام کاررا تمام کنم .البته تمام تمام که نه .نمی دانم چه خواهد گفت و چه خواهد شد .کمی دلهره و اضطراب دارم .اما امیدواری ام بیشتر است .این نامه را به اولین کاروانی که به سمت شهرمان حرکت کند ,خواهم داد .شاید بعد از آنکه کار را به انجام رساندم ,چند صباحی در این شهر بمانم .چون لازم است ...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/6/31 ساعت 10:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

حکمت 463قَالَ ( علیه‏السلام )الدُّنْیَا خُلِقَتْ لِغَیْرِهَا وَ لَمْ تُخْلَقْ لِنَفْسِهَا

فرمود: دنیا براى رسیدن به آخرت آفریده شد، نه براى رسیدن به خود




      
      
      
ارسال شده در سه شنبه 89/6/30 ساعت 9:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس جمهور گفت: کسی نمی‌تواند با ایران درگیر شود درگیری با ایران زمینه، دلیل و توجیهی ندارد و کسی درگیر شود نتیجه‌اش معلوم است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/6/30 ساعت 9:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس جمهور درباره رابطه اش با مقام معظم رهبری و پاسخ به اینکه خاتمی و هاشمی رفسنجانی می گویند احمدی نژاد دولت نهم دست ایشان را بوسید ولی در دوره دوم شانه ایشان را گفت: رابطه ما با مقام معظم رهبری بسیار صمیمی است در ایران این روابط اعتقادی است، مادی نیست که با تغییرات دچار آسیب و تحول شود.

ادامه مطلب...


      

یک عضو سابق سازمان سیا در مقاله‌ای با اشاره به هزینه‌های سنگین ایالات متحده در بخش نظامی می‌نویسد: هم‌اکنون ایالات متحده معادل 45 درصد کل مخارج نظامی در دنیا هزینه می‌کند که با تعبیر زیبای "دفاع "، از آن نام برده می‌شود.

ادامه مطلب...


      

دو نفر نیرویی که ماموریت اغفال دشمن را به عهده گرفتند آخرین کلامشان این بود که اگر امام را دیدید سلام ما را برسانید و بگویید فدائیان تا آخرین لحظه از بیعت خود دست برنداشتند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/6/30 ساعت 9:34 ص نویسنده : ایمان احمدی

در نخستین شماره از مجله?«موعود» پیرامون امکان و یا عدم امکان تشرف به پیشگاه کعبه مقصودوقبله موعودحضرت?بقیة?الله، ارواحناله الفداء، در عصر غیبت?سخن گفتیم و متن گفتار بیش از ده تن از فقهاى نامدار شیعه را در طول قرون و اعصار، به ترتیب تسلسل زمانى برشمردیم، که همگى به امکان آن بصراحت فتوا داده بودند.

ادامه مطلب...


      

ولایت مشروعه یعنی چه ؟
وقتی می گوئیم ولایت فقیه ادامة ولایت پیامبر بر امت و ادامة ولایت اهل بیت برامت است آیا این اشکال وارد می شود که پیامبران و امامان اطاعت از حکم و حرفشان بعلت دارا بودن عصمت و متصل به منبع وحی و امامت خاص فاقد اشتباه بوده و در حقیقت معصوم می بوده اند اما آقای خامنه ای معصوم نیست ممکن است درحکمی اشتباه کرده باشد پس تکلیف چیست خواهش می کنم با دلیل و منطق برایم توضیح دهید نه با احساس دینی ، وقتی می گوییم مااهل کوفه نیستیم علی تنها بماند آیا مقایسه شخصیتی والا وخالی از اشتباه علی با آقای خامنه ای یک رهبر یا یک روحانی قابل اشتباه درست است ؟
وظایف رهبر چیست ؟ آیا جز یک مهرة انفعالی درجامعه که پشت تریبون فقط تعریفها و تمجید های دروغین از وضعیت نا بسامان جامعه اعم از مدیریتی ،فرهنگی، دینی و…. ارائه می دهد و قدرت حذف مهره های فاسد و پول پرست که دین را ملعبه ساخته است ندارد لایق رهبر است ؟ فکر نکنید من با رهبر مخالفم نه، فقط دوست دارم او را شایسته رهبری بشناسم .
ادامه مطلب...


      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا