.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431358
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 6:21 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/7/30 ساعت 8:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

- اتحادیه اروپا با ارائه گزارش مفصلی حجم کل مبادلات تجاری ایران با این اتحادیه در سال 2005 را 254/24 میلیارد یورو اعلام و جمهوری اسلامی ایران را به عنوان بیست و چهارمین شریک تجاری این اتحادیه در سال 2005 معرفی نمود

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/7/30 ساعت 8:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

بعد از پایان ضرب الاجل دولت عراق بر خروج گروهک تروریستی منافقین از عراق، رایزنی‌ها توسط برخی از کشورهای اروپایی و آمریکا مبنی بر حذف برخی از محدودیت‌های مالی این گروهک آغاز شده است. در این میان رای دادگاه لوگزامبورگ در خصوص آزادسازی دارایی‌های مسدود شده منافقین قابل توجه بود، بعد از آن مصوبه کنگره آمریکا در برداشتن محدودیت‌های مالی از منافقین با پاسخ منفی دادگاه عالی آمریکا مواجه شد.

بعد از شکست رژیم دیکتاتور صدام بستر خوش خدمتی منافقین به اجنبی‌ها هم محدود گشت، تا اینکه سیاست‌های آمریکا در عراق با چالش جدی مواجه شد، از طرفی رویکرد آمریکا هم تا حد زیادی دستخوش تغییرات اساسی شد. این بار آمریکا برای فائق آمدن بر برخی از مشکلات پیش‌رو در عراق بصورت محرمانه دست به دامن منافقین شد تا مفری هر چند جزیی برای خویش بیاید. دامنه بهره‌کشی آمریکا از منافقین از چند زوایه قابل تامل و بررسی است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/7/30 ساعت 8:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

براثر انفجار مهمات باقی مانده از جنگ تحمیلی در تاسیسات دریایی خرمشهر یک نفر جان باخت .به گزارش واحد مرکزی خبر ، مدیر شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران شعبه خرمشهر گفت : در این حادثه کـه در سکوهای یکی از انبارهای قدیمی لوله در این شرکت روی داد 2 کارگر دیگر نیز مجروح شدند .

اصلاحی افـزود : کارخانه بتن اندود این شرکت لوله های 12 متری خود را در محوطه بـاز بندر خرمشهر انبار می کند .

شرکت تاسیسات دریایی ایران شعبه خرمشهر در زمینه طراحی و ساخت سکوهای نفت وگاز دریایی و نیز بتن اندود لوله های دریایی فعالیت دارد .



      
ارسال شده در جمعه 89/7/30 ساعت 8:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

حاج صفرقلی رحمانیان» پیرترین رزمنده دفاع مقدس که در حال حاضر وضعیت جسمانی بسیار وخیمی دارد برای تدفین در کنار شهدای گمنام شلمچه، دست نیاز به سوی مقام معظم رهبری دراز کرده است.

ادامه مطلب...


      

آیت‌الله مصباح یزدی گفت: اگر همه نعمت‌های مادی را در یک کفه بگذاریم و نعمت مقام معظم رهبری را در کفه دیگر، ارزش و نفع وجود شخص ایشان به‌عنوان یک نعمت برای فرد فرد ما، نه برای کل جامعه, از مجموع نعمت‌های مادی که خدا به هر فردی می‌دهد بیشتر است.

ادامه مطلب...


      

تعابیر و تمجیدهای عمیق درباره رهبر معظم انقلاب از سوی کسانی که در صدق و راستگویی آنها ذره ای شائبه و شک وجود ندارد، انسان را متوجه این حقیقت می نماید که آیت الله خامنه ای که اینک ولی امر مسلمین و بزرگ رهبر جبهه حق در مصاف با باطل است، جایگاه بسیار برجسته ای در نزد اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارند
      

رهبر معظم انقلاب اسلامی، شب جمعه و در سومین شب سفر به قم، سرزده به دیدار سه خانواده شهید رفتند.

 گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، شب جمعه، سرزده، به دیدار سه خانواده شهید در قم رفتند و در جمع پرعطوفت هریک از آنان، از صبر و استقامت بازماندگان شهدای دلاور و مظلوم قم تجلیل کردند.

 




      
ارسال شده در جمعه 89/7/30 ساعت 7:35 ص نویسنده : ایمان احمدی

همه غذا خوردیم و سپس دست‌ها را شستیم. در این موقع پیرمرد نامه‌رسان برخاست و نامه‌ای را که از نیم ورق بزرگ‌تر بود، از خورجین خود بیرون آورد و به قاسم داد. قاسم نامه را گرفت و بوسید و چون نابینا بود، آن را به منشی خود پسر ابن سلمه داد تا برای او قرائت کند. منشی نامه را گرفت، مهر آن را برداشت و شروع به خواندن آن کرد تا به نقطه‌ای رسید و ساکت شد...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/7/30 ساعت 7:33 ص نویسنده : ایمان احمدی

همه ما می‌دانیم که خداوند، تبارک و تعالى، همه چیز را می‌داند و به همه امور واقف است. سؤال این است که: آیا امام زمان (عج) نسبت به دقت دقیق ظهور خود آگاهى دارند یا خیر؟ ثانیاً تعیین زمان دقیق ظهور چه حکمى دارد؟
ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/7/29 ساعت 9:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

 




      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا