.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431377
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 8:59 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 91/5/31 ساعت 5:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک نماینده مجلس نهم هنگام ورود به محوطه مصلی بیت المقدس اراک با خادمین بسیجی مصلی درگیر و یکی از بسیجیان را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
 
به گزارش وبلاگ "محله انقلاب"، آقای "ر" که قصد داشته برای اقامه نماز وارد مصلی بیت المقدس اراک شود، هنگام ورود به حیاط مصلی، به دلیل همراه نداشتن کارت وی‍ژه تردد با خودروی شخصی، مدتی در جلوی درب ورودی معطل شده تا خادمین بسیجی مصلی مراتب را با مسئولین مافوق خود هماهنگ نمایند که در این لحظه وی به دلایل نامعلومی، به شدت عصبانی شده و شخصا اقدام به درگیری و ضرب و شتم یکی از خادمین بسیجی و افتخاری مصلی کرده است.
 
 شدت عصبانیت و اقدام دون شأن و غیر منتظره  این نماینده مجلس موجب تعجب فراوان نمازگزاران و افرادی شد که در صحنه حضور داشته و شاهد ماجرا بوده اند. شاید تعجب افراد به دلیل ناسازگاری اینگونه رفتارها با یک ماه عبادت و روزه داری می باشد.

بر اساس اظهارات یکی از شاهدان این ماجرا نماینده مذکور پس از درگیری با بسیجیان با لحنی تند اظهار می دارد: "شما ... کرده اید... همه باید برای من خبردار بایستید... من وقتی به بیت .... هم می روم جلویم را نمی گیرند..."

به دنبال این اظهارات بسیجی مذکور اعلام می کند که اینجا قانون خود را دارد و نیاز به هماهنگی است که در این هنگام آقای نماینده سیلی جانانه ای به صورت وی می نوازد...

با این حال بسیجی یادشده در اقدامی بسیجی وار خویشتن داری کرده و مانع پاسخ سایرین به این نماینده می شود. در نهایت نماینده مذکور نیز با خودروی خود و با زیرپا گذاشتن مقررات، وارد مصلای اراک می شود.
 
البته طی 33 سال عمر انقلاب این اولین باری نیست که بسیجیان عزیز به دلیل ادای تکلیف و در حال انجام وظیفه ای که مسئولین استان به عهده آنها گذاشته اند، مظلومانه مورد ضرب و شتم و اهانت قرار می گیرند. این نماینده قبلا نیز سوابق مشابهی داشته است.

اقدام نماینده مذکور با واکنش اعتراضی بسیجیان استان مرکزی همراه بوده است.

 انتظار می رود که نمایندگانی که خود مسئول قانون گذاری در کشور هستند، بیش از دیگران پایبندی شان را به قوانین و مقررات کشور نشان دهند و شان و حرمت بسیجیان را نگه دارند.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/5/31 ساعت 5:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

مشاهدات برخی از حاضرین در فرودگاه "امام خمینی" حاکی از آن است که فائزه هاشمی بعد از سفر دو هفته ای به لندن شامگاه یک شنبه در حدوده ساعت سه و نیم بامداد از طریق پرواز امارات متحده عربی، بدون هیچ همراهی و به صورت چراغ خاموش واردتهران شده است.


وی که از هفته دوم مرداد ماه به منظور باز دید از مسابقات المپیک و عیادت فرزند خود به انگلیس رفته بود از طریق یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به صورت مخفیانه وارد کشور شده است.


خبرنگار محدوده ، با پیگیری های ویژه تاکنون نتوانسته توسط مراجع ذی صلاح صحت و سقم این خبر را تائید کند اما به نظر می رسد با توجه به خروج مخفیانه وی به خارج از کشور این بار هم فائزه هاشمی به صورت چراغ خاموش وارد کشور شده باشد.


لازم به یاد آوری است که سفر فائزه هاشمی به لندن مورد اعتراض طبقه های مختلف جامعه قرار گرفت تا جایی که برخی از شخصیت های سیاسی با مصاحبه های رو شنگرانه به خروج غیر قانونی این مجرم امنیتی که تاکنون دوران حبس خود را نگذرانده اعتراض کرده اند.


باید ابراز امیدواری کرد که با بازگشت وی به کشور مراحل قانونی اجرای احکام اعمال مجرمانه وی توسط دستگاه های ذیربط اجرا شود.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/5/31 ساعت 7:45 ص نویسنده : ایمان احمدی

پرز در ادامه افزود :تصور عواقب و جنبه های حمله به ایران نمی گذارد شبها بخوابم و نگرانی ام از وقوع چنین حمله ای غیرقابل توصیف است .

وی ادامه داد : بدیهی است تل آویو بدون کمک واشنگتن قادر به اقدامی علیه ایران نیست و آمریکا اخلاقا موظف است به ما کمک کند !

پرز با متهم ساختن نتانیاهو و باراک به ایجاد وحشت میان شهرک نشینان صهیونیست در مورد پاسخ کوبنده ایران ، خاطرنشان کرد : منافع آمریکا و اسرائیل در گرو توقف برنامه هسته ای ایران است اما ظاهرا اوباما با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده علاقه چندانی به اقدام جدی علیه ایران یا همکاری با تل آویو ندارد .



      
ارسال شده در سه شنبه 91/5/31 ساعت 7:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

روزقدس91




      
ارسال شده در دوشنبه 91/5/30 ساعت 10:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام على سلام الله علیه

قُولُوا الخَیرَ تُعرَفُوا بِهِ وَاعمَلُوا الخَیرَ تَکُونُوا مِن أهلِهِ؛

سخن نیک بگویید تا بدان شناخته شوید و کار نیک کنید تا از نیکوکاران شوید

خیر و برکت از نگاه قرآن و حدیث: ص 80، ح 85

 

 

 

 




      
ارسال شده در یکشنبه 91/5/29 ساعت 5:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

تصاویر شهید بحرینی که در روز قدس توسط نیروهای رژیم آل خلیفه به شهادت رسید، منتشر شد.

فعالان بحرینی تصویر شهید بحرینی که به خانواده‌اش تحویل داده شد را منتشر کردند.
 
نیروهای آل‌خلیفه دیروز جمعه همزمان با روز جهانی قدس، نوجوان 16 ساله‌ای به نام «حسام الحداد» را پس از تعقیب، بازداشت و سپس او را به شهادت رساندند.
 





برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که حداد به همراه تعدادی از جوانان بحرینی در تظاهرات روز جهانی قدس در محل زندگی‌اش شرکت و پرچم فلسطین را در دست داشت.
 
تاکنون هیچ خبری از خانواده این شهید و اظهارات آنها منتشر نشده است اما بحرینی‌ها منتظرند تا وزارت کشور بار دیگر جزئیاتی دروغین از این جنایت منتشر کند.
 
حسام الحداد از ساکنان شهر «المحرق» است و دیروز پس از دستگیری مورد تجاوز وحشیانه مزدوران آل خلیفه قرار گرفت و به شهادت رسید. نیروهای امنیتی حتی پیکر این نوجوان را پس از چند ساعت از اعلام خبر مرگش، به جای نامعلومی منتقل کردند.



      
ارسال شده در یکشنبه 91/5/29 ساعت 5:23 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در یکشنبه 91/5/29 ساعت 5:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

دکترجلیلی




      
ارسال شده در یکشنبه 91/5/29 ساعت 5:13 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در یکشنبه 91/5/29 ساعت 10:23 ص نویسنده : ایمان احمدی

نمازآقا




      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا