.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431352
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 5:58 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 89/9/30 ساعت 12:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

منافقین

پس ازاعلام اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها از سوی رئیس جمهور محترم در روز شنبه یکی از نهادهای مسئول با همکاری مردم دو تن از اعضای گروهک تروریستی نفاق را که قصد اخلال در نظم عمومی را داشتند، دستگیر نمودند.
به گزارش«جوان آنلاین»،این دو فرد منافق که خود را به شکل افرادی ارزشی درآورده بودند قصد داشتن پس از ایجاد ناآرامی و نارضایتی احتمالی از سوی مردم نسبت به اجرای این طرح با مردم برخورد نموده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و تا حد امکان بتوانند از مردم کشته بگیرند که این اقدام منافقانه با هوشیاری مردم و اطلاع آنها به نهادهای مسئول با شکست مواجه گردیده و دو فرد منافق دستگیر گردیدند.
لازم به ذکر است از این دو نفر دو قبضه کلت ساچمه ای و دو عدد باتوم و گاز اشک آور کشف گردید. گفته می شود این دو نفر به تازگی از از مرز عراق وارد کشور شده اند.




      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/30 ساعت 12:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

کروبی

شنیده شده نفر پنجم انتخابات سال88  در پاسخ به سئوال یکی از نزدیکانش درجلسه ای پیرامون عدم حضور هواداران فرقه در عاشورای امسال با وجود تبلیغات فراوان ودعوت از خداجویان! عاشورای سال گذشته ، گفته است : ما نمی توانیم نسبت به خطراتی که وجود دارد بی تفاوت باشیم ، فضا پلیسی همه خودشان را آماده کرده بودند که از عزاداران ما انتقام بگیرند ، چطور ما می توانیم بی تفاوت باشیم ، ما گفتیم کسی بیرون نرود ، نه از باب اینکه ترسیده باشیم ، نه مسئله برای ما حفظ وحدت و احترامی بود که برای صاحب این روز قائل بودیم ، وگر نه خودتان دیدید که در سال گذشته بچه ها جانشان را کف دستشان گرفته بودند وبا وجود خشونت طرف مقابل اینها به عزاداری ادامه می دادند!
کروبی اضافه نمود: جوانهای سبز پوش ما به اجبار در خانه هایشان ودور از چشم عزاداری کرده اند !




      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/30 ساعت 12:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

انگلیس

اظهارات و تحرکات اخیر سفیر انگلیس در ایران، نشان دهنده تلاش وی و دولت انگلیس برای جذب سران فتنه و ارائه پناهندگی به انها صورت آنهاست.
به گزارش جوان آنلاین، اظهارات و تلاش‌های سفیر انگلیس در حالی صورت می‌گیرد که وابستگان به سفارت انگلیس به نمایندگی از سایمون گس سفیر این کشور در ایران ،‌ تاکنون دیدارهای مختلفی را با سران فتنه برگزار و چندین بار موضوع اعطای پناهندگی سیاسی به این افراد را مطرح کرده‌اند. آنها همچنین تمامی برنامه‌های انگلیس برای نحوه خارج کردن سران فتنه از کشور و همچنین نوع حمایت و محافظت از آنان در کشور متبوع خود را برای انها تشریح کرده‌اند.
گفتنی است، اظهارات و تحرکات تندی که اخیرا سفیر انگلیس در ایران انجام داده در راستای زمینه سازی برای برخورد تند نظام با سران فتنه است، تا از این طریق بتواند طرح انگلیس برای جذب سران فتنه را عملی کند.
انگلیسی‌ها که هم اکنون میزبان اتاق فکر جریان فتنه در لندن هستند، تلاش می‌کنند با انتقال سران فتنه به این کشور و تشکیل جبهه‌ای جدید، دور جدیدی از تلاش‌ها برای براندازی نظام را طراحی کنند.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/29 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

پناه

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 89/9/27 ساعت 1:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

باران




      
ارسال شده در شنبه 89/9/27 ساعت 1:49 ع نویسنده : ایمان احمدی

قدس




      
ارسال شده در شنبه 89/9/27 ساعت 10:30 ص نویسنده : ایمان احمدی

ارضی

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 89/9/27 ساعت 10:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

ارضی

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 89/9/27 ساعت 10:26 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 89/9/27 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

هاشمی

هاشمی

 

ادامه مطلب...


      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا