.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 70
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431408
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 12:45 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/12/29 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

مثل وابستگى جهان خلقت به حجت خدا، مثل وابستگى انسان به هواست. قوام وجود انسان به هواست. جایى که هوا نباشد، انسان، توان بودن ندارد. امام هم اگر نباشد، جهان خلقت، تاب ماندن ندارد. امام، حجت خدا در دنیا وولى خدا بر مردم است ودر نظام خلقت ولایت تکوینى وتشریعى دارد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/29 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 90/12/28 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

"صفوت حجازی" دبیرکل انجمن اهل سنت جهان با صدور فتوای کشتن "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه گفت: هر کس توان کشتن اسد را داشته باشد و این اقدام را انجام ندهد، گناهکار است و افزود: هرکس بشار اسد را بکشد، راهی بهشت خواهد شد.

دبیرکل انجمن اهل سنت که در نشست برگزار شده توسط اتحادیه سندیکاهای پزشکی تحت عنوان "نقش امت اسلام و علمای مسلمین در یاری سوریه و فلسطین" سخن می‌گفت، افزود: اگر من چهره شناخته شده‌ای نبودم، خودم برای کشتن وی اقدام می‌کردم، و هرکس بتواند اسد را بکشد، دست به این کار بزند و من خون او را برعهده می گیرم.

وی گفت: این فتوا تنها توسط وی صادر نشده، بلکه قبل از او هم اخوانی‌ها و گروه‌های سلفی و جهادی آن را صادر کرده و کشتن بشار اسد هم اکنون یکی از اهم واجبات امت اسلامی است.





      
ارسال شده در یکشنبه 90/12/28 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

علیزاده طباطبایی با ارسال توضیحی به روزنامه کیهان خود را وکیل مهدی هاشمی معرفی کرد و کیهان را به اعتبار انتشار افشاگری همکار سابق مهدی هاشمی مورد انتقاد قرار داد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/12/28 ساعت 7:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

از زمان قدرت مصدق تا اوج همکاری یا درگیری با گروه‎‎های مذهبی، افراد مختلفی موضع‎گیری‎‎های متفاوتی نسبت به مصدق‎السلطنه داشتند. امروز هم مثل گذشته همچنان این حرف‎‎ها وجود دارد. باتوجه به گوینده، درباره مصدق قضاوت کنید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/12/27 ساعت 7:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معلوم بود که نمایندگان از پاسخ‌های رئیس جمهور راضی نیستند. ادبیات و الفاظی به کار برده شد که می‌شد به کار برده نشود.انسان می‌تواند حرفش را صمیمانه و مودبانه بزند. چرا باید با الفاظی کسی را اذیت و موضوع ساده‌ای را تبدیل به کینه کنیم؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/12/27 ساعت 10:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

 سند بدست‌آمده از وزارت امنیت میهن آمریکا (DHS) حاکی از این است که این وزارت کلیه شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌ها را تحت نظارت خود دارد. از همین رو، کاربرد برخی واژه‌های خاص توسط کاربران سبب می‌شود تا کلیه فعالیت‌های آنها در فضای مجازی و در صورت امکان در فضای واقعی تحت کنترل و رصد قرار بگیرد.

برخی از کلیدواژه‌هایی که کاربرد آنها سبب رصد ایمیل و فعالیت‌های شما توسط وزارت امنیت میهن آمریکا می‌شود در زیر آورده شده است. لازم به ذکر است که تنها کاربرد انگلیسی این واژگان باعث رصد شما نشده و به هر زبانی که آنها را استفاده کنید، ایمیل و فعالیت‌های شما کنترل می‌شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/12/27 ساعت 10:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

بررسی ها نشان می دهد 178 نماینده اصولگرا در مرحله اول  انتخابات به مجلس راه یافته اند.از این تعداد64 نفر از لیست اختصاصی جبهه متحد،9 نفر از لیست اختصاصی پایداری،14 نفراز لیست اختصاصی ایستادگی و 2 نماینده از لیست اختصاصی حامیان دولت هستند.همچنین 50 نماینده از لیست مشترک جبهه متحد و پایداری و 39 نفر نیز اصولگرای مستقل هستند.




      
ارسال شده در شنبه 90/12/27 ساعت 10:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

علیرغم پیگیری های فرهاد دانشجو جهت دیدار با  اکبر هاشمی رفسنجانی و برگزاری جلسه با هیات امنای دانشگاه آزاد، این پیگیری ها تاکنون بی نتیجه مانده است. یاسر هاشمی نیز چند روز پیش گفته بود دانشجو نه گزینه پدرم بود و نه احمدی نژاد




      
ارسال شده در شنبه 90/12/27 ساعت 10:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

حلقه انحرافی درصدد اعزام 150نفر از هواداران خود به تاجیکستان جهت حضور در جشن نوروز است.

لیدر این جریان گفته این مراسم ویژه با رقص و آواز دخترکان تاجیکی همراه خواهد بود.

 لیدر جریان انحرافی از مباحث مطرح شده در روز سوال از رئیس جمهور اظهار شادمانی کرده و گفته است از هر اتفاقی که به مانور تبلیغاتی نظام روی مشارکت مردم در مجلس پایان دهد باید استقبال کنیم.

حلقه انحرافی درصدد است شیرینی مشارکت 65درصدی را در کام مردم تلخ کند.




      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا