.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 475
  • کل بازدید : 1445778
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 12:41 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/2/31 ساعت 1:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

مصباح

،زمانی که اصلاح طلبان از جامعه مدنی سخن گفته و به صراحت از وکالت فقیه به جای ولایت فقیه سخن گفتند و حتی پا را فراتر گذاشته از به موزه رفتن افکار اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) سخن به میان آوردند این آیت الله مصباح یزدی بود که به میدان آمده و در برابر هجمه ها و تخریب های آنان مردانه ایستاد و به دفاع از مبانی دینی و انقلابی نظام پرداخت و اجازه نداد که تفکرات سکولار در انحراف نظام ره به جائی ببرند.
و دقیقا در همین نقطه است جریانی انحرافی که پا در جای پا فتنه گران گذاشته همچون آنان از جنگ با قرائت ها و تفسیرهای دینی سخن می گویند،از ایجاد شکاف میان روحانیت و روحانیت گفته و از شکل دهی شکاف میان خود و رهبری سخن به میان می آورند و هنگامی که شخصیت هایی همچون آیت الله مصباح یزدی به مقابله با انحرفات آنان می پردازد تاخته و تلاش دارند تجریه پذیری از اصلاح طلبان را در وادی تخریب ایشان کلید بزنند.
درهمین راستا و در چارچوب تلاش برای روحانیت ستیزی یکی از سایت های متعلق به جریان با ماموریت یافتن در این زمینه خطاب به آیت الله مصباح یزدی که کارشناس خبره دینی می باشند نوشت که آیا فقط و فقط این شمائید که بد و خوب را می شناسید.
این سایت همچنین پا را فراتر از این گذاشته و با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی برای شیطان هم نسخه می پیچد نوشت، آقای مصباح کمی فکر کنید اینطوری هم که شما برای شیطان نسخه می پیچید صحیح نیست.
این سایت همچنین درتلاش برای زیر سوال بردن تقوی آیت الله مصباح یزدی کوشید حمایت های وی از نظام را زیر سوال برده و این گونه توجیه کند که :بسیاری از افراد در اوج تقوی و معرفت الهی بدون حمایت از شخص و یا جریان خاصی به درجه اعلی رسیده اند .




      

خاتمی

علیجانی از نیروهای موسوم به ملی مذهبی در مصاحبه به شبکه بی بی سی فارسی، ضمن اعتراف به اینکه نهضت آزادی فاقد جایگاه مردمی است، درباره تاثیر این جریان بر روی اصلاح طلبان گفت:« نهضت آزادی در مجموعه زندگی خودش بیش از آنچه که تاثیر انتخاباتی و تاثیر تشکیلاتی داشته باشد، تاثیر مدیریتی و فکری داشته است.»
وی در ادامه و در خصوص تاثیر این جریان انحرافی بر اصلاح طلبان و نفوذ خزنده آن در بین آنها، اظهار داشت:« این نهضت یکسری تاثیرات غیر مستقیم و تدریجی داشته است من یادم می آید بخشی از اصلاح طلبان در مجله کیان از مهندس بازرگان حلالیت طلبیدند، این یعنی اینکه ما می توانیم باز تولید گفتمان و مشی سیاسی این نهضت را در جریانهای دیگر ببینیم و این نشان دهنده نفوذ گفتمان این نهضت در جریان های سیاسی دیگر است »
یادآور می شود پیوند این گروهک غیر قانونی با اصلاح طلبان و تاثیر گذاری و نفوذ در بین آنها در حالی است که در پی مواضع غیر قانونی و ضدانقلابی جریان انحرافی نهضت آزادی در خصوص مسائلی همچون ولایت فقیه، سیاه نمایی علیه دفاع مقدس، جنجال بر سر لایحه اسلامی قصاص و دیگر مسائل کشور حضرت امام خمینی(ره) طی نامه ای با غیر قانونی خواندن آنها فرمودند:
«نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانون‌گذاری یا قضایی را ندارند؛ و ضرر آنها، به اعتبار آن که متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بی‌مورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تاویل‌های جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضرر گروهک‌های دیگر، حتی منافقین این فرزندان عزیز مهندس بازرگان، بیشتر و بالاتر است.


 




      
ارسال شده در شنبه 90/2/31 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله ناصری

خداوند علفت و محبت و مهربانی را در قلوب مؤمنین قرار داده است تا با هم برادر و خیرخواه هم باشند و... آثار غیبت و تهمت در زندگی انسان در شرح دعای مکارم الاخلاق در سلسله بحث‌های اخلاقی آیت الله ناصری

دانلود




      
ارسال شده در جمعه 90/2/30 ساعت 7:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

بی بی سی فارسی در اقدامی تبلیغاتی برای قباحت زدایی از همجنسبازی، لندن را با صراحتی تمام " بهشت همجنسبازان ایرانی" معرفی کرده و آرامش و آزادی آنان را در لندن تبلیغ کرد.
به گزارش صراط نیوز؛ دو جنسه ها نه، بلکه همجنسبازان روزی را مقرر کرده اند که تابوی همجنسبازی را در جامعه بشکنند و فرهنگ جامعه اطراف خود را در تمامی جهان، در سطحی تنزل دهند که به نام جامعه آزاد؛ نگاه سنگین مردم را از روی خود بردارند. اسمش را هم گذاشته اند " ‌روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی "
حالا بی بی سی فارسی دست به کار شده تا رپرتاژ و تبلیغاتی را برای آزاد بودن و بی پروایی همجنسبازان ایرانی مقیم لندن پخش کند و لندن را با صراحتی تمام " بهشت همجنسبازان ایرانی" معرفی کند. گزارشگر بی بی سی وقیحانه می گوید "برای همجنس گراها، لندن در مقایسه با تهران بهشت است. "
بی بی سی فارسی در مصاحبه ای با فردی از همجنسبازان ایرانی در یکی از پارک های تهران، عنوان می کند که همجنسبازان ایران سختی های بسیاری را در ایران متحمل می شوند، که البته این سختی ها نه بابت پیگردهای قضایی و پلیسی بلکه برای سنگینی نگاه و حرف های مردم است که به آنها می زنند. فرد همجنسگرا نیز در این مصاحبه به خاطر اینکه مردم ایران آنها را تحمل نمی کنند، وقیحانه می گوید " در ایران اصلا ما فرهنگ نداریم!" و تاکید می کند که در لندن بسیار راحت است و آرامش خاصی دارد!
هدف بی بی سی فارسی نیز هم راستا با هدف " ‌روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی " است؛ قباحت زدایی و عادی سازی همجنسگرایی در چشم مردم جهان. باید توجه داشت که فلسفه اختصاص چنین روزی برای زدودن هراسی است که در دل همجنسگراها در سراسر جهان وجود دارد. البته این هراس، ترس از تهدید مرگ نیست بلکه هراس از تابوی همجنسبازی است. بنابراین نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای جهان، اکثریت مردم تحمل پذیرش نسل بازمانده از قوم لوط را ندارند.
 



      
ارسال شده در جمعه 90/2/30 ساعت 7:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

اظهارات ایشان بویژه سخنان اخیری که ایراد فرموده اند ، به چهره ایشان به شدت آسیب می زند ومطمئن باشید که بنده و همه احمدی نژادیها به هیچوجه از این موضوع خوشحال نیستیم .

ادامه مطلب...


      

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با اشاره به غیرقانونی بودن سرپرستی دکتر محمود احمدی نژاد بر وزارت نفت از اعلام تفسیر قانونی این تصمیم رئیس جمهور توسط شورای نگهبان خبر داد و گفت: سرپرستی علی نیکزاد بر وزارت راه و ترابری با حکم حکومتی انجام شده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/2/30 ساعت 10:20 ص نویسنده : ایمان احمدی

احمدی نِاد

خبرگزاری رویترز، تحت عنوان "آیا احمدی نژاد تا پایان دوره خود باقی خواهد ماند" نوشت: «به نظر می آید احمدی نژاد در جنگ برای کسب قدرت و مخالفت وی با رهبر عالی کشور، آن هم در حکومتی که توسط روحانیون بوجود آمده است، شکست خورده است. تعداد کمی از تحلیلگران شک دارند که احمدی نژاد تا پایان دوره خود یعنی تا سال 2013 باقی بماند.»
این خبرگزاری با بزرگنمایی از فتنه سبز و بدون اشاره به گذر جمهوری اسلامی از فتنه هایی بزرگتر از فتنه 88 مدعی شد: «مخالفان احمدی نژاد ترس از این دارند که استعفای وی، ایران را به خطر و ناآرامی بکشد به خصوص که در حالی ایران در سال 2009 از ناآرامی ها خارج شد که مسئولان جمهوری اسلامی آن را بزرگترین چالش برای ایران از سال 1979 به حساب می آورند.»
رویترز با اشاره به ماجراهای پیش آمده بر سر وزارت اطلاعات ادامه داد: «کلاً سبک احمدی نژاد توافق و موافقت نیست و هر موافقتی برای او یک تصویری از شکست است.تحلیلگران می گویند دخالت نادر آقای خامنه ای در ماجرای وزارت اطلاعات به منظور قطع کردن بال های احمدی نژاد بود.رهبر عالی کشور به دنبال ثبات نظام است و از دیگر سو هم اجازه افزایش قدرت به احمدی نژاد را نمی دهد.»
این خبرگزاری با سیاه نمایی از وضع داخلی ایران افزود: «با برنامه هسته ای ایران و بیکاری طولانی مدت در این کشور، تحلیلگران بر این باورند که جمهوری اسلامی نهایتاً به نجات احمدی نژاد نیازمند است و اخراج وی می تواند اوضاع ایران را بدتر هم کند.با اوضاع ناآرام جهان عرب این امر بسیار خطرناک برای بنیان جمهوری اسلامی خواهد بود.»
البته ناگفته پیداست که ادعای این روزنامه آمریکایی مبنی بر بحرانی شدن اوضاع ایران با استعفا یا عزل احمدی نژاد، صرفاً تبلیغاتی دروغین علیه جمهوری اسلامی است، چرا که انقلاب اسلامی ایران پیش از این نیز قائم مقام رهبری و رئیس جمهور خود را آن هم در بحبوحه جنگ عزل کرد و دچار هیچ بحرانی نشد.این ادعاها تنها آرزوی دشمنان انقلاب است که درخیال های خود آن را می پرورانند وگرنه خودشان یقین دارند که این نوع مسائل هیچگاه برای جمهوری اسلامی بحران محسوب نمی شود.




      
ارسال شده در جمعه 90/2/30 ساعت 10:19 ص نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی

رادیو فردا در گزارشی به زاویه پیدا کردن نهضت آزادی با انقلاب اسلامی در سالهای اول پیروزی انقلاب پرداخت و از دوم خرداد به عنوان فرصتی برای حیات دوباره این جریان یاد کرد.
در گزارش رادیو فردا آمده است: «نهضت آزادی با پیروزی انقلاب در بهمن 1357 و تشکیل دولت موقت توسط دبیرکل نهضت آزادی، مهندس بازرگان، به دولت راه یافت اما با استعفای دولت در آبان 1358 گروهی از فعالان نهضت از آن جدا شدند».
رادیو فردا در بخش دیگری از گزارش خود به همسویی اصلاح طلبان و گروهک نهضت آزادی اشاره کرده و آورده است: «با وقوع دوم خرداد 1376، اگرچه دفتر این حزب با حضور جوانان رونق جدیدی یافته بود اما تا سال‌های آغازین دهه? 1380 شمسی شروع به عضو گیری نکرد».
این رادیو در ادامه و بدون اشاره به فعالیت های براندازانه نهضت آزادی در جریان فتنه 88 افزود: «این روز‌ها نهضت آزادی با فشار وزارت اطلاعات مجبور به توقف روند فعالیت شده است».

 




      
ارسال شده در جمعه 90/2/30 ساعت 10:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

مشائی

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، با اشاره به نوشته ای در هفته نامه یالثارات، که در آن از مقامات قضایی کشور خواسته شده بود رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور را بخاطر گرایش های فراماسونری دستگیر کنند، نوشت: «تندروهای ایران به طور علنی از مقامات امنیتی کشور خواستند تا نزدیکان سیاسی احمدی نژاد را که به دنبال گسترش اختلافات سیاسی بر سر قدرت و همچنین در پی کسب نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آینده در ایران هستند را دستگیر کند.»
این روزنامه افزود: «هدف از این اقدام بلوکه و متوقف کردن احمدی نژاد و اطرافیان وی از کنترل مجلس و کاندیداتوری بعد از احمدی نژاد در سال 2013 است.»
نیویورک تایمز در حالی که مدعی بود به خاطر اختلافات سیاسی خواسته شده مشایی دستگیر شود، در ادامه نوشت: «این گروه خواهان دستگیری اسفندیار رحیم مشایی متحد نزدیک احمدی نژاد هستند.مشایی بخاطر اینکه به دنبال افزایش ارزش های ایران قبل از اسلام است مورد انتقادشدید تندروهای ایران است.»
گفتنی است برخی چهره های سیاسی کشور بر این عقیده اند که رحیم مشایی در تلاش است تا مبانی فکری فراماسونری همچون بزرگنمایی از آثار باستانی کشور و قرار دادن آن در برابر اسلام و نیز مطرح کردن ملیت گرایی در برابر دینداری که از مبانی اصلی فراماسونری است،رواج دهد و به همین خاطر خواهان آن هستند تا با وی برخورد شود.




      
ارسال شده در جمعه 90/2/30 ساعت 10:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

در این خصوص واسطه های قوی نیز وجود داشت که برخی شان از علمای قوی و بلند مرتبه قم بودند. این ها با مراجع تماس گرفتند و برخی هم حضورا تشریف بردند ولی این مراجع گفتند خیر. چرا که نقطه نظراتی را مطرح کردند ولی از سوی دولت عمل نشد.

ادامه مطلب...


      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا