.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 123
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443556
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 12:11 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/2/30 ساعت 7:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

اظهارات ایشان بویژه سخنان اخیری که ایراد فرموده اند ، به چهره ایشان به شدت آسیب می زند ومطمئن باشید که بنده و همه احمدی نژادیها به هیچوجه از این موضوع خوشحال نیستیم .

دکتر جوان فکر که در حاشیه سازی و گفتن سخنان بی پایه و سخیف ید طولایی دارد، در پاسخ به نظر یکی از کاربران وبلاگش در مورد انتقادات آیت الله مصباح یزدی از جریان انحرافی با کمال وقاحت نوشت: از اینکه می بینم ایشان به دست خودشان دارند خودزنی می کنند واقعا متاسف می شوم.

این عنصر هتاک و دون پایه جریان انحرافی که علی الظاهر وظیفه تعریف شده او توسط سرکرده جریان انحرافی ، حمله و هتک حرمت بزرگان و مخالفین فرد منحرف دولت است، افزود: از صمیم قلب برای ایشان نگرانم زیرا ایشان به عنوان یک عالم برجسته دینی شهرت پیدا کرده اند و نباید به راحتی آسیب ببینند  .

جوان فکر که پیش از این با نگارش مطلبی متملقانه، فرد منحرف دولت را با عمار یاسر صحابی جلیل القدر نبی مکرم اسلام (ص) مقایسه کرده بود ، خاطر نشان کرد: اظهارات ایشان بویژه سخنان اخیری که ایراد فرموده اند ، به چهره ایشان به شدت آسیب می زند ومطمئن باشید که بنده و همه احمدی نژادیها به هیچوجه از این موضوع خوشحال نیستیم  .

سرپرست روزنامه ایران و رییس ایرنا که پیش از این با انتشار ناقص فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در جمع مردم فارس و سانسور بیانات آیت الله مهدوی کنی در انتقاد از اطرافیان رییس جمهور برگ زرینی در کارنامه مدیریتی خود ثبت کرده است، در ادامه تصریح کرد: ما از اینکه می بینیم برخی از بزرگان به راحتی خود را خرج یک سخن سست و بی مبنا می کنند ، تاسف می خوریم  .

به گزارش صراط نیوز اظهارات اخیر دکتر جوان فکر در حالی بیان می شود که وی پیش از این در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی همشهری در دروغی آشکار و سخنی موهن در مورد مراجع عظام تقلید گفته بود: "طرف" مرجع تقلید است حرفی می‌زند، اصلا کسی حسابش نمی‌کند!!

رییس ایرنا در همین مصاحبه با بیان سخنی بی پایه، فرمان مکتوب رهبری برای عزل مشایی از معاونت اولی را دستور ارشادی رهبری خوانده و با این سخن سعی در توجیه تاخیر یک هفته ایی احمدی نژاد در اجرای آن کرده بود.

این فرد حاشیه ساز در ماجرای اخیر عزل استعفا گونه وزیر اطلاعات نیز با دروغگو خواندن رسانه هایی که در ساعات اولیه پروژه تصاحب وزارت اطلاعات توسط جزیان انحرافی خبر از مخالفت رهبر معظم انقلاب با این عزل داده بودند ، آنها را به کارشکنی علیه دولت متهم کرده بود.

وی اخیرا نیز بعد از گذشت بیش از ده روز از صدور حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب برای ابقای حجت الاسلام مصلحی ، از عدم وجود حکم حکومتی سخن گفته بود.

بنابراین گزارش، اوج هنر نمایی دکتر جوان فکر انتشار ناقص سخنان مهم مقام معظم رهبری در جمع مردم فارس بعد از عزل استعفا گونه حجت الاسلام مصلحی بود که منجر شد دفتر مقام معظم رهبری در اقدامی بی سابقه به ایرنا تذکر داده و از رسانه ها بخواهد از خبر ایرنا استفاده نکنند.
 همچنین خبرگزاری متبوع دکتر جوان فکر در تازه ترین اقدام خود با انتشار عکسی تحریف شده از مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) در بیت رهبری بار دیگر خبر ساز شد.



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا