.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 179
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445179
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 2:20 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/2/31 ساعت 1:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

مصباح

،زمانی که اصلاح طلبان از جامعه مدنی سخن گفته و به صراحت از وکالت فقیه به جای ولایت فقیه سخن گفتند و حتی پا را فراتر گذاشته از به موزه رفتن افکار اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) سخن به میان آوردند این آیت الله مصباح یزدی بود که به میدان آمده و در برابر هجمه ها و تخریب های آنان مردانه ایستاد و به دفاع از مبانی دینی و انقلابی نظام پرداخت و اجازه نداد که تفکرات سکولار در انحراف نظام ره به جائی ببرند.
و دقیقا در همین نقطه است جریانی انحرافی که پا در جای پا فتنه گران گذاشته همچون آنان از جنگ با قرائت ها و تفسیرهای دینی سخن می گویند،از ایجاد شکاف میان روحانیت و روحانیت گفته و از شکل دهی شکاف میان خود و رهبری سخن به میان می آورند و هنگامی که شخصیت هایی همچون آیت الله مصباح یزدی به مقابله با انحرفات آنان می پردازد تاخته و تلاش دارند تجریه پذیری از اصلاح طلبان را در وادی تخریب ایشان کلید بزنند.
درهمین راستا و در چارچوب تلاش برای روحانیت ستیزی یکی از سایت های متعلق به جریان با ماموریت یافتن در این زمینه خطاب به آیت الله مصباح یزدی که کارشناس خبره دینی می باشند نوشت که آیا فقط و فقط این شمائید که بد و خوب را می شناسید.
این سایت همچنین پا را فراتر از این گذاشته و با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی برای شیطان هم نسخه می پیچد نوشت، آقای مصباح کمی فکر کنید اینطوری هم که شما برای شیطان نسخه می پیچید صحیح نیست.
این سایت همچنین درتلاش برای زیر سوال بردن تقوی آیت الله مصباح یزدی کوشید حمایت های وی از نظام را زیر سوال برده و این گونه توجیه کند که :بسیاری از افراد در اوج تقوی و معرفت الهی بدون حمایت از شخص و یا جریان خاصی به درجه اعلی رسیده اند .




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا