.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431381
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 9:44 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/4/31 ساعت 6:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

سپاهروابط عمومی سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه عملیات تعقیب و مقابله با گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور و در پی برخورد خودروی حامل تعدادی از رزمندگان اسلام با مین، سرهنگ پاسدار عاصمی و چند تن دیگر از پاسداران اسلامی به شهادت رسیدند.

در این اطلاعیه آمده است: حافظه تاریخی انقلاب و ملت ایران گواهی می‌دهد که پاسداران انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته از همان روزهای آغازین استقلال نظام اسلامی برای برقراری امنیت و آرامش در خطه غیور و شهیدپرور کردستان و آذربایجان غربی شهدای فراوانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و بی‌تردید جانفشانی و شهادت این عزیزان بار دیگر رسوایی ضدانقلاب و ناکامی دشمنان فرامنطقه‌ای را رقم خواهد زد.

بنابراین گزارش اسامی شهدای اقدام تروریستی ضدانقلاب در منطقه مرزی آلواتان و سردشت بدین شرح اعلام شد:
برادر پاسدار عباس عاصمی، برادر پاسدار علی اکبر جمراسی، برادر پاسدار محمود احمدی‌تبار، برادر پاسدار موسوی نژاد، برادر پاسدار مهدی خبیر و برادر پاسدار روح الله صحرایی.

بنابراین گزارش، مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهیدان فردا در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

 




      
ارسال شده در جمعه 90/4/31 ساعت 6:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر سرنگونی هواپیمای جاسوسی امریکا در منطقه فردو، ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: آنچه که منجر به اطلاع این گونه اخبار شده است، مربوط به مورد هدف قرار گرفتن یک هدف هوایی آزمایشی توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی استان قم بوده است.

تابناک: در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است که با هوشیاری پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران، اصولا هواپیماهای جاسوسی امریکا توان نفوذ به فضای کشورمان را ندارند.

این اطلاعیه در پایان می افزاید: بدیهی است اعلام اینگونه اخبار باید از سوی مقامات مسئول در نیروهای مسلح منتشر شود.




      
ارسال شده در جمعه 90/4/31 ساعت 6:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

این واقعه تاسف‌بار چهارشنبه شب مورخ بیست و نهم تیرماه سال جاری و حدود ساعت 23:30 دقیقه شب رخ داده است. 

به گزارش جهان به نقل از فارس، در این حادثه یک جوان بسیجی به نام حسین مرشدی از سوی دو نفر موتورسوار مورد حمله قرار می‌گیرد. 

ضاربان پس از وارد آوردن ضرباتی با سلاح سرد و برنده به سر این جوان بسیجی، از محل متواری می‌شوند. 

شاهدان عینی گفته‌اند که جوان فوق بلافاصله توسط اهالی محل به بیمارستان‌های بقیه‌الله تهران اعزام شده و حال عمومی وی وخیم گزارش شده است. 

مسئولان و کارکنان بیمارستان بقیه‌الله در پی تماس‌های مکرر خبرنگار فارس حاضر به پاسخگویی به درباره وضعیت سلامتی و پزشکی این جوان بسیجی نشده و تاکید داشتند که اطلاعات بیماران بنا بر قوانین جاری از طریق تلفن به افراد غیر ارائه نمی‌شود.




      
ارسال شده در جمعه 90/4/31 ساعت 6:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

دو مرد و یک زن استرالیایی ظهر روز پنج شنبه در اطراف پایگاه هوا و فضای سمنان دستگیر شدند. 

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه این پایگاه منطقه ای کاملا حفاظت شده است از علت حضور این سه تبعه خارجی در آن منطقه خبری در دست نیست. 

گفتنی است هنوز هیچ منبع رسمی این خبر تایید یا تکذیب نکرده است.




      
ارسال شده در جمعه 90/4/31 ساعت 11:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

سبحان فتح‌الهی به دلیل مین‌گذاری عوامل گروهک پژاک در مسیر حرکت ماموریت این بسیجی، در جاده برگشت این روستا به سروآباد به فیض شهادت نائل آمد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سروآباد در مراسم تشییع این شهید بسیجی که در مریوان انجام شد، گفت: این اقدامات کور تروریستی در راستای جبران ضرباتی است که سپاه پاسداران در چند مدت اخیر بر آنان وارد کرده است.
حجت‌الاسلام رهبری عنوان کرد: دشمنان و افراد فریب‌خورده استکبار باید بدانند که با این اقدامات نتیجه‌ای جز پستی و رذالت را از خود به جای نمی‌گذارند و مردم غیور کردستان هیچ‌گاه آنان را همراهی و حمایت نخواهند کرد.
وی افزود: مردم کردستان مردمانی وفادار به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند و هر گونه اقدامات کور تروریستی را محکوم می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سروآباد افزود: این افراد توان و جرآت رویارویی با نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران را ندارند و به همین دلیل در اقدامی ناجوانمردانه اقدام به مین‌گذاری و ترور افراد مخلص بسیجی و سپاهی می‌کنند.
گفتنی است: پیکر پاک مطهر سبحان فتح‌الهی بسیجی پایگاه مقاومت هیشور سروآباد با حضور مسئولان لشکری و کشوری و همچنین اقشار مختلف مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مریوان تشیعع و در مزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.




      
ارسال شده در جمعه 90/4/31 ساعت 10:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

این قبلاً نیم کیلو آبرو داشت. وقتی من حکمش را دادم و نماینده من شد، نیم کیلویش ده کیلو شد. اما اگر حکمم را پس بگیرم، ده کیلو می‌ریزد. من می‌خواهم یک کاری کنم، یک طوری او را بردارم که آن نیم‌ کیلوی خودش برایش بماند. این را می‌گویند: مواظب عقبه‌ها باشید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/4/31 ساعت 10:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

خوآن ماریا بوردابری " دیکتاتور سابق اروگوئه که در خانه خود دوران محکومیت را سپری می کرد بر اثر بیماری قلبی در گذشت.

این دیکتاتور قرار بود 30 سال محکومیت خود را به دلیل جنایات و کشتار مردم و همچنین ناپدید شدن برخی افراد در دوران رژیم نظامی اش سپری کند.

تشییع جنازه این دیکتاتور در منطقه Canelones در 20 کیلومتری مونته ویدئو پایتخت اروگوئه برگزار شد.

وی از زمان بازداشتش در سال 2006 در زندان اروگوئه بود، اما از ژانویه سال 2007 به دلیل وضعیت نامناسب سلامتی از زندان بیرون آمد و در حبس خانگی به سر می برد.

در ماه مارس سال 2010 "خوآن ماریا بوردابری " در حالی که روز صندلی چرخدار بود و به او اکسیژن متصل بود، از حکم 30 سال حبس خود که افزایش 15 ساله حبس را برای او در پی داشت، مطلع شد.

بوردابری به جرم نقض قانون اساسی ، کشتن دو فرد سیاسی محکوم شده بود و اتهامات دیگری نیز داشت که به آن رسیدگی شده بود.

وی در سال 1971 به عنوان رییس جمهور انتخاب شد و با توجه به حمایتهای نظامی که داشت در سال 1973 کودتایی انجام داد و منجر به تعطیل شدن کنگره، سانسور مطبوعات و غیر فعال شدن اتحادیه ها و گروه های سیاسی شد.

3 سال بعد با افزایش درگیری های سیاسی، رژیم نظامی وی سرنگون شد اما تا سال 1985 ارتش قدرت را در دست داشت.




      
ارسال شده در جمعه 90/4/31 ساعت 10:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه اردو زبان "خبرین " چاپ پاکستان، ایران چندی پیش یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین را در آسمان استان قم منهدم کرده است.

خبرین نوشته است که هواپیمای بدون خلبان آمریکا نزدیک تاسیسات غنی سازی اورانیوم واقع در استان قم توسط ایران منهدم شده است.

این منبع افزوده است که هدف هواپیمای بدون خلبان کسب اطلاعات از نقاط حساس و تاسیسات غنی سازی اورانیوم بوده است.

خبرین با اشاره به تأیید انهدام یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا از سوی مقامات سپاه پاسداران، از سئوال خبرنگاران پاکستانی از سفیر آمریکا در این رابطه خبر داد.

خبرین نوشته است: خبرنگاران پاکستانی با محاصره سفیر آمریکا در اسلام‌آباد از وی درباره انهدام هواپیمای بدون خلبان در ایران سئوال کردند اما سفیر آمریکا از پاسخ به این سئوال طفره رفت و خبرنگاران با سئوالات پی در پی خود سفیر آمریکا را به چالش کشیده و جنجال خبری در این زمینه بوجود آمده است.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/4/28 ساعت 6:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

کسی که می خواهد امام زمان‌‌(عج) از او راضی باشد، باید رضایت مقام معظم رهبری را جلب نماید؛ چرا که ولی فقیه دستورات امام عصر‌(عج) را به مردم می‌رساند.

به گزارش مرکزخبرحوزه ، آیت الله مصباح یزدی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان استان مازندران و شهرستان اهواز، با اشاره به جایگاه بسیج، اظهارداشت: بسیج یکی از نمادهای همیشه زنده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود؛ به طوری که مردم با دیدن اعضای آن به یاد امام راحل و آرمان‌های ایشان می افتند.

عضو خبرگان رهبری افزودند: یکی از مهمترین وظایف بسیجیان حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی با رفتار و گفتار صالح خود در جامعه اسلامی می‌باشد.

*بسیجیان مواظب رفتار خود باشند

ایشان ادامه دادند: در همین راستا حرکت بسیجیان با چفیه در خیابانها ، یاد امام خمینی و توجه مردم را به آرمان‌های امام‌‌(ره) و اندیشه های او معطوف می‌کند، لذا باید بر رفتار خود مواظبت کنند.

آیت الله مصباح‌یزدی، صدق گفتار و ادای امانت را ازخواسته های ائمه اطهار(ع) دانسته و خاطرنشان ساختند: همان‌طوری که قرآن تصریح در اصلاح رفتار و گفتار در منتصبین به پیامبر اکرم‌(ص) را دارد ، در رابطه با انتصاب به بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هم دارای مسئولیت سنگین می‌باشد، لذا بسیجیان باید در انجام وظایف خود در صدق گفتار با مردم و ادای امانت الهی کوشا باشند.

معظم له یادآور شدند: امروز دشمن به دنبال توطئه و ایجاد تشویش در بین اقشار مختلف مردم به وسیله بزرگ جلوه دادن بعضی از اشتباهات برخی آنان است، لذا بسیجیان باید با در نظر گرفتن کلیه مسائل نظام و انقلاب مایه افتخار و عزت نظام اسلامی باشند.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشتند: اگر یک بسیجی به وظیفه خود در راستگویی و امانتداری عمل نکند، به لحاظ انتسابش به امام دو گناه بزرگ را مرتکب می‌شود، به گونه‌ای که هم خود را در معرض اتهام قرار می دهد و هم با نشناختن ارزش‌های انقلاب و امام باعث از بین رفتن آبروی امام می شود.

* چه کسی منافق واقعی است؟

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خاطر نشان ساختند: کسانی که گفتار و رفتار عملی شان با هم نمی سازد، منافق به معنای واقعی هستند، چرا که یکی از وظایف مهم امروزی تبعیت محض از نایب حضرت ولی عصر (عج) می باشد.

معظم‌له یادآور شدند: کسی که می خواهد امام زمانش از او راضی باشد، باید رضایت مقام معظم رهبری را جلب نماید، چرا که ولی فقیه کسی است که دستورات امام عصر‌(عج) را به مردم می‌رساند.

* شعار کافی نیست

آیت الله مصباح با بیان این‌که تنها شعار کافی نیست ، افزودند: نباید افراد با شعار های انقلابی و جلب نظر مردم برای ایام انتخابات رأی جمع کنند و بعد ارزش‌ها را فراموش نمایند.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/4/28 ساعت 6:48 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس?مجلس در نطق امروز خود پس از دو هفته تعطیلی جلسات علنی، گفت: نمایندگان محترم به خوبی واقفید که حکمت ملک‌داری به ایجاد آبادانی، عدالت، امنیت، معنویت محقق می‌گردد و چنانچه همه تلاش?های دستگاه?های دیوانی یکسره در این چهارگانه مصروف گردد گامی در جهت حصول جامعه مهدوی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه این روزها گاهی اخباری از اقدامات شرورانه برخی افراد لاابالی به دست می?آید، یادآور شد: چندی پیش در اصفهان آن صحنه فاجعه بار را به بار آمده و یک قهرمان ملی را هم اخیرا کشتند و با روحانی امر به معروف کرده چنین کردند. این نمونه ها نشانه آن است که برای امنیت روانی جامعه با این افراد شرور باید برخورد قاطعانه شود و قوه قضاییه و نیروی انتظامی با جدیت عمل کنند و اگر نیازمند قانونی هستند ، ما آن را در مجلس به تصویب خواهیم رساند.

به گفته وی، برخی مسائل حاشه?ای در حوزه اقتصاد و سیاست نباید باعث تغافل مسئولین از امنیت اجتماعی کشور شود. چرا که مردم در پناه امنیت می?توانند گام?های رشد را بر دارند.

رئیس مجلس تاکید کرد: ارزیابی ملت از نحوه تحقق خواسته?های خود در نگاه به امنیت اخذ می?شود و نه در نزاع?های سیاسی یا طرح?های خام اقتصادی و فرهنگی که پروژه?های تصنعی سر گرم سازی است تا حل کننده مشکلات مردم.

لاریجانی از کمیسیون?های مجلس خواست تا برای پیگیری مشکلات مردم پیگیری جدی کنند و افزود: کمیسیون امنیت ملی هم در برخورد با عوامل ناامنی با دستگاه قضایی نهایت همکاری را کند و اگر نیاز قانونی هست، با فوریت آن را مطرح کنند.




      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا