.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 52
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431390
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 10:24 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 91/2/30 ساعت 9:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

بنده به نتایج اعلام شده معترض بوده و هستم. اگر همین الان هم در شهر نور نظرسنجی کنید خواهید فهمید که رأی من از تمام رقبایم بیشتر بوده است. شب اعلام نتایج در شهر نور، عده‎ای از حامیان من جلوی ستاد انتخاباتی‎ام تجمع کردند و بسیار خشمگین بودند. برای من، نظام از نمایندگی خودم مهم‎تر است. همان شب بالای وانت رفتم و برای حامیانم صحبت کردم و گفتم که من اعتراضم را فقط از طریق قانونی پیگیری می‎کنم و به همه حامیانم گفتم که آرام به خانه های‎تان بروید. همان شب، تمام مسئولین شهر و استان با بنده تماس گرفتند و از بنده تشکر کردند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/2/30 ساعت 9:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

متوسلیانسید محمد رضا دستواره (نفر سمت چپ) به سال 1338 ه.ش در جنوب تهران متولد شد. وی بیست سال بعد در کردستان به جمع پاسداران تحت امر حاج احمد متوسلیان پیوست و از آن پس از شاگزدان و نیروهای پا به کار آن سردار دشمن شکن درآمد. دستواره از بنیانگذاران لشکر 27 محمد رسول الله (صلوات الله علیه) به شمار می رود و در نهایت به تاریخ 13/4/1365 طی عملیات  کربلای 1 ، در حالی که جانشینی فرماندهی لشکر 27 را بر عهده داشت به شهادت رسید.



هر وقت برای صحبت پیش حاج دستواره می رفتیم، از چهره اش می فهمیدیم که خسته است و شب گذشته، کامل نخوابیده است. همیشه بیرون از سنگر می خوابید. در عملیات والفجر 8 در فاو، دیده بانمان خبر داد که دشمن طی تغییر و تحولاتی قصد حمله دارد. وقتی رفتیم این جریان را به شهید دستواره بگوییم، بیرون از سنگر خوابیده بود. به یکی از همرزمانم گفتم که چرا حاجی بیرون از سنگر خوابیده، ممکن است بر اثر اصابت خمپاره های دشمن آسیبی به او برسد. بیدارش کردم و گفتم: حاجی چرا اینجا خوابیده ای؟ وقتی بیدار شد، سوالم را با این قطعه شعر جواب داد :

گرنگهدار من آن است که من میدانم      شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد
راوی : رضایی، همرزم شهید دستواره




      
ارسال شده در شنبه 91/2/30 ساعت 6:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

شکاچی




      
ارسال شده در شنبه 91/2/30 ساعت 6:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

تخت صدام




      
ارسال شده در شنبه 91/2/30 ساعت 5:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

نخست وزیر رِژیم اسرائیل در واکنش به مرحله جدید مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 گفت: ایران بازی شطرنج را به خوبی بلد است ولی اگر دست از برنامه هسته ای اش بکشد برایش کف خواهم زد!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/2/30 ساعت 5:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

سرهنگ رحمت‌الله طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: در ساعت 16:30 جمعه، 29 اردیبهشت برابر اعلام وقوع یک فقره قتل در شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، اکیپی از ماموران پلیس به محل حادثه رفتند و موضوع را از نزدیک بررسی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل حادثه با سر بریده زنی که در بررسی‌های بعدی مشخص شد 40 ساله است، روبرو شدند.

طاهری با بیان اینکه، اقدامات ماموران برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت به سرعت آغاز شد، گفت: تیمی از کارآگاهان پلیس جنایی با استفاده از شگردهای خاص و ترفندهای علمی، قاتل که فرزند مقتوله و با هویت «علی-ح» 19 ساله بود را در یکی از روستاهای اطراف شاهرود شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود درباره انگیزه متهم در ارتکاب این جنایت گفت: این جوان، وجود اختلافات شدید با مقتوله با هویت «طیبه – ش» را انگیزه این جنایت اعلام کرده است.

وی که در صحنه بررسی جرم حضور داشت با بیان اینکه تحقیقات پلیس در خصوص این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد، به خانواده‌ها هشدار داد: آمار موجود و تجربه سال‌ها برخورد با انواع جرایم ثابت کرده که رفتار دینی و اخلاقی والدین و تربیت فرزندان بر پایه مبانی اعتقادی، میزان وقوع این گونه رفتارهای خشن و دور از انسانیت را در سطح جامعه به کمترین حد خود می‌رساند




      
ارسال شده در شنبه 91/2/30 ساعت 4:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

شیخ محمدحسن شریف قنوتی که در روزهای آغازین جنگ به « شیخ شریف » شهرت یافت به تاریخ 3 تیر 1313 در روستای قصبه از توابع اروندرود آبادان متولد شد. شیخ در دوران کودکی به کسب علوم و معارف دینی روی آورد و مقدمات اسلام را نزد عمویش عبدالستار اسلامی آموخت و سپس ادامه دروس حوزوی را در حضور عبدالرسول قائمی در آبادان فراگرفت.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 91/2/30 ساعت 4:20 ع نویسنده : ایمان احمدی

شنیده ایم آقای هاشمی رفسنجانی در جلسه ای گفته است اگر ولایتی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود علاوه بر رای اصولگرایان، می تواند نظر مثبت اصلاح طلبان را نیز جلب نموده و یک اجماع ملی را رقم بزند.
به نظر می رسد آقای هاشمی به بازگشت نزدیکان و نیروهای وفادارش و توفیق آنان در صحنه سیاسی امیدی ندارد که این چنین به شخصیت های معتدل گرایش پیدا کرده است.




      
ارسال شده در جمعه 91/2/29 ساعت 5:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

هنوز صدای کِل کشیدن زنان فامیل در گوشش هست، وسایل نوی خانه که به زیباترین شکل چیده شده، با تمسخر نگاهش می کنند، انگار همین دیروز بود که با لباس سفید عروسی، شاد و سرحال، خانم این خانه شد؛ امّا حالا از نشاط آن روزها، نشانی نمانده، آهی کشید و به کارگران گفت: وسایل را جمع کنید. 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 91/2/29 ساعت 5:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

سفارت ایران در باکو ضمن محکومیت شدید و ابراز انزجار از تجمع عناصری در مقابل نمایندگی و توهین به مقامات کشورمان و با هشدار به عوامل آن، از دولت باکو خواست هرچه سریعتر نسبت به چنین اهانتی واکنش نشان دهد.

ادامه مطلب...


      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا