.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 3
  • کل بازدید : 1431387
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 102/12/29    ساعت : 10:8 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درخصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران، گفت: خیلی وقت است انرژی نهفته‌ای وجود دارد که علاقه‌مندیم با خرج آن، دشمنان اسلام را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ بفرستیم.

ادامه مطلب...


      

وکیل خانواده هاشمی‌رفسنجانی با عنوان اینکه مهدی هاشمی دفتری را محور فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری دهم قرار داده بود، افزود: او در بعد از ظهر روز جمعه که نتایج قطعی آرا هنوز از سوی وزارت کشور اعلام نشده بود، آن اسناد و اطلاعات را در دفتر کار خود منهدم کرد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/30 ساعت 9:4 ص نویسنده : ایمان احمدی

بسیج

دانلود کلیپ




      
ارسال شده در یکشنبه 90/8/29 ساعت 5:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

پس از آنکه رهبر جریان انحرافی در جلسه‌ای از وضعیت ناامید‌کننده این جریان برای به‌دست‌گیری کرسی‌های نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سخن به میان آورده بود، وی جلسه دیگری را با اعضای برجسته ستاد انتخاباتی جریان انحرافی برای بررسی وضعیت انتخابات تشکیل داد.
رهبر جریان انحرافی در این جلسه، با نامطلوب ارزیابی کردن وضعیت ستادهای استانی این جریان، از کاهش اقبال عمومی نسبت جریان منتسب به وی در استان‌ها سخن به میان آورد و گفت: نباید زیاد به انتخابات دل ببندیم. وی همچنین نقطه قوت جریان انحراف را در دست داشتن منابع مالی ذکر کرد و گفت ما پول داریم. خودتان را زیاد درگیر انتخابات نکنید و آن را برای خودتان تبدیل به چالش نکنید. حالا 8+7 و جبهه پایداری هر کاری می‌خواهند بکنند، خب بکنند. مهم نیست، ما می‌توانیم با پول، نماینده‌ها را سرخط کنیم.
   رهبر جریان انحرافی همچنین ادعا کرد با منابع مالی که ما داریم، هیئت رئیسه آینده مجلس را من با پول تعیین می‌کنم.
   گفتنی است کارشناسان سیاسی معتقدند این اظهارات رهبر جریان انحرافی از آن رو مطرح می‌شود که این جریان از هم‌اکنون نتایج این انتخابات را ازپیش‌باخته دانسته و تلاش دارد از هم‌اکنون با طرح چنین مباحثی، استقلال و شأنیت مجلس آینده را با چالش‌های مسئله‌داری در افکار عمومی با طرح وکیل‌الدوله بودن مواجه سازد.
وقتی نظارتی بر کتب درسی نیست
  دانش آموزان مجتمع تطبیقی بین‌المللی تهران که زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش مدارس خارج از کشور اداره می‌شود و در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد ، در لابه‌لای متون کتاب زبان سال دوم دبیرستان خود چنین می‌خوانند که: «اسرائیل یک کشور توریستی و دیدنی است. اسرائیل یک کشور دموکراتیک است.» و از همه جالب‌تر این عبارت است که «اسرائیل در سال 1948 موفق شد استقلال خود را کسب کند(!)»
   وجود چنین مطالبی در این کتب این شائبه را ایجاد می‌کند که اساساً نه تنها اراده ای برای  نظارت دقیق تر بر دروس این مدارس در آموزش و پرورش وجود ندارد؛ بلکه گاهی قصد و غرض‌هایی نیز در میان است. چنین اتفاقی را اگر خوش‌بینانه تحلیل کنیم، جز کوتاهی غیرقابل‌بخشش در نظارت بر محتوای کتب درسی و یا سهل‌انگاری در تغییر متون درسی چگونه می‌توان توجیه کرد؟!




      

مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روزنامه اعتماد در 11 ماه امسال 35 بار تذکر دریافت کرده بود.
سید احسان قاضی زاده در گفت‌وگو با فارس گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از توقیف و تعطیلی هیچ نشریه و روزنامه‌ای خوشحال نمی‌شود، بلکه رفتار و عملکرد هر روزنامه و نشریه است که می‌تواند سرنوشت آن را رقم بزند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/8/29 ساعت 5:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/8/29 ساعت 4:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

آزادسازی سوسنگرد از جمله موفقیت‌های اثرگذار جنگ تحمیلی به‌شمار می‌رود که ضربه‌ی سنگینی به برنامه‌های ارتش عراق زد. متن زیر از امیر سرلشگر محمد سلیمی، فرمانده‌ی سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران که آن زمان ریاست ستاد جنگ‌های نامنظم را برعهده داشت، از روزهای حساس منتهی به آزادسازی سوسنگرد و نقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این پیروزی می‌گوید:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/8/29 ساعت 3:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

بسیج90

 
 
بسیج90بسیج90بسیج90
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نام:
 
ایمیل:
 
* نظر:
 




      
ارسال شده در یکشنبه 90/8/29 ساعت 3:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

و اگر می خواهی بدانی چه سری در این اشک ها نهفته است، گوش دل بسپار تا صدای به هم خوردن دندان های شیطانِ اکبر را ، از هراس این سردارِ بی ادعا بشنوی.این همان راز نهفته در اشک های فرزندانِ حضرت روح الله در شب های عملیات است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/8/29 ساعت 3:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

بنده خدمت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی از سال اولی که آمدم قم ارادت داشتم. اگر بخواهم در بین روحانیون مخلصی که برای این انقلاب دل سوزاندند و باتقوا هستند، 10 نفر را معرفی کنم، حتماً یکی اش ایشان است.

ادامه مطلب...


      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا