.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 263
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1451007
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 12:39 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/8/24 ساعت 11:36 ص نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود به قلم مهدی محمدی نوشت: تمرکز آمریکا بر نیروی قدس سپاه و شخص سردار قاسم سلیمانی یکباره علنی شده، ولی مطلقا یکباره به وجود نیامده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/24 ساعت 11:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

یک منبع نزدیک به محسن رضایی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو باقانون ضمن تایید خبر مرگ مشکوک فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از فرزندان دبیر مجمع که در یکی از هتل‌های دبی اقامت داشت به طرز مشکوکی درگذشت و بررسی‌ها برای علت مرگ همچنان ادامه دارد.

این فرد مطلع در پاسخ به این پرسش که آیا فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای سفر کاری یا تفریحی به کشور امارات سفر کرده است؟ گفت: فرزند ایشان در دبی اقامت داشته است.

وی ارائه توضیحات بیشتر درباره این مسئله را به آینده موکول کرد و گفت: در حال حاضر رسانه‌های خارجی شانتاژ خبری به راه انداخته‌اند و به محض اتمام بررسی‌های لازم، اطلاع‌رسانی کاملی صورت خواهد گرفت.

پزشکی قانون امارات در حال معاینه جسد برای تشخیص علت فوت احمد رضایی است.

گفتنی است احمد رضایی، فرزند محسن رضایی، در سال 1377 به دوبی و از آنجا به آمریکا رفت. بعدها، محسن رضایی درباره فرار فرزندش چنین گفت که افرادی از آمریکا نزد او آمدند و خود را عضو ناسا معرفی کردند و پسرم را اغفال کردند.

احمد رضایی، در طول مدت اقامت خود در آمریکا، موضع‌گیری‌های تندی علیه نظام کرد و حتی در برنامه‌های رادیویی نیز شرکت کرد و به تبلیغ علیه نظام پرداخت.

در همان زمان، محسن رضایی، سخنان پسرش را محکوم و تصریح کرد که درباره او نیز همانند بقیه ایرانیان، قانون حکم خواهد کرد.

با این حال، پس از چند سال، احمد رضایی، بدون هیچ سر و صدایی به ایران بازگشت و این خبر، هر چند در همان زمان هم به صورت جسته و گریخته در محافل مختلف مطرح شد ولی به طور عمومی و وسیع، در یک مصاحبه تلویزیونی توسط خود محسن رضایی و البته با تاخیری یک ساله اعلام شد.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/24 ساعت 11:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام علی




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/24 ساعت 11:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

معارفمدیر گروه معارف دانشگاه تهران ضمن بازشناسی واقعه مهم غدیر خم به پرسش‌هایی نظیر مهمترین هدف پیامبر اکرم(ع) در حجة الوداع، تعداد جانشینان پیامبران اولوالعزم و چرایی انتخاب منطقه بد آب‌وهوای غدیر خم توسط خداوند برای ابلاغ پیام پاسخ داد.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/24 ساعت 11:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

پس از آن که رسول خدا صلّى الله علیه وآله وسلّم در غدیر خم آنچه را که مأمور به آن بود تبلیغ فرمود و این سخنان در سایر سرزمین های اسلامى هم منتشر شد، جابر بن نضر آمد و خطاب به پیامبر نمود و گفت: از طرف خدا امر کردى که گواهى به یگانگى خداوند و رسالت تو بدهیم و نماز و روزه و حج و زکاة را اجرا کنیم. همه را از تو پذیرفتم و قبول کردیم. تو به اینها اکتفا نکردى؛ تا این که بازوى پسر عمویت را گرفتى و بلند نمودى و او را بر ما برترى دادى و گفتى: «من کنت مولاه فعلىّ مولاه» آیا این امر از طرف تو است یا از جانب خداوند؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/23 ساعت 7:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

استاد دانشکده علوم حدیث با تأکید بر وجود 300 تا هزار آیه در شأن امام علی(ع) در قرآن، به تشریح گونه های هشتگانه محتوای این آیات پرداخت و گفت: عمده‌ترین اشارات قرآنی در شأن امام علی(ع) در مورد ولایت، وصایت و اولی الامر بودن ایشان است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/23 ساعت 7:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

امیر المومنین حیدر




      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/23 ساعت 7:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در شنبه 90/8/21 ساعت 7:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

حمید بقایی به پایان خط خدمت رسید. معاون اجرایی رئیس جمهور در حالی بازنشستگی را جشن می گیرد که هنوز در خدمت دولت به سر می برد. ولی بنا به محتویات اعلام شده در صفحه معاونت اداری و مالی سازمان صدا و سیما، حمید بقایی 20 روز پیش، بازنشسته شده است.

 

 

آیا بقایی به خانه می رود؟
در ماه های اخیر، احتمال رفتن بقایی به خانه، بارها از زبان مسئولان مختلف شنیده شد. بیشترین این احتمال، وقتی داده شد که یکی از شعبات دیوان عدالت اداری، حمید بقایی را به دست آنچه خودداری (استنکاف) از اجرای آرای این دیوان، به 4 سال انفصال از خدمات دولت، محکوم شد.
این حکم، هر چند در مرحله تجدید نظر متوقف ماند، ولی بسیاری از ناظران، صدور آن را نقطه پایانی بر همراهی بقایی با دولت دانستند. زیرا رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، از زمانی که به معاونت اجرایی ریاست جمهوری کوچ کرده بود، مخالفتهایی را برانگیخته بود. بسیاری از منتقدانش، حضور وی در معاونت اجرایی را برنتافتند و با انتقاد از این تغییرات، وی را فاقد تجربه، مهارت و دانش کافی برای این پست مهم و استراتژیک خواندند.
با این وجود، بقایی و مدیرکل حقوق میراث فرهنگی دست به اعتراض به حکم دیوان عدالت زدند تا در مرحله تجدید نظر، حکم به بررسی سپرده شود. مرحله ای که تاکنون، طی نشده و هنوز حکم انفصال 4 ساله وی، پابرجاست، هر چند باید برای اجرا، تایید شعبه تجدید نظر این دیوان نیز اخذ شود.
بررسی کارنامه کاری، بقایی نشان می دهد وی از چهره هایی است که سابقه کاری خود را از جبهه های غرب شروع کرد. پس از آن به دولت رفت و مدتی نیز در رادیو به خدمت پرداخت. پس از حضور وی در شهرداری تهران، شرایط برای رفتنش به خیابان آزادی فراهم شد تا رئیس جوان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دست به تغییرات گسترده در معاونان و مدیران میانی این سازمان بزند.
پس از مدتی، بقایی، جای خود را به خیابان پاستور انتقال داد تا در کنار همکار چندین ساله اش، محمود احمدی نژاد، عنوان معاونت اجرایی وی را یدک بکشد.
اکنون، با صدور حکم بازنشستگی بقایی در اول آبان 90، مشخص نیست دولت قصد دارد از خدمات این چهره در پست فعلی استفاده کند و یا بقایی ترجیح می دهد در میان سالی، راه خانه را پیش گیرد و به بازنشستگان مکرم بپیوندد. بعید به نظر می رسد او خانه نشینی را در بحبوبه کارهای دولت، خصوصا با در نظر گرفتن فصل انتخابات مجلس، به در میدان ماندن، ترجیح دهد.

این چهره جنجالی
با وجودی که حمید بقایی، سخنان جنجالی مانند رئیس خود به زبان نمی آورد، ولی به دلیل نزدیکی فوق العاده به رئیس جمهور و بر خوردن در میان چهره های حلقه اول دولت،  به عنوان چهره ای جنجالی معرفی شده است.
اکنون، سازمان صدا و سیما با انتشار عکس وی و تبریک بازنشستگی او، نقطه پایانی را بر خدمات وی گذاشته است. سازمان صدا و سیما، با انتشار متنی که خطاب به همه بازنشستگان خود، نوشته، به بقایی گفته: "خردمندگرامی! ..... بازنشستگی تان مبارک."




      
ارسال شده در جمعه 90/8/20 ساعت 6:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

تمساح




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا