.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 36
  • بازدید دیروز : 62
  • کل بازدید : 1432193
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 8:23 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 90/9/30 ساعت 3:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

خاتمی با اشاره به سفارش امام سجاد به زیارت سیدالشهدا(ع) در کربلا، تأکید کرد: حضرت علی بن الحسین سفارش به زیارت امام حسین داشتند و خود نیز در طول عمر با برکتشان دو بار با آن شرایط سخت به زیارت سیدالشهدا رهسپار شدند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/9/30 ساعت 2:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

ما ملتی نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرت های پوشالی مادی، که از درون کرم خورده و موریانه خورده اند ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند ، ما در مقابل تهدید ، تهدید می کنیم ، هر کسی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیّله اش خطور کند باید خود را آماده ی دریافت سیلی های محکم و مشت های پولادین کند. هم آمریکا بداند و هم دست نشاندگانش بدانند و هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی در این منطقه بداند ، پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضی، به هرگونه تجاوزی ، بلکه هرگونه تهدیدی پاسخی خواهد بود که از درون آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.

لینک دانلود




      
ارسال شده در سه شنبه 90/9/29 ساعت 6:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

آلودگی

قدیم‌ها هر نفسی که بر می‌آمد « مُفرح ذات » بود و چون فرو می‌رفت « مُمد حیات ». اما این روزها هر نفسی که می‌کشیم نه تنها «مفرح ذات» نیست بلکه تنگی نفس و خستگی می‌آورد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/9/29 ساعت 6:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسوی خوئینی ها عدم حمایت کافی ار نهضت آزادی و منتظری را 2 "اشتباه تاریخی" خود عنوان کرد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/9/29 ساعت 6:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

در حالی اکثریت طیف داخلی اپوزیسیون بر حضور با لیست یا بدون لیست خود در انتخابات مجلس نهم تاکید کرده اند، گروه موسوم به هماهنگی راه سبز امید متشکل از اردشیر امیر ارجمند و رجبعلی مزروعی در بیانیه‌ای جالب عنوان کردند که انتخابات مجلس "غیر قانونی" است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/9/29 ساعت 6:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

کراک کراک در بین جوانان ماده‌ای کم‌خطر با میزان نشئگی بالا تبلیغ می شود و 80 درصد از مصرف‌کنندگان، آن را به عنوان ماده روانگردان می‌شناسند.


وی با بیان اینکه کراک از مشتقات هروئین تهیه می شود، ادامه داد:به علت غلظت بالای هرویین در کراک و بدنبال آن وابستگی شدید فرد معتاد به آن، درمان افرادی که کراک مصرف می‌کنند باید جدی تر گرفته شود.

این درمانگر اعتیاد گفت: علاوه بر درمان دارویی، افراد معتاد به کراک باید تحت درمان غیر دارویی نیز قرار بگیرند و مشاوره و روان درمانی، خانواده درمانی و گروه درمانی برای این بیماران سودمند است.

--




      
ارسال شده در یکشنبه 90/9/27 ساعت 12:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت علی(ع) فرمود: آیا سزاوار است که چرندگان فراوان بخورند و راحت بخوابند و گله گوسفندان پس از چرا کردن به آغل رو کنند و علی نیز از زاد و توشه خود بخورد و استراحت کند؟ چشمش روشن باد که پس از سالیان دراز چهار پایان رهاشده و گله های گوسفندان را الگو قرار دهد!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/9/27 ساعت 8:21 ص نویسنده : ایمان احمدی

هشدارهای سه گانه وزیر اطلاعات درخصوص انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی و ائتلاف انتخاباتی جریان فتنه و جریانات انحرافی با هدف مقابله با ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی، ضمن روشن ساختن علت تلاش جریان انحرافی برای عزل مصلحی در ابتدای سالجاری و تحمل هزینه سنگین در این خصوص،لزوم هشیاری و پرهیز از تفرقه بین نیروهای خط اصیل انقلاب را دو چندان کرده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/9/27 ساعت 8:15 ص نویسنده : ایمان احمدی

همان جا کنار تختش ایستادیم به صحبت و بیشتر ذکر خاطره. می دانستم اذیت می شود، ولی چاره چه بود؟ با صدایی گرفته که با هزار سختی و مشقت از ته حلقومش بالا می آمد، گفت که از "شلمچه" برایش بگویم و گفتم. از سه راه مرگ. از کربلای پنج و ...

جانباز

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/9/26 ساعت 6:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دولت آمریکا درتداوم اقدامات خصمانه و همه جانبه اطلاعاتی و عملیاتی علیه جمهوری اسلامی ایران و مردم سربلند کشورمان سرمایه‌گذاری سنگین و طراحی پیچیده و گسترده‌ای را ترتیب داده بود تا امکان نفوذ در تشکیلات اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را ایجاد نمایند.

این اطلاعیه می افزاید:‌ در این راستا سازمان جاسوسی آمریکا سیا به یکی از تحلیلگران اطلاعاتی خود که سوابقی همچون فعالیت در واحدهای اطلاعاتی ارتش آمریکا و حضور در پایگاه نظامی این کشور در افغانستان و عراق دارد، اجرای سناریوی اطلاعاتی- عملیاتی پیچیده‌ای را محول کرد.

بر اساس اعلام وزارت اطلاعات طی این سناریو، جاسوس مورد نظر باید خود را در مسیر دالان‌های اطلاعاتی منتهی به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی قرار می‌داد تا مراحل بعدی امکان القای اطلاعات فریب در مقیاس وسیع به این وزارتخانه و نیز انجام جاسوسی را فراهم آورد.

وزارت اطلاعات در ادامه اطلاعیه خود تصریح کرد: این مأمور ایرانی تبار سازمان سیا پس از گذراندن آموزش‌های پیچیده اطلاعاتی در چند مرحله و ورود به منطقه ضمن جمع‌آوری‌های اطلاعاتی با سلسله فعالیت‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده مأموریت خود را آغاز کرده اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض ورود این فرد به پایگاه بگرام افغانستان مورد شناسایی قرار گرفته، جاسوسی نامبرده و مأموریت‌های محوله به وی آشکار شد.

بر اساس این گزارش جاسوس یاد شده سپس زیر نظر مأمورین اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و پس از ورود به خاک کشورمان مدتی تحت تعقیب بود و همزمان با آغاز مأموریت جاسوسی خود، مقتدرانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.

وزارت اطلاعات در پایان اطلاعیه خود با تأکید بر اینکه بدین ترتیب طرح سازمان جاسوسی سیا افشا و خنثی شد و یک بار دیگر، نیات پلید دشمنان با اشراف و اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران به شکست منتهی شد، از اطلاع رسانی در خصوص ابعاد و زوایای این پرونده و اطلاعات تکمیلی به مردم ظرف روزهای آینده خبر داد. 




      
   1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا