.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 142
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459896
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 7:45 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/12/8 ساعت 7:37 ص نویسنده : ایمان احمدی

حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد به نیابت از احمدی‌نژاد از سوی وزیر علوم امضا و ابلاغ شد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/12/7 ساعت 8:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/12/7 ساعت 4:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

سفیر ژاپن در ایران گفت: از نظر ژاپن ایران برای تامین انرژی همیشه مهم بوده و خواهد بود و شرکتهای خصوصی و دولت ژاپن سعی دارند که در این زمینه گشایشی در رابطه با ایران ایجاد شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/12/7 ساعت 3:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

پی استفاده از نام و تصویر آیت‌الله علم‌الهدی در برخی تبلیغات انتخاباتی، مسئول دفتر امام‌جمعه مشهد، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خراسان، با تکذیب هرگونه حمایت وی از کاندیدایی خاص، گفت: آیت‌الله علم‌الهدی در این انتخابات هیچ دخالتی نمی‌کنند و ایشان از هیچ گروه، لیست و فردی در انتخابات مجلس نهم طرفداری نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام "طهماسبی" گفت: بلافاصله پس از مشاهده این‌گونه تبلیغات برای شکایت مکتوب از نامزد مربوطه اقدام کرده‌ایم.

بر پایه این گزارش، تعدادی از نامزدهای انتخاباتی در تهران و شهرستانها از جمله پاکدشت، در بنرهای تبلیغاتی خود به حمایت آیت‌الله علم‌الهدی از خود اشاره کرده‌اند.




      
ارسال شده در شنبه 90/12/6 ساعت 3:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیار‌ی‌ها در وزارت کشور در زمینه ترخیص نشدن تجهیزات 144 واگن متروی تهران از گمرک اعلام کرد: «این موضوع در تعهدات این دولت و دولت‌های گذشته نبوده و مصوب نشده است و شرکت متروی تهران باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.»
شهرداری می‌گوید: ترخیص این واگن‌ها وظیفه دولت است، دولت هم می‌گوید خیر وظیفه دولت نیست! این وسط، به خاطر نیاز ویژه شهروندان به استفاده از مترو و به علت کمبود واگن، کماکان شهروندان باید وقتشان در ایستگاه های مترو تلف شود و با زور و فشار، روی سر و کول همدیگر سوار شوند چون جا نیست. البته مدیران دولتی راست می‌گویند، ترخیص این واگن‌ها کار آنها نیست! کار مرتاضان هندی است که باید ورد بخوانند، زور بزنند و تمرکز کنند تا با حرکت‌های حرفه‌ای چشم و ابرو، واگن‌ها را از چنگال گمرک «آزادسازی» کنند!

خدا را شکر تلفات جانی نداشت!
یک مقام تعزیراتی اعلام کرد: «تعدادی از فروشندگان لوازم خانگی از فروش کالا به مردم خودداری و تعدادی هم گرانفروشی می‌کردند که با آنها برخورد شد.» ما هم این خبر را شنیدم! کلی هم متأسف شدیم چون در اثر این سانحه(برخورد) چند نفر لباسشان خاکی شد! طبق آخرین اخبار در این باره، این سانحه(برخورد)، تلفات جانی نداشته است! نمی‌دانم چرا وقتی از زبان برخی‌ها می‌شنویم که می‌گویند: «با فلان مسئله و فلان قانون‌شکنی، برخورد شد یا برخورد قاطع می‌شود»، یاد برخورد دو نفر در خیابان می‌افتیم که اتفاقی به هم تنه می‌زنند و فوق فوقش، یکی از آنها می‌افتد و کمی‌خاکی می‌شود! همین!




      
ارسال شده در شنبه 90/12/6 ساعت 2:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

شبکه سعودی العربیه که از جانب حاکمیت استبدادی سعودی با هدف دروغ پراکنی علیه ایران و جنبش مقاومت در منطقه و همچنین ارائه سرویس رسانه ای به صهیونیست ها راه اندازی شده روز جمعه برای چندمین بار در هفته های گذشته مستندی تکراری با نام «تابستان سبز در ایران»! را پخش کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 7:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

سابقة مهدویّت در اسلام به عصر نبوّت برمی گردد. از همان عصر نبوّت به دنبال روایات متواتر نبوی دربارة مهدی امّت، وعدة ظهور ـ پس از غیبت ـ نجات بخشی و عدل گستری جهانی او و اینکه از نسل پیامبر(ص) و هم نام و هم کنیة او خواهد بود، مسلمانان با مسئلة مهدویّت آشنا بودند و این، یک باور عمومی بود و نوعی انتظار برای تحقّق این پیش گویی نبوی در جامعه وجود داشت. پس از رحلت رسول خدا(ص)، وعدة ظهور مهدی موعود(ع) توسط ائمة معصومان(ع) نیز استمرار یافت و مورد تأکید و تبیین بیشتر قرار گرفت و محدّثان فریقین، این احادیث را سینه به سینه و نسل به نسل منتقل کردند؛ بدین گونه در عصر ائمه(ع) هم به صورت امری مسلّم و مورد پذیرش عمومی درآمد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 7:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

پادشاه عربستان و همتای بحرینی او در نشستی تحت عنوان «همایش فرهنگی الجنادریه» توافق کردند بحرین به یکی از مناطق تحت فرمان آل‌سعود تبدیل شود.

 نجیب الاحمر، سردبیر روزنامه دولتی الایام بحرین و برادرش که مشاور پادشاه بحرین است، با تأیید این خبر اظهار داشت، این موضوع به‌زودی به‌عنوان یک بیانیه از سوی آل‌خلیفه اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شاه بحرین پس از پیشنهاد ملک عبدالله، نخستین گام‌ها برای اجرای این طرح را اعلام کرده، ولی محرمانه باقی ماندن آن به دلیل غیرقانونی بودن این طرح و احساس ضدسعودی مردم بحرین است.

 به گفته کارشناسان حقوقی، برای اجرای این طرح ابتدا باید آن را در بحرین به همه‌پرسی گذاشت تا مردم، مخالفت یا موافقتشان را با آن اعلام کنند؛ زیرا این طرح به معنای تحویل قدرت و منابع مالی، حقوقی و قانونی بحرین به سعودی‌ها است.

پس از انقلاب 14 فوریه بحرین در سال 2011 و ناتوانی رژیم آل‌خلیفه در برابر مطالبات مردم  و تظاهرات و فعالیت‌های مسالمت‌آمیز آن‌ها، عربستان سعودی نیروهای ویژه خود را به همراه چند کشور عربی برای سرکوب و کشتار هرچه بیشتر مردم بحرین و ارعاب آن‌ها، به این کشور اعزام کرد.




      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 7:28 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 7:28 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا