.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 147
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459901
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 8:44 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/1 ساعت 4:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

علی مطهری در مناظره با مهرداد بذرپاش در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در بخشی از صحبت‌های خود در پاسخ به انتقادات بذرپاش گفت: من از استعفا برای پیشبرد اهدافم در مجلس استفاده کرده‌ام.

وی همچنین در ا ظهارنظری عجیب با بیان اینکه مهرداد بذرپاش و دوستانش بوده‌اند که 3 هزار میلیارد تومان پول  فساد بانکی را خورده‌اند، گفت: نامه‌ای که هاشمی نوشت، حرف بخشی از مردم بود.

مطهری همچنین بیان داشت: هاشمی با آن نامه سبزها را کنترل کرد؛ ضمن اینکه او در نماز جمعه هم حرف‌های درستی زد و کار درستی انجام داد.



      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/1 ساعت 4:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

به نقل از باشگاه خبرنگاران "عطاالله مهاجرانی" در مقاله ای نوشت: جشنواره الجنادریه رنگین کمانی با ظاهر و نیزباطن زیبا بود،رنگهای مختلف ظاهر آن را جذاب و افکار وایده های متنوع باطن آن را زیبا کرده بود.

مهاجرانی نوشت من از شعرهای شاعران این جشنواره و نیز جلسه ای که باحضور ادیبان،نویسندگان وسیاستمداران در منزل التویجری (مسئولان امنیتی ونزدیکان به پادشاه عربستان) لذت بردم؛جلسه ای که مسائل سیاسی درکنار مسائل فرهنگی مطرح شد.

وزیر فراری افزود: به طور کلی باید بگویم که شبهای جشنواره امسال الجنادریه بهترین شبهای همه زندگی ام بود؛این امکان وجود داشت که انسان در هر دقیقه از این شبها، مطلب تازه ای فرا بگیرد و در هر لحظه از مهربانی و عشق بهره گیرد.من رنگین کمان اندیشه های مبتنی بر معرفت و احساسات صمیمانه را در این جشنواره حس کردم.

گفتنی است، وزیر فرهنگ دوره خاتمی که خبرگزاری رسمی عربستان از وی به عنوان "دکتر عفوالله مهاجرانی" نام برده است، پیشتر جایزه جهانی "خادم الحرمین الشریفین" ملک عبدالله بن عبدالعزیز را دریافت کرد و در اظهاراتی به تمجید از پادشاه عربستان پرداخت و گفت: نتایجی که جایزه خادم الحرمین الشریفین در پنج سال گذشته محقق کرده است، سبب خوش بینی می‌شود و ضرورت دارد این جایزه و نتایج خوب این پروژه فرهنگی و علمی بزرگ در سطحی گسترده شناسانده شود.

یادآور می شود، عطاء الله مهاجرانی به همراه علیرضا نوری زاده از عناصر فعال ضد انقلاب، هفته گذشته به نمایندگی از فتنه گران سبز در ضیافت شاه عربستان سعودی و در نشستی با عنوان الجنادریه حضور یافتند. رسانه ها از کمک مالی 18 میلیون دلار دستگاه امنیتی سعودی به نمایندگان فتنه سبز خبردادند.




      
<   <<   16      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا