.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 122
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459876
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 6:7 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 7:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

ظهور جریان انحراف در ساختار قدرت یکی از ویژگی های این دوره است.هدف اصلی این جریان استمرار حضور و توسعه آن در حاکمیت و تحمیل مطالبات خود به نظام است.این جریان مختصات فکری ویژه ای که داردبه لحاظ رویکرد نظری گفتمان و اهداف، با جریان فتنه هم پوشانی دارد، مهم ترین چالش پیش رو...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 7:23 ع نویسنده : ایمان احمدی

به دنبال افشای جزئیاتی از مبالغ دریافتی یکی از سران اصلاحات از کشورهای عربی در رابطه با فتنه 88،‌و نیز افشای فیلم و عکس حضور عطاءالله مهاجرانی تئوری پرداز دولت خاتمی و وزیر ارشاد وی در دربار سعودی، «سید یاسر جبرائیلی»‌ نویسنده کتاب «سودای سکولاریسم» که به جریان شناسی سکولاریسم در ایران بر مبنای زندگی و کارنامه «سید محمد خاتمی» پرداخته است،‌ در نامه ای سرگشاده از خاتمی خواست تناقض ادعاهای «استبدادستیزی» سران اصلاحات و «سعودی ستایی» آنان را حداقل برای حامیانش حل کند.




      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 7:22 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی دو روز است که برخی رسانه‌ها از یک سالگرد خبر می‌دهند. سالگرد ادعای «جورج سوروس»، میلیاردر سرشناس آمریکایی و معروف‌ترین طراح کودتاهای رنگین و مخملی، که سال گذشته در گفت‌وگو با «فرید زکریا» در شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» درباره آینده جمهوری اسلامی ایران گفت: «من حاضرم شرط ببندم که رژیم جمهوری اسلامی ایران تا یک سال دیگر بیشتر سر کار نخواهد بود.» وی برای تأکید بیشتر بر ادعایش، به مقایسه وضعیت ایران و شوروی سابق پرداخت و گفت: «همان‌طور که می‌دانید در سال 1991 میلادی شوروی سابق فرو پاشید و تغییری مهم در عرصه ژئوپلیتیک به‌وجود آمد و این اتفاق درباره ایران نیز صدق می‌کند و ممکن است با سقوط رژیم ایران دست‌کم منطقه خاورمیانه دچار بی‌ثباتی و ناآرامی شود.» ادعای سال گذشته سوروس در حالی بیان شد که حدود یک سال از شکست فتنه سال 88 که وی در حمایت و دامن زدن به آن نقش زیادی داشت، گذشته بود؛ اما به‌نظر می‌رسد سورس به هنگام این گفت‌وگوی تلویزیونی هنوز به فتنه 88 و ادامه آن امید داشت و چون آن را کاملاً خلاف برنامه‌ها و باورهایش می‌دید و همچنان سران فتنه و برخی از هواداران آن‌ها را در صحنه می‌دید، نمی‌خواست باور کند که فتنه در ایران به پایان خط رسیده است و در نتیجه، شتاب‌زده و نسنجیده در گفت‌وگو با فرید زکریا از تمنیاتش سخن می‌گفت.

در سالگرد ادعای واهی جورج سوروس به لطف الهی، جمهوری اسلامی ایران بسیار مستحکم‌تر از زمانی که سوروس ادعایش را مطرح کرد، حضور دارد و با انگیزه و توان بیشتری مسیرش را ادامه می‌دهد و آن‌هایی که پذیرش این حقیقت برایشان مشکل و باورنکردنی است، ازجمله سوروس، یک نشانه بزرگ آن را در سالروز 22 بهمن سال 90 مشاهده کردند و اگر هنوز در تردید به سر می‌برند، می‌توانند چند روزی صبر کنند تا نشانه بعدی آن را 12 اسفند، روز انتخابات مجلس نهم، مشاهده کنند. یقیناً با حضور گسترده مردم، شگفتی دیگری در راه است. ان‌شاءالله




      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 7:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

سرتیپ "قاسم عطا" فرماند? عملیات نظامی بغداد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد اعلام کرد: آمار نهایی سلس? انفجارهای روز گذست? عراق ، 76 کشت? و 450 زخمی گزارش شد? است

ادامه مطلب...


      

سید حسن نصرالله عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت لبنان در بیروت تاکید کرد ما با این مقاومت خطرناک ترین طرحهای آمریکایی و صهیونیستی را خنثی کردیم.

وی افزود : ما توانستیم با مقاومت، طرح خاورمیانه جدید آمریکا را که درصدد تجزیه منطقه بر اساس مسائل خطرناک طایفه ای بود، شکست دهیم .

نصرالله گفت : ما با این مقاومت، کشورمان را حفظ کردیم و سرزمینهای اشغالی را پس گرفتیم، بله با این مقاومت با چالشهای فراوانی روبرو هستیم.

دبیرکل حزب الله با اشاره به تجاوزات مستمر اشغالگران قدس به مسجدالاقصی خاطر نشان کرد : رژیم اسرائیل به قتل و ارعاب و سرکوب و تجاوز به مقدسات دست می زند.

ادامه مطلب...


      

حجت الاسلام پناهیان بدون نام بردن از علی مطهری با یادآوری یکی از ادعاهای وی و سپس نقد آن، بیان داشت: برخی از نمایندگان اصول‎گرای مجلس که از حداقل درایت سیاسی برخوردار نیستند، می گویند که مجلس نباید تابع اشارات رهبری باشد بلکه فقط باید تابع فرامین و حکم حکومتی باشد! در حالی‌که مجلسی که چنین باشد، به نقطه امید دشمن تبدیل خواهد شد و امنیت و اقتدار کشور را کاهش خواهد داد. به نماینده اصول‌گرا می گوییم چرا رسانه بیگانه سخنان تو را پخش می‎کند، می گوید من نمی‎دانم چرا این‎کار را می کند! ما باید ببینیم مواضع کدام یک از نامزدها در بی بی سی با اشتیاق پوشش داده می شود و به این افراد رای ندهیم و در مقابل ببینیم دشمنان از مواضع چه کسی برآشفته می شوند، به او رای بدهیم.




      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 3:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

ژنرال میرداگان رییس سابق سازمان جاسوسی اسراییل "موساد " از روز گذشته فعالیت خود را در یک شرکت مشاوره بین المللی با عنوان "آرکانو" در شهر زوریخ سوییس که در زمینه امور محرمانه فعالیت دارد، شروع کرده است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 3:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

هرچند برخی افراد نزدیک به مسئولان برگزاری همایش، سرنخ را در تماس یک مسئول که در آن زمان خارج از کشور به سر می برد، جستجو می کنند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 3:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

- امروز این اقیانوس بی کران انقلاب با رهبری قائدش واتکا بر ایمان و اخلاص شما در حال فتح قله هاست.

- شعار محوری فتنه گران 88جسارت به اصل ولایت فقیه بود.

- این اصل ولایت فقیه است که منافع همه مستکبران و پیاده نظام دشمن را از بین برده است.

- آن شیاطینی که امروز جشن نوروز راه می اندازند مکتب شما را نفی می کنند،مستمسک به مکتب ایرانی می شوند؛با زنان بی هویتی چون هدیه ها می نشینند و در آمریکا با زنان لس آنجلسی می نشینند؛هزار فریب و نیرنگ به کار می برند. تنها را مقابله با اینها گوش به فرمان امام (ره)ورهبری بودن است.

- الان ده‌ها گروه با لیست های مختلف حضور دارند؛اگر ما متفرق باشیم و جریان انحراف منسجم باشد، جریان انحراف توفیق می یابد.

- ما در انتخاب مرجع چه می کنیم؟ اعلم را انتخاب می کنیم؛دقت داشته باشید و توصیه های مقام معظم رهبری را گوش کنید در این صورت پیروز هستیم.

- اینهایی که در انتخابات پول زیادی صرف می کنند همین ها باند انحرافی هستند.

- این اختلاس ها توسط افرادی شکل گرفت که دم از مکتب ایرانی می زدند.

- اینها همان هایی هستند که در زمانی که همه دنیا در حال الگو گیری از شما بود عبدالله اردنی را به ایران می آورند.

- من از نیمه اول سال 84 و در زمانی که هنوز حکم احمدی نژاد تنفیذ نشده بود جلوی لیدرهای جریان انحراف ایستادم وتا همین لحظه اطلاعات آنها را به مسئولان ذی ربط می دهم.




      
ارسال شده در جمعه 90/12/5 ساعت 3:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در پاسخ به این سوال که «چرا از مرگ می‌ترسیم؟» پاسخ داده است: راننده زمانی در جاده می ترسد که یا بنزین ندارد یا قاچاق حمل کرده یا اضافه سوار کرده یا با سرعت غیر مجاز رفته یا جاده را گم کرده یا در مقصد جایی را آماده نکرده و یا همراهانش نااهل باشند.

اگر انسان برای بعد از مرگ خود، زاد و توشه لازم را برداشته باشد، کار خلاف نکرده باشد، راه را بداند، در مقصد جایی را در نظر گرفته باشد و دوستانش افراد صالح باشند و حرکتش طبق مقررات و مجاز باشد، نگرانی نخواهد داشت.




      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا