.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 180
  • بازدید دیروز : 191
  • کل بازدید : 1443613
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 2:52 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/12/19 ساعت 5:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

خدمت به امام زمان علیه السّلام، آن هم در حدّ توان، و سعی و جدّیت در این راه، تکلیف و وظیفه مؤمن است. ملائکه و انبیاء خدمت به آن حضرت را افتخار خود می دانند و پیامبر عظیم الشأن و بزرگی هم چون حضرت خضر علی نبیّنا و آله و علیه السّلام در خدمت ایشان می باشد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/12/19 ساعت 5:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

کتاب بحار الانوار جلد2 صفحه149 روایتی را از امام صادق‌(علیه السلام) جهت نجات از شبهات مهدوی نقل کرده که برای منتظران ظهور آموزنده و نجات دهنده است.

عین روایت امام صادق‌(علیه السلام) از کتاب بحار الانوار رادر ادامه می خوانیم:

عَبْدِ اللَّهِ‏ بْنِ سِنَانٍ قَالَ :قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع سَتُصِیبُکُمْ شُبْهَةٌ فَتَبْقَوْنَ بِلَا عَلَمٍ یُرَى وَ لَا إِمَامٍ هُدًى لَا یَنْجُو مِنْهَا إِلَّا مَنْ دَعَا بِدُعَاءِ الْغَرِیقِ قُلْتُ وَ کَیْفَ دُعَاءُ الْغَرِیقِ قَالَ تَقُولُ یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى دِینِکَ فَقُلْتُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى دِینِکَ فَقَالَ إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ مُقَلِّبُ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ وَ لَکِنْ قُلْ کَمَا أَقُولُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى دِینِکَ بحارالأنوار ج : 52 ص : 149

عبدالله بن سنان می‌گوید: حضرت صادق علیه السلام فرمود: به زودی شبهه‌‌ای عارض شما می‌گردد؛ پس (در ایام) بدون نشانه‌ای که دیده شود و بدون امامی که شما را هدایت کند باقی خواهید ماند. در آن روز کسی نجات نمی‌یابد مگر آن کسی که به دعای غریق، دعا کند.

عرض کردم: «دعای غریق چیست؟» فرمود: می‌گویی:

یا اللهُ یا رَحْمنُ یا رَحِیمُ یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَی دِینِکَ

من گفتم: یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الاَبْصارِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَی دِینِکَ. (راوی کلمه و الابصار را به دعا اضافه نمود)

حضرت صادق علیه السلام فرمودند: «به راستی که خدای عزّوجل مقلب القلوب و الابصار است، اما آن‌چنان که من گفتم بگو: یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَی دِینِکَ.»




      
ارسال شده در جمعه 90/12/19 ساعت 5:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

وی که مدتی است در فضای مجازی با نوشتن سلسله‌نامه‌های سرگشاده تلاش می‌کند مورد توجه قرار گیرد، پس از آنکه نتوانست در این زمینه توفیقی پیدا کند و با بی‌اعتنایی مردم مواجه شد، در آخرین ادعاهای بی‌اساس خود، بحث مهندسی آرای مردم را مطرح نموده سپس گفته بود روز شنبه (یک روز پس از انتخابات) در یکی از میادین تهران خودسوزی خواهد کرد.
لیکن یک منبع مطلع در گفت وگو با خبرنگار «جوان آنلاین» گفت: وی روز چهارشنبه ترجیح داده به جای خودسوزی به کیش برود و در آنجا به خوشگذرانی بپردازد.




      
ارسال شده در جمعه 90/12/19 ساعت 5:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

اوباماآتلانتیک، "بنیامین نتانیاهو"، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار از واشنگتن نسخه‌ای از کتاب "استهر" را به "باراک اوباما"، رئیس‌جمهور ایالات متحده هدیه داد که بیانگر داستان یک امپراطوری ایرانی است که قصد داشت یهودیان را از این امپراطوری محو کند. آن‌گونه که روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" می‌گوید، این اقدام نتانیاهو در واقع تلاشی برای عمومیت بخشیدن موضوع این کتاب به تمام ایرانیان است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به اوباما گفت که ایرانیان می‌خواهند یهودیان را نابود کنند.

آتلانتیک می‌نویسد: اکنون تصور کنید که یک رهبر عرب یا ایرانی مسلمان با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کند و بخش‌هایی از قرآن را که در خصوص درگیری میان مسلمانان و برخی قبایل یهود است، به وی نشان دهد. یهودیان بنی‌قریضه در دوران حضور پیامبر اسلام صلوات الله علیه در شهر مدینه، به طور مخفیانه با دشمنان ایشان در مکه تبانی کرده بودند. فرض کنید که این رهبر مسلمان به اوباما بگوید که بر این اساس، یهودیان به دنبال نابود کردن مسلمانان هستند. "آن‌گاه واکنش آمریکا چه خواهد بود؟"

این نشریه آمریکایی با اشاره به اینکه در قرآن کریم بخش‌هایی نیز وجود دارد که تورات را به عنوان کتاب خداوند مورد اشاره قرار داده و حقانیت اصل آن را تایید کرده و بخش‌هایی دیگر از این کتاب الهی، تاکید کرد که به همین شکل در تورات نیز بخش‌هایی وجود دارد که ایرانیان را مورد تمجید قرار می‌دهد تا آنجا که "کوروش هخامنشی" در این کتاب مسیح خوانده می‌شود چرا که بنی اسرائیل تبعید شده را به خانه بازگرداند.

آتلانتیک ضمن انتقاد از هدیه داده شدن این کتاب از سوی نتانیاهو به اوباما، این کار را برای سیاه‌نمایی ایرانیان نادرست دانسته که بهتر بود به جای این هدیه، نتانیاهو به اوباما یک خودکار زیبا هدیه می‌کرد! نتانیاهو در واقع یک متن مذهبی را برای مصارف سیاسی به‌ کار برده است تا از سخت بودن انتقاد به چنین متنی بهره ببرد.

این مقاله در پایان از تندروی‌هایی که در ایالات متحده به نام مذهب انجام شده و آمریکا را در آستانه جنگ قرار می‌دهد، انتقاد کرده است.




      

این جمله جوانفکر که گفته بود " حتی رئیس جمهور می تواند بر آن (شورای نگهبان) نظارت کند!" به تنهایی می تواند بسیاری از زوایای پنهان احیای ناگهانی هیات نظارت بر اجرای قانون اساسی توسط محمود احمدی نژاد را روشن کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/18 ساعت 5:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

درهمین ایام روابط نزدیکی با فرماندهی سپاه مریوان ، حاج احمد متوسلیان برقرار نمود و دوستی عمیقی میان آنان شکل گرفت. از این پس ، حاج همت به جمع مریدان حاج احمد متوسلیان پیوست و در تاسیس لشکر 27 محمد رسول الله(ص) دوشادوش حاج احمد شرکت نمود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/18 ساعت 7:34 ص نویسنده : ایمان احمدی

وهابیت دانلود




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/18 ساعت 7:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

نظامیآیا زمینه های وقایع سخت قبل از ظهور از مرز اردن وسوریه فراهم می آید؟!در حالی که مردم اردن از فقر نسبی رنج می برند و خدمات درمانی به بهانه های مختلف به اردنی ها ارائه نمی شود حضور دهها هزار نفر لیبیایی در اردن سوالاتی را به ذهن متبادر می سازد که شاید پاسخ به این سوالات بتواند معمای حضور مشکوک لیبیایی ها در اردن را آشکار سازد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/18 ساعت 7:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

«تمام جنگ های پس از جنگ 1973 برای اسرائیل مصیبت بار بودند. اسرائیل مدتی طولانی است که نه توسط قهرمان ها بلکه توسط سیاستمداران بزدل اداره می شود».
این تحلیل را روزنامه هاآرتص منتشر کرد. گیدئون لوی نویسنده مشهور صهیونیست با تاکید بر اینکه هزاران اسرائیلی در صورت وقوع جنگ خواهند مرد، نوشت: ما از فرود موشک ها در صورت وقوع جنگ مطمئن هستیم و باید با تمام سلول هایمان بترسیم. تمام جنگ هایی که از سال 1973 به بعد [ از اشغال لبنان در سال 1982] تا به امروز راه انداختیم، اشتباه بود. اسرائیل آغازگر همه آن جنگ های قابل اجتناب بود. جنگ هایی که هیچ کدام فایده ای نداشت اما تماماً برای ما مصیبت بار بود. از همه احمقانه تر، جنگ دوم لبنان در سال 2006 بود که مصیبت بارترین بود. اسرائیل در هر دو جنگ لبنان و غزه، بیش از آنچه به دست آورد، از دست داد. اما تازه این دو جنگ فقط پیش پرده هایی بود از آنچه ممکن است در صورت جنگ با ایران برای ما اتفاق بیفتد.
وی افزود: جنگ با ایران قابلیت آن را دارد که به هیولای جنگ هایی که تاکنون داشته ایم، تبدیل شود.
تحلیل گر هاآرتص تصریح کرد: اسرائیل هرگز برای یک مدت طولانی توسط بزدلان هدایت نشده بود. رهبران پیشین همواره محتاطانه و عاقلانه گام برمی داشتند. از گذشته تا به امروز اسرائیل توسط قهرمانان اداره می شد نه کسانی که کشور را از خطری به خطر دیگر می اندازند. ماجراجویانی بی هدف، کسانی که باید امروز با صدای بلند به آنها بگوییم که ما ترسیده ایم!




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/18 ساعت 7:26 ص نویسنده : ایمان احمدی

پشت پا زدن سیدمحمد خاتمی به تحریم انتخابات و به هم ریختن صف آرایی نیم بند اپوزیسیون، همچنان موضوع بحث و مجادله در محافل ضد انقلاب است.
این محافل بیش از هر چیز، از این موضوع خشمناکند که به اعتبار برخی اظهارات قبلی خاتمی توانسته بودند چنین القا کنند که اصلاح طلبان و شخص خاتمی پای تحریم هستند و انتخابات را تحریم می کنند.
پایگاه اینترنتی روز آن لاین که از پاریس به روز می شود، در واکنش به اقدام غیرمنتظره خاتمی نوشت: حال ما این روزها زیاد خوب نیست. مخالفان خوشحال نیستند، ناامیدند، مستأصل، افسرده و خشمگین اند. آقای خاتمی از شما چه پنهان، این سورپرایز اسفندی شما هم در بدتر شدن حال ما بی تأثیر نبوده است. نه فقط عمل شما بلکه فضای مسمومی که به وجود آمد، واقعاً ناراحت کننده است.

ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا