.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 174
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449635
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 6:37 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/12/13 ساعت 8:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در شنبه 90/12/13 ساعت 8:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

 اینکه تعمدا هفته های طولانی آقای خاتمی را ندیده بودم و در مورد انتخابات حرفی با ایشان نزده بودم، به راحتی برای همه دوستانم پیش بینی میکردم که آقای خاتمی در انتخابات شرکت خواهد کرد. و عدم شرکت آقای خاتمی در انتخابات مجلس را یک اشتباه استراتژیک سیاسی می پنداشتم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/12/13 ساعت 7:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

 تی وی"فرامرز فروزنده" در برنامه همصدایی از کارشناس برنامه "حسین لاجوردی" در خصوص مشارکت مردم در انتخابات مجلس سوال کرد و وی گفت: «این انتخابات سرنوشت ساز است و به قول مسئولین حکومت، دنیا در این زمینه در مقابل ایران ایستاده و مردم ایران به آگاهی رسیده اند، سرنوشت ساز از این جهت که مردم بتوانند تصمیم گیری کنند و نظام مشروعیتی پیدا کند. هر چند هیچ تفاوتی نمی کند که مردم در خانه بمانند و رای ندهند که در این صورت حکومت اعلام می کند که بین 60 تا 80 درصد مردم رای داده اند.»


وی در ادامه اظهاراتش در خصوص اینکه مردم ایران در فشار و تنگنا هستند افزود: «در چند انتخابات پیش، ساندیس و غذا پخش می کردند ولی امروز موبایل می دهند و ممکن است یک درصدی که احتیاج دارند بروند و رای بدهند.»

خاطرنشان می شود طبق پیش بینی های قبل از انتخابات مشاهده می شود این بار ضد انقلاب، فتنه گران و جریان انحرافی روی محور "کم کردن مشارکت، برای زیر سوال بردن مشروعیت" به طور مشترک و هماهنگ در حال تبلیغ هستند.
 



      
ارسال شده در شنبه 90/12/13 ساعت 7:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در گزارشی به انتخابات پارلمانی روز گذشته در ایران اشاره کرده و می نویسد: انتخابات، مشارکت مردم و نتایج اولیه آن نشان از حمایت قاطع مردم از نظام دینی و سیاست های هسته ای جمهوری اسلامی در برابر غرب دارد.

این روزنامه می نویسد: نتایج اولیه انتخابات از برخی از شهرها و روستاهای کوچک تر که صبح شنبه منتشر شده است، حکایت از پیروزی قاطع وفاداران به "آیت الله خامنه ای" دارد.

این روزنامه یادآور می شود که با توجه به این که اولین انتخابات پس از ریاست جهوری سال 2009 بود، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار بود.

نویسنده مطلب فوق می افزاید:‌ از 60 منتخب اعلام شده، 46 نفر از جبهه متحد بوده اند. سه نفر با تمایلات لیبرال انتخاب شده اند. بقیه 11 کرسی از میان دیگر لیست ها بوده اند.

هاآرتص می نویسد: رسانه های دولتی اعلام کردند که 67 درصد از 48 میلیون واجد شرایط در این انتخابات شرکت کرده اند. بعید به نظر می رسد نتیجه انتخابات سبب تغییر در سیاست های عمده نظام سیاسی در ایران از جمله در خصوص موضع هسته ای، ارتش، و سیاست های نفتی بشود و در واقع این روند می تواند فصل جدیدی در مقاومت ایران در برابر فشارهای غرب باز کند.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 9:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

در صحنه سیاسی سوریه بالاخره حرف آخری که مخالفان باید می زدند را زدند و به همه اعلام کردند که هدف عمده آنان از مبارزه با حکومت بشار اسد چیست

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

انتخابات مصونیت‌بخش به کشور است. آن چیزى که هیبت این ملت را حفظ میکند، قدرت معنوى او را به رخ دشمنان میکشاند و آنها را از تعرض منع میکند و میترساند، حضور مردمى است؛ که یکى از مظاهرش همین انتخابات است.
خطبه‌های نماز جمعه تهران 14/11/1390




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

من مطمئنم که این انتخابات براى ملتهاى دیگر هم یک نشانه‌اى است. براى همین هم هست که دستگاه‌هاى خبیث استکبار، از آمریکا و انگلیس و صهیونیستها و دیگران، دارند مرتباً تلاش میکنند که این انتخابات را به یک جورى خراب کنند، مخدوش کنند. کشورهاى دیگر نگاه میکنند ببینند این پیشکسوت انتخاباتى و انقلابى - که ملت ایران است - چه کار خواهد کرد. ملت ایران در این زمینه، جزو پیشکسوتهاست. ملتهاى دیگر نگاه میکنند ببینند انتخابات در ایران به کجا خواهد رسید. استکبار دوست دارد که انتخابات در کشور ما آنچنان بشود که ملتها را مأیوس کند.
بیانات در دیدار مردم قم به مناسبت سالروز 19 دی 19/10/1390




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

اهتمام مراجع به مشارکت مردم در انتخابات ناشی از ماهیت اجتماعی بودن دین مبین اسلام و مسئول بودن همه افراد نسبت به سرنوشت خود و جامعه خود، می باشند. البته این یک وظیفه تحمیلی مثل تکالیف گوناگون و الزامات مختلف بر دوش اشخاص نیست. بلکه یک تکلیف عقلی و شرعی برای مصلحت جامعه اسلامی می باشد مثل اینکه هرکس تکلیف دارد سلامت خود را حفظ کند. یک ملت نیز اگر بخواهد اقتدارحکومتی را که پسندیده و پذیرفته است، حفظ نماید باید نسبت به سایر مسائل آن مانند انتخاب نمایندگان و... مشارکت فعال داشته باشد. بنابراین شرکت در انتخابات یک تکلیف عقل و عقلایی است و به همین لحاظ شرعی می باشد، یعنی شارع مقدس در چنین جاهایی امر دارد و از مردم خواسته است که در راه حفظ و احیا و سربلندی جامعه و امت اسلامی بکوشند و در مواقع مقتضی حضور فعال و آگاهانه و خیر اندیشانه داشته باشند .1
پی نوشت:
1. انتخابات از دیدگاه امام خمینی(رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته)، ص 56 (پرسمان، اداره مشاوره نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، کد: 8/7924)




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 8:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت آیت الله خامنه ای پس از انداختن رای خودشان در صندوق در انتخابات هفتمین دوره مجلس به سوال خبرنگاران پاسخ دادند.
 
ایشان در بخشی از سخنان خود در جمع خبرنگاران اظهار داشتند:
 
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم. اوّلاً از خداوند متعال شکرگزارم که یک‌بار دیگر به من توفیق داد تا توانستم در این امر عمومى و مهمّ کشورمان - یعنى انتخابات - شرکت کنم. من امروز به سى نفر رأى دادم و خوشحالم؛ اولاً از این جهت که یک وظیفه و تکلیف را انجام دادم؛ ثانیاً از این جهت که حقّى را به‌عنوان یک شهروند استیفاء کردم. هر شهروند حق دارد به اندازه یک نفر در انتخابات مجلس شرکت کند. من هم این حق را داشتم و امروز آن را استیفاء کردم.




      

هر کس در هر مقامی ‏که هست و هر مسئولیتی که دارد همان مقام و همان مسئولیت امتحان اوست. مجلسیها، آنهایی که در مجلس هستند، آنها هم همان کرسی مجلس محل امتحان آنهاست که اینها در این کرسی که نشسته ‏اند افکارشان چی هست و اقوالشان چی هست و آرائشان چی هست، و آیا این کرسی، کرسی اسلامی ‏است و برای اسلام است یا اینکه این طور نیست. در همان جا محل آزمایش است.

امام ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا