.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 124
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459878
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 6:13 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 90/12/13 ساعت 7:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در گزارشی به انتخابات پارلمانی روز گذشته در ایران اشاره کرده و می نویسد: انتخابات، مشارکت مردم و نتایج اولیه آن نشان از حمایت قاطع مردم از نظام دینی و سیاست های هسته ای جمهوری اسلامی در برابر غرب دارد.

این روزنامه می نویسد: نتایج اولیه انتخابات از برخی از شهرها و روستاهای کوچک تر که صبح شنبه منتشر شده است، حکایت از پیروزی قاطع وفاداران به "آیت الله خامنه ای" دارد.

این روزنامه یادآور می شود که با توجه به این که اولین انتخابات پس از ریاست جهوری سال 2009 بود، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار بود.

نویسنده مطلب فوق می افزاید:‌ از 60 منتخب اعلام شده، 46 نفر از جبهه متحد بوده اند. سه نفر با تمایلات لیبرال انتخاب شده اند. بقیه 11 کرسی از میان دیگر لیست ها بوده اند.

هاآرتص می نویسد: رسانه های دولتی اعلام کردند که 67 درصد از 48 میلیون واجد شرایط در این انتخابات شرکت کرده اند. بعید به نظر می رسد نتیجه انتخابات سبب تغییر در سیاست های عمده نظام سیاسی در ایران از جمله در خصوص موضع هسته ای، ارتش، و سیاست های نفتی بشود و در واقع این روند می تواند فصل جدیدی در مقاومت ایران در برابر فشارهای غرب باز کند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا