.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 302
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449763
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 11:48 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/12/16 ساعت 5:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقای هاشمی رفسنجانی دلایل عدم حضور رئیس جمهور به عنوان شخص دوم کشور در جلسات مجمع تشخیص را توضیح داده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/12/16 ساعت 11:42 ص نویسنده : ایمان احمدی

خیلی‌ها چشم، دست یا پایشان را در جبهه جا گذاشتند و ما نفس‌شان شدیم، چشم‌شان شدیم، دست و پایشان شدیم، اما سرنوشت ساکنان این بیمارستان به هیچ کدام از هم‌رزمانشان شبیه نشد، ساکنان این خانه بزرگ با سنگ‌های مرمر سپید و حیاطی خلوت و ساکت، تا همیشه در جنگ ماندند...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/15 ساعت 3:35 ع نویسنده : ایمان احمدی

 انتشار برخی اسناد مربوط به دوران مسئولیت مهدی هاشمی نشان از ارتباط نزدیک وی با برخی عناصر خارج نشین جریان فتنه دارد. این تصویر متن یادداشت حمزه‌ کرمی از متهمان اصلی جریان فتنه در طراحی اغتشاشات پس از انتخابات سال 88 می‌باشد که هم‌اکنون دوران محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند.

این نوشته به خوبی ارتباط تنگاتنگ مهدی هاشمی رفسنجانی با برخی عناصر خارج‌نشین جریان فتنه نظیر علی‌افشاری و نیک‌آهنگ کوثر را مشخص می کند.

در این یادداشت حمزه‌ کرمی گزارش تلاش خود برای حذف خاطرات نیک‌آهنگ کوثر از وب‌سایت شخصی‌اش که به مذاق جناب مهدی هاشمی خوش نیامده با وساطتت علی افشاری و همسر نیک‌آهنگ کوثر اشاره می‌کند!

مطلب جالب دیگری که در این یادداشت به چشم می‌خورد، عدم اعتماد فتنه‌گران به یکدیگر و وجود انشقاق و تفرقه در میان آنان می‌باشد. به نحوی که کرمی در بخشی از این یادداشت اظهار داشته است: "قبلاً هم گفتم عناصری مانند کوثر هیچگاه قابل اعتماد نیستند."

هم‌چنان که از متن این یادداشت مشخص است، افرادی مانند مهدی هاشمی با استفاده از رانت قدرت و ثروتی که در اختیار دارند، چگونه از عناصری فتنه‌گری که در سطوح پایین این جریان قرار دارند نظیر حمزه‌ی کرمی، علی افشاری و نیک‌آهنگ کوثر در راستای اهداف و مطامع خود بهره‌ می‌گیرند.

< type="text/java"> < id="addtoany__id1" src="http://static.addtoany.com/menu/locale/fa.js" type="text/java"> < id="addtoany__id2" src="http://static.addtoany.com/menu/page.js" type="text/java">
 
< type="text/java">
 



      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/15 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

رئیس ستاد میرحسین موسوی در یکی از شهرهای استان تهران به مجلس راه یافته است.

گفته می شود وی تا زمان برگزاری انتخابات 88 مسوولیت اداره ستاد را برعهده داشته و بلافاصله پس از مواضع میرحسین از ریاست ستاد وی استعفا داده است.




      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/15 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

ایران واسرائیل

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست




      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/15 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

در شب برگزاری انتخابات جلسه ای با حضور مرد خاکستری اصلاحات، خاتمی و یکی از مدرسان مطرح حوزه قم که به تهران آورده شده بود برگزار می شود.

خاتمی در این جلسه از تصمیم قطعی خود برای شرکت در انتخابات می گوید که عصبانیت حاضران را درپی داشت.

خاتمی می گوید ما باید از این وضعیت خلسه گونه خارج شویم. ما باید با همین حکومت کار کنیم و من هرگونه رفتارهای ساختارشکن را رد می کنم.

این جلسه تا ساعت 4 صبح بدون هرگونه نتیجه ای ادامه داشته است.

همچنین محمد خاتمی در جلسه دیگری ضمن دفاع از حضور خود در انتخابات گفته است: قبول کنید چاره ای جز برگشت به دامن نظام نداریم، مرا مجبور نکنید حرفهای نخ نما شده بزنم.موسوی و کروبی با ما چه کردند؟ تا کجا باید به خاطر آنها هزینه بدهیم؟ دوستان بنشینند و یک فکر اساسی کنیم. باباجان سبز مرد اصلاحات را دریابید! آقایان در زندان و بیرون مرزها ما را تا مرز تحریم پیش بردند حالا دارید به من فحش می دهید! ما با چه سازی باید بسازیم خدا عالم است. اگر دو تا از این پیرزن ها و پیرمردها که رفتند رای دادند مشاور ما باشند والله بهتر است




      
ارسال شده در دوشنبه 90/12/15 ساعت 7:44 ص نویسنده : ایمان احمدی

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با تأکید بر موضع ثابت و محکم مجلس نهم درباره موضوع هسته ای خاطرنشان کرد: ما تحریم‌ها را با واقع بینی بررسی می کنیم و دور می زنیم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/12/14 ساعت 7:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات روز گذشته با حضور در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، رای خود را به این صندوق انداخت و در انتخابات شرکت کرد.

بعد از انتشار این خبر توسط فارس، رسانه‌های ضدانقلاب و سایت صهیونیستی بالاترین اقدام به تکذیب این خبر کردند اما رسانه رژیم سلطنتی انگیلس طی گفت‌وگویی با یکی از نزدیکان خاتمی خبر شرکت وی را در انتخابات تائید کرد و موجب شد ‌رسانه‌ها و سایت‌های ضدانقلاب از جمله بالاترین، بیشترین هجمه‌ها را که می‌توان کم‌سابقه و حتی بی‌سابقه توصیف کرد، ‌علیه خاتمی تدارک ببینند.

ادامه مطلب...


      

خاتمی از دیروز با افرادی از جمله شکوری راد، هادی خانیکی، حسین نورانی نژاد، عموزاده خلیلی، همسر تاج زاده، همسر میردامادی، همسر و دختر عرب سرخی، محمد صدر و صادق خرازی و ... در قالب تماس تلفنی یا دیدار حضوری ارتباط گرفته و برای متقاعد کردن آنها نسبت به اینکه کار اشتباهی نکرده تلاش فراوانی کرده است.

بر مبنای این گزارش خاتمی در یکی از دیدارها گفته است که به دنبال مشورت با موسوی اردبیلی و خویینی ها تصمیم به حضور در انتخابات گرفته است.

از جمله در یکی از دیدارها، علی شکوری راد پیشنهاد می کند خاتمی فعلا پیامی صادر کرده و در آن از ابراز احساسات موافقان و مخالفان رای دادن تشکر کند. با این حال، اطلاعات تکمیلی نشان می دهد وقتی وی از این جلسه خارج می شود، روی وبلاگ خود، مقاله ای در توجیه اقدام خاتمی نوشته و تلاش می کند اینطور القا نماید که خاتمی هر کاری که کرده درست بوده است.
جالب است که با وجود اینکه شکوری راد این مقاله را بلافاصله پس از جلسه با خاتمی نوشته، در آن ادعا کرده از دلایل واقعی رای دادن خاتمی بی اطلاع است.


همچنین این گزارش نشان می دهد متنی هم به پیشنهاد شکوری راد و خانیکی آماده شده است که بناست پس از مشورت با جمعی از اطرافیان خاتمی، به عنوان بیانیه رسمی دفتر وی منتشر شود.




      
ارسال شده در یکشنبه 90/12/14 ساعت 7:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

حضرت آقا با اشاره به حمایت ایران از حزب الله در جنگ 33 روزه و حمایت از حماس در جنگ 22 روزه، سند محکمی برای اظهارنظر خویش ارائه فرمودند. با این ترجمان که وقتی آمریکا توان مقابله با گروه های تحت حمایت ایران را ندارد، چگونه می تواند با ایران مقتدر پنجه در پنجه افکند.

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا