.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 96
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449557
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 4:3 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 8:49 ع نویسنده : ایمان احمدی

انتخاباتشبکه صدای آمریکا (VOA) برنامه "افق" 28 فوریه (9اسفند) خود را به موضوع انتخابات اختصاص داد.
مجری این برنامه در ابتدا با اعلام این که "بر اساس برخی از نظر سنجی ها میزان مشارکت در این انتخابات از دوره های گذشته بیشتر خواهد بود"، از "الهه بقراط" روزنامه نگار و عضو هیئت تحریریه "کیهان لندن" که به عنوان کارشناس در این برنامه حضور داشت پرسید: «با توجه به این نظر سنجی ها چه تصویری را در روز انتخابات شاهد خواهیم بود؟»

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 12:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

بعد از قائم مقامی تیپ امام حسن مجتبی(ع) فرماندهی ناو تیپ کوثر به ایشان واگذار گردیداما زمانی این ناوگروه در لشکر 7 ولی عصر(عج) ادغام شد،او به سمت جانشین فرماندهی لشکر برگزیده شد و با همین مسئولیت در فاو و شلمچه خوش درخشید

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 12:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

از نیمه دوم قرن بیستم و پس از جنگ جهانی دوم  که دموکراسی به عنوان یک نظام سیاسی رایج در اغلب کشورهای دنیا مورد پذیرش قرار گرفت مشارکت سیاسی 30 تا 40 درصدی معمول در  انتخابات مبنای مشروعیت نظام‌های سیاسی تلقی می شود. در آمریکا هزینه های بسیاری برای نام نویسی صورت می پذیرد اما هنوز نتایج دلخواه به دست نیامده است.

در انتخابات کنگره سال 2010 تنها 37/8 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند. در سال 2006 باز در انتخابات کنگره37/1 درصد مشارکت داشتند و در سال 2002 نیز این رقم از 37 درصد بالاتر نرفت. این در حالی است که در سال 2008 میلادی برای نام نویسی از هر رای دهنده فعال 4.11 دلار از محل مالیات دهندگان آمریکایی هزینه شده است. 

مردم‌سالاری دینی که محصول انقلاب اسلامی ملت ایران و الگویی بدیع و بی نظیر در میان نظام های سیاسی حال حاضر در دنیاست  توانسته در 30 انتخابات طی 33 سال گذشته نصاب مشارکت را همواره بالای 50 تا 60 درصد حفظ کند و تنها به عنوان یک نمونه در انتخابات 2 سال پیش این مشارکت را به رکورد بی سابقه 85 درصد برساند.

روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران با اشاره به درصد پایین مشارکت مردم آمریکا در دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری در سالهای اخیر، خاطرنشان کردند: این میزان مشارکت، با حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و همچنین انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی، به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و هدف تبلیغات پرحجم رسانه های جبهه استکبار نیز، گرفتن این حضور پرشور و گسترده از ملت ایران است.

حساسیت نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از چند حیث بیشتر از انتخابات مجالس گذشته است که تا این اندازه باعث شده دشمن تمام اهرم ها و ابزارهای در دست خود را به کار بیندازد تا به زعم خود با دامن زدن به برخی نارضایتی ها باعث کاهش مشارکت در انتخابات گردد اما این حساسیت از آن روست که:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 8:19 ص نویسنده : ایمان احمدی

هواپیما

یک پایگاه خبری غربی هدف هجمه غرب به سوریه را منزوی کردن ایران دانست و تأکید کرد درگیری نظامی احتمالی می تواند درگیری منطقه ای خطرناکی را ایجاد کند که در آن روسیه و چین نیز به نفع ایران وارد عمل می شود.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 8:17 ص نویسنده : ایمان احمدی

رای




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 8:15 ص نویسنده : ایمان احمدی

گردانندگان تلویزیون بهایی،سلطنتی BBC که پس از شکست های مکرر طی ماههای اخیر در پرو‍ژه های ضد ایرانی به ویژه در 22 و 25 بهمن به رویه های تند و عصبی روی آورده اند شب گذشته رویه 3 ماه اخیر ضد انتخاباتی خود را به اوج رساندند.
در این برنامه BBC فارسی سعی کرد همه سازندگان دروغ بزرگ تقلب در جریان فتنه 88 را دوباره به روی آنتن بیاورد.
بدین ترتیب از سلطنت طلبان گرفته تا بهایی ها و جواسیس و تروریست و فتنه گر به روی آنتن رفتند.
در این بین محسن مخملباف که در جریان فتنه 88 سعی کرد برای دروغ بزرگ تقلب مدرک سازی کند اینبار گفت: کسانی که درانتخابات 12 اسفند شرکت می کنند مردم نیستند بلکه اجیر شده های حکومت ایران هستند!




      
      
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 8:6 ص نویسنده : ایمان احمدی

شاگرد آیت الله مصباح یزدی و کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات مجلس نهم معتقد است که مشایی ادامه خاتمی است. او پاسخ‌های جالبی به "دیدید گفتیم‌"های برخی‌ها درباره احمدی‌نژاد می‌دهد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/12/10 ساعت 9:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک مجلس صالح و سالم و قوى میتواند بر عملکرد همه‌ى دستگاه‌هاى کشور اثر بگذارد؛ بر عملکرد دولت، بر عملکرد قوه‌ى قضائیه، حتّى بر عملکرد نیروهاى مسلح میتواند اثر بگذارد. مجلس قوى، مجلس صالح، مجلس سالم، یک چنین وضعى دارد. خب، این مجلس را کى میتواند تشکیل بدهد، جز مردم؟ دشمن این را نمیخواهد.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/12/10 ساعت 2:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: حساسیت این دوره از انتخابات به این علت است که جبهه استکبار همه تیرهای خود را بر ضد ملت ایران، خرج کرده و به تیرهای آخر رسیده است، بنابراین مردم باید بایستند و عزم و اراده خود را به رخ دشمن بکشند تا جبهه استکبار بداند که در مقابل این ملت نمی تواند مقاومت کند

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا