.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 149
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459903
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 8:48 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/12/11 ساعت 9:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

در صحنه سیاسی سوریه بالاخره حرف آخری که مخالفان باید می زدند را زدند و به همه اعلام کردند که هدف عمده آنان از مبارزه با حکومت بشار اسد چیست

در صحنه سیاسی سوریه بالاخره حرف آخری که مخالفان باید می زدند را زدند و به همه اعلام کردند که یکی از اهداف مبارزه آنان با بشار اسد ، برقراری دوستی با رژیم صهیونیستی است .

«اسحاق هرزوک» از مقامات اسرائیلی که پست های مختلفی در وزارت خارجه و دفاع این کشور را بر عهده داشته است به رسانه ها اعلام کرده که در دیداری که بین وی و مخالفان حکومت سوریه تشکیل شده است ، آنان به وی قول داده اند که پس از سقوط اسد با اسرائیل رابطه دوستانه ای برقرار کند .

در همین ارتباط «یدیعوت آحارانوت» نوشته است که هرزوک منابع خبری خود را اعلام نکرده است با این وجود تصریح کرده است که با سران مخالفان سوریه گفتگو کرده است .

«ایوب کارا » معاون نخست وزیر اسرائیل هم که با مخالفان بشار اسد در تماس دائم است نیز چنین گفته ای را مطرح کرده که مخالفان بشار ، خواهان دوستی با اسرائیل هستند.

این آشکار شدن هدف مخالفان بشار اسد ، اگر چه دلیلی بر نادیده گرفتن مشکلات و فساد موجود در حکومت سوریه نیست ، اما بیش از پیش مشخص می کند وارد کردن سوریه در دایره بهار عربی آن هم در شرایطی که بشار اسد طرفداران بیشماری در این کشور دارد ، حاکی از  این است که این دمکراسی خواهی نیست که در سوریه هدف است ، بلکه ضربه زدن به خط مقاومت ضد اسرائیلی و همچنین در اختیار گرفتن سوریه به عنوان یک منطقه استراتژیک است که رابطه خط مقاومت در لبنان و سرزمین اشغالی فلسطین با کشور های حامی و حمایت کننده آنان است . تردیدی نبود که این خط و ربط ها مدت زیادی پنهان نخواهد ماند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا