.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 147
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459901
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 8:23 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/12/9 ساعت 5:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

به‌دنبال افشای بخشی از اخبار پنهان و تعدادی از طرح‌های عملیاتی فتنه‌گران در هفته‌های اخیر و نیز ارائه شدن طرح‌های عجیب و غریب از طرف برخی فتنه‌گران خارج‌نشین، همه نگاه‌ها در اردوگاه فتنه به حضور یک یا چند نفوذی در سطح بالای تشکیلات فتنه‌گران معطوف شده است. از جمله، حسین کروبی بر «حمزه غالبی» متمرکز شده و نوع اطلاعات افشا شده و نوع رفتار حمزه غالبی را مستند نفوذی بودن او از طرف وزارت اطلاعات در شورای هفت نفره موسوم به «شورای هماهنگی راه سبز امید» (شهرسا) تلقی کرده و مصرانه حذف او از «شهرسا» را پیگیری می‌کند!
از طرف دیگر «رجبعلی مزروعی» که شدیداً حامی حمزه غالبی است و در عین حال به‌شدت با «مجتبی واحدی» رقابت دارد، واحدی را نفوذی وزارت اطلاعات معرفی می‌کند.
در سوی دیگر «مرتضی کاظمیان» که خود را نظریه‌پرداز شهرسا دانسته و تنها رقیب خود را در آن شورا «محسن کدیور» می‌داند، می‌گوید: [او] هیچ‌گونه استعدادی در امور سیاسی و تشکیلاتی ندارد و به‌دلیل تماس‌های روزانه با خاندانش در ایران و کسب تکلیف برای هر موضوع پیش پا افتاده،‌ عملاً به کانال درز اخبار شورا تبدیل شده است!
این در حالی است که بخش عمده‌ای از فتنه‌گران داخل و خارج از کشور، شخص اردشیر امیرارجمند را عامل نفوذی وزارت اطلاعات می‌دانند.
اوضاع حاکم بر گروهک شهرسا به‌گونه‌ای است که احتمالاً ظرف روزهای آینده شاهد استعفاها و عزل و نصب‌هایی در آن شورا باشیم.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا