.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 543
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448365
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 11:10 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/9/12 ساعت 6:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

تمام زندگی مختار همان لحظه‎ای بود که در مقابل ابن زیاد سکوت کرد و جان خود را خرید. مانند دیگرانی که می‎‎توانستند در حادثه کربلا حضور داشته باشند ولی لغزیدند و همه عمر پشیمانی آن لحظه را داشتند.
مختار

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/9/12 ساعت 6:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در درس تفسیر خود که در مدرس امام خمینی(ره) مدرسه فیضیه برگزار شد، رسالت مبلغان و سخنرانان را در محرم تبیین جایگاه یزدیان زمان و فتنه گران دانست و اظهار کرد: سخنرانان اگر می خواهند به رسالت حسینی خویش عمل کنند باید این وظیفه خطیر را انجام دهند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/11 ساعت 3:38 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/11 ساعت 3:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

اابه گزارش جهان به نقل از کیهان:سایت جرس وابسته به مهاجرانی و کدیور که ارگان رسمی فتنه گران در خارج کشور محسوب می شود و در هماهنگی کامل با سایت کلمه قرار دارد، از موسوی خواست برخی تعارف ها را کنار بگذارد. جرس نوشت: میرحسین عزیز! لطفاً تعارف نکنید جملاتی نظیر «ما رهبر نیستیم، رهبر جنبش شما هستید» و «عقل جمعی» بدون سازماندهی و تشکیلات فقط یک تعارف است. شما می گویید ماه دانشجو که حتماً منظورتان روز دانشجو بوده. در ثانی کجا کمپینی برای ارائه پیشنهاد و رای گیری تشکیل شده؟ باید به کلمه ایمیل بزنیم یا به جرس؟ اصلاً پیشنهادهای رسمی را کجا می توان یافت تا رای داد؟ چه کسی یا گروهی نتیجه رای گیری را رسماً اعلام می کند؟ می بینید که این سازماندهی کار ما نیست.
ارگان حلقه لندن تعارف دیگر را بر سر «انقلاب 57 و امام» توصیف کرد و نوشت: میرحسین عزیز ما وابستگی های عاطفی ]!؟[ شما را به انقلاب 57 و امام درک می کنیم و احترام می گذاریم. شما هم بپذیرید که آن انقلاب متعلق به دوره ما بوده و حق نداریم ظرفیت و فهم و شعور کنونی جنبش را در ابعاد آن انقلاب خلاصه کنیم. دوره امام هرچه بود گذشت و هیچ ارتباطی با امروز ندارد و انقلاب 57 تضادی عمیق تر را با جنبش سبز به معرض نمایش گذاشته است.
جرس همچنین به موسوی نوشت: «اعتقادات شخصی خود را که بسیار محترم است وارد شخصیت سیاسی تان به عنوان رهبر جنبش نکنید»! جرس توضیح نداده این چه رهبری است که باور خود به انقلاب و امام و اسلام را- اگر باوری باقی مانده باشد- باید کنار بگذارد و تبدیل به سردسته سمبلیک و در عین حال مطیع جریان های ضد انقلاب و اسلام و امام و قانون اساسی شود؟ و چرا اجازه نمی دهند موسوی سر همان تعارف خود باقی باشد که «من رهبر جنبش سبز نیستم»؟!

 

 




      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/11 ساعت 3:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

مداحیآیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مداحان در خط مقدم روشنگری قرار دارند، گفت: انتظار از مداحان اهل بیت (ع) تبیین جبهه یزیدیان زمان و فتنه گرانی است که در طول 17 ماه شمشیر علیه جبهه ولایی کشیدند.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/11 ساعت 3:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/11 ساعت 3:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

یا رسول اللهمقاله حاضر به کندوکاو در تاریخ صدر اسلام پرداخته است تا مسیر جدیدى فراروى بومى سازى نظریات توسعه بگشاید و به این سؤال پاسخ دهد که پیامبر اسلام‏ چگونه توانست در فرصتى اندک و با امکاناتى ناچیز، آن چنان تغییراتى در سطح فرد و جامعه پدید آورد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 89/9/11 ساعت 3:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر ضرورت به کارگیری همه ظرفیت نخبگان در تدوین این الگوی راهبردی، "فکر، علم، زندگی و معنویت " را عرصه‌های مهم الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت خوانده و تاکیدکردند: این الگو، سندی بالادستی برای همه اسناد برنامه‌ای و چشم‌اندازی کشور خواهد بود.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 8:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 8:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا