.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 508
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448330
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 8:28 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/9/14 ساعت 6:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسوی گزارش کلمه نیوز، در آخرین نشست این گروهک در هیاهوی انتقادها از عملکرد سال 89 و فرصت هایی که از دست رفته است ، با وجودیکه طیف های تند روی جریان سلطنت طلب اصحاب فتنه را مقصر این انفعال وعقب نشینی قلمداد نموده اند وسروصداهای زیادی به پا گردید ، اما در بحث تقدیر از موسوی اتفاق نظر وجود داشت وحساب وی را از دیگر اصحاب فتنه جدا دانسته اند!
بنابراین گزارش ، این  مزدوران  جنایتکار که دستشان به خون مردم بی گناه آلوده است معتقدند" تغییرات فکری موسوی و ارتقای بینش وی از مجیز گویی متعصبانه حکومت به مدافع آزادی کشور یک پیروزی شگرف وقابل تقدیر می باشد و می تواند الگوی یک انسان فرهیخته وحقیقت جو باشد ، این تغییرات ناشی ازنسل نوگرای ایران بوده است که موجب این تحول عظیم وامیدوار کننده شده است وبی شک ما به عنوان مدافعین لیبرال دموکرات با این نسل موافقیم و این تحول را یک دگرگونی قابل تقدیر می دانیم ."
لازم به ذکر است گروهک موسوم به انجمن پادشاهی ایران در حوادث پس از انتخابات 88 نقش مهمی د رحرکت اغتشاشات به سمت خشونت داشت.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/14 ساعت 6:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

5+1همه چیز به میز مذاکره برگشت. درست پس از 15 ماه از توقف گفت‌وگو‌ها میان ایران و 1+5 و فراز و نشیب‌هایی که در این مدت بر سر پرونده فعالیت‌های صلح‌آمیز کشورمان گذشت، ایران روز دوشنبه بار دیگر به میز مذاکره با آنها باز می‌گردد تا مذاکرات خود را بر سر بسته پیشنهادی‌اش که اوایل خرداد سال 87 به سران 6 کشور ارائه کرده بود از سر بگیرد؛ موضوعی که در تمام این مدت بارها مورد تأکید ایران قرار گرفت. این بازگشت به میز مذاکره که به خواست مقامات 1+5 از ایران صورت می‌گیرد در حالی است که در تمام طول 15 ماه اعضای 1+5 به رهبری ایالات متحده امریکا تمامی تلاش خود را به کار بستند تا از راه‌های مختلف و اعمال فشارهای سنگین فعالیت‌های هسته‌ای ایران را زمینگیر کنند. راه‌ها و فشارهایی که تحریم اقتصادی، تهدید نظامی، تروریسم رایانه‌ای و نهایتاً ترور انسانی را در برمی‌گرفت اما سرانجامی برای آنها به همراه نداشت تا بار دیگر شانس خود را در پای میز مذاکره با ایران جست‌وجو کنند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/14 ساعت 6:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

فتنهاخبار دریافتی حکایت از تلاشی سازمان یافته برای دور جدید فضا سازی و تاکید بر آزادی بی قید و شرط زندانیان حوادث بعد از انتخابات دارد.
به گزارش «جوان آنلاین»،شنیده شده جریانی که سازماندهی اعتراضات وتجمعات خانواده زندانیان براندازی سال گذشته را به عهده دارد و عموما از بقایای سازمان منحله مجاهدین انقلاب می باشند ، با طرح فشار ملایم وهمه جانبه ودامنه دار از کلیه عوامل خواسته است ، در این برهه از هر روزنه و فرصتی برای طرح آزادی زندانیان فرقه استفاده نمایند .

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/14 ساعت 6:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

صانعیاخیراً تعدادی از فعالین تشکل های دانشجویی حامی جریان فتنه دانشگاههای تهران در سفر به شهرستان قم با مراجعه به دفتر آقای یوسف صانعی با وی دیدار که نامبرده پیرامون ضرورت آزادی بیان و فواید آن برای جامعه و نحوه چگونگی غیبت از ظالم و ظالمین سخنرانی نموده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/14 ساعت 6:21 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسویاخیر میرحسین موسوی به مناسبت روز 16 آذر مورد بررسی برخی از تشکل های دانشجویی حامی اصلاح طلبان قرار گرفته است.
به گزارش«جوان آنلاین»،این تشکل های دانشجویی با «تند» و«عقب مانده» خواندن بیانیه موسوی گفته اند بیانیه مزبور سردرگم و ناامید کننده می باشد

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/14 ساعت 6:14 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقاعلیرضا قزوه در استقبال از ماه محرم قصیده‌ای با نام «انگشتری سوّم خاتم» سروده است.

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/14 ساعت 6:13 ع نویسنده : ایمان احمدی

مدیر مسئول روزنامه ایران امروز با استفاده از فرصت شکایت مهدی هاشمی از وی در دادگاه مطبوعات ابعاد تازه و تکان دهنده ای از مفاسد مهدی هاشمی را اعلام کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/14 ساعت 6:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/14 ساعت 8:9 ص نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در شنبه 89/9/13 ساعت 7:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از خوانندگان گرامی موعود، این سؤال را پرسیده‌اند که، آیا نام مبارک حضرت مهدی(ع) در قرآن کریم ذکر شده است؟ و در ادامه خواسته‌اند بدانند که چه آیاتی مربوط به آن امام(ع) می‌باشد؟ در پاسخ این دوست عزیزمان باید بگوییم که، اولاً: صرف وجود نام مبارک آن بزرگوار در متن آیات شریفة قرآن، دلالت بر امامت یا دیگر ویژگی‌های والای امام(ع) نمی‌باشد، زیرا تمام نام‌هایی که در این کتاب شریف ذکر شده است، در یک مرتبه از علو و منزلت قدر صاحبان آنها نیست، بلکه همانطور که واقفید، دایرة این نام‌ها از دورترین موجودات نسبت به خدای تعالی (یعنی شیطان رانده و لعنت شده) تا مقرب‌ترین و نزدیک‌ترین بندگان او را که همان اسماء حسنای پروردگار (مانند: رسول گرامی‌اش(ص)) باشند، دربرگرفته است.

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا