.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 498
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448320
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 7:46 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 89/9/13 ساعت 7:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

خاتمیدر پی انتشار دیدارجلسه بالادستی اصلاح طلبان وتاکید بر تاخیر در بازگشت خاتمی به حاکمیت،«جوان آنلاین» جزئیات بیشتری از این جلسه را منتشر می سازد.
به گزارش«جوان آنلاین»،دراین جلسه که با حضور سید محمد خاتمی برگزارشد حاضرین تاکید کرده اند که باید برنامه ریزی اصلاح طلبان در مقطع کنونی«دقیق» و «هوشمندانه» بوده و با نگاه با آینده باشد.
در این جلسه به بحث تحریم ها و هدفمند کردن یارانه ها پرداخته شده و با تاکید بر اینکه آستانه تحمل جامعه بزودی کاهش خواهد یافت،گفته شده است که عن قریب اتفاقاتی در کشور خواهد افتاد و با توجه به این که دولت در عملیاتی کردن طرح هدفمند کردن هم ضعف دارد این مساله به ما کمک می کند که امیدوار باشیم.
همچنین در این جلسه یکی از حاضرین گفته است،با توجه به این مسائل اگر حرکت دیگری از جنس انتخابات اتفاق بیفتد این دفعه برای حاکمیت آن را ویرانگر خواهیم کرد.
گفتنی است در ادامه این جلسه به چگونگی استفاده از ظرفیت ها پرداخته شده و سید محمد خاتمی به توضیحاتی دراین زمینه پرداخته است.
وی با تاکید براینکه هاشمی رفسنجانی چندان برای اصلاح طلبان خوشایند نیست گفته است،بهر حال ایشان ظرفیتی برای ما می باشد که باید از وی استفاده کنیم و برنامه هایی نیز بین ما وجود دارد.
خاتمی همچنین با بیان اینکه هاشمی ما را به آینده امیدوار کرده ،از به وقوع پیوستن یک اتفاق بزرگ طی ماه های آینده خبر داده و گفته است:ما باید منتظر یک اتفاق بزرگ باشیم بیاید طوری صحنه را مدیریت کنیم که از جامعه عقب نیفتیم معتقدم که این اتفاق بزرگ بدست هاشمی رفسنجانی است.
«جوان آنلاین» در آینده جزئیات بیشتری از این جلسه را منتشر خواهد کرد.




      
ارسال شده در شنبه 89/9/13 ساعت 7:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا




      
ارسال شده در شنبه 89/9/13 ساعت 6:46 ع نویسنده : ایمان احمدی

سیک مقام مطلع گفت: بررسی‌های نشان می‌دهد فیلم منتشر شده معروف به سعادت‌آباد 2 متعلق به سال گذشته است.

به گزارش جهان به نقل از فارس، این مقام مطلع افزود: فیلمی که اخیراً در برخی سایت‌های اینترنتی مبنی بر قتل یک مرد توسط یک زن منتشر شده است و این‌گونه القا می‌شود که گویا این حادثه بعد از حادثه سعادت‌آباد روی داده است.
وی تاکید کرد: این حادثه متعلق به دی سال گذشته است و در آن زنی همسر خود را در منزل با ضربات چاقو مجروح می‌کند و در پی آن مرد در آستانه مرگ خود را به بیرون منزل می‌رساند. در ادامه و آن گونه که در فیلم مشخص است زن با ضربات چاقو به جسد همسرش ضرباتی را وارد می‌کند، این زن در هنگام این حادثه حالت غیرعادی دارد.
به گفته وی، علت بی‌تفاوتی اهالی محل نسبت به مرگ این مرد معتاد و معلوم‌الحال، به دلیل شخصیت و وضعیت اخلاقی نامناسب وی بوده است.
به عقیده وی، برخی کارشناسان معتقدند که این فیلم مونتاژ شده است، زیرا زمان حضور پلیس در این حادثه طولانی مدت جلوه می‌دهد، در حالی‌که گشت پلیس در دقایق پایانی این حادثه حضور داشته و فوراً غائله را پایان می‌دهد. اما با استفاده از تکنیک‌های مونتاژ این‌گونه القا می‌شود که پلیس از ابتدای حادثه در صحنه حضور دارد.
وی یادآور شد: انتشار این فیلم بعد از گذشت یک‌سال جای تأمل فراوان دارد چرا که دستمایه‌ای برای برخی رسانه‌های بیگانه بوجود آورد. نکته در خور توجه مخدوش کردن پلاک خودروهایی است که در این صحنه حضور دارند و به نظر می‌رسد ضرورتی برای این کار وجود ندارد، چرا که این خودروها در قتل مذکور نقشی ندارند.




      
ارسال شده در شنبه 89/9/13 ساعت 6:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقانخستین نشست "اندیشه‌های راهبردی " با حضور نخبگان و اساتید کشور، حول موضوع "الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت " چهارشنبه شب در محضر آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
حاشیه‌های این نشست به قلم محمدتقی خرسندی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به شرح زیر است:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/9/13 ساعت 6:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقانخستین نشست "اندیشه‌های راهبردی " با حضور نخبگان و اساتید کشور، حول موضوع "الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت " چهارشنبه شب در محضر آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
حاشیه‌های این نشست به قلم محمدتقی خرسندی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به شرح زیر است:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/9/13 ساعت 6:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

هاشمیدر این نامه که ادعا شده اواخر آبان ماه برای انتشار به بیرون از زندان ارسال شده است، علاوه بر اتهام پراکنی علیه جمهوری اسلامی و قوه قضائیه، تلاش شده که محکومان آشوب های سال 88 از جرائم خود تبرئه شوند.

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 89/9/13 ساعت 6:39 ع نویسنده : ایمان احمدی

اطلاعاتحجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در حاشیه‌ افتتاح نمایشگاه دستاورد دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در امر مبارزه با فساد اداری، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: سرنخ‌هایی به دست آورده‌ایم و دستگیری‌ای نیز انجام شده که این گروه می‌خواستند اقدام دیگری انجام دهند ولی موفق نشدند و اذعان دارند که توسط سرویس‌های جاسوسی بیگانه آموزش دیده‌اند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/9/12 ساعت 6:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

حزب منحله مشارکت که با صراحت از طرف دستگاه قضایی غیر قانونی اعلام شده ضمن ادامه فعالیت ها غیرقانونی خود پوشش جدیدی را برای فعالیت هایش برگزیده است.
به گزارش «جوان آنلاین»، بنا به اطلاع واصله در یکی از جلسات شاخه جوانان این حزب منحله به رابطین توصیه شده است تا در جهت ، تشکیل و گسترش حوزه فعالیت جلسات مذهبی نهایت کوشش را بنمایند خصوصا با نزدیک شدن ایام محرم و سوگواری سید الشهداء.
در این جلسه عنوان شده که ما نباید خود را از بدنه مذهبی جامعه جدا نمائیم. چرا که تا حالا همین آسیب بیشترین ضربه را به ما زده است.یکی دیگر از توصیه هایی که به کادرهای پائین تر شده این بوده که "باید محتوای مذهبی و دینی جلسات خود را افزایش دهیم. باید در تهران و شهرستان ها ظرفیت سازی کنیم.
همچنین گفته شده یکی از سخنرانان این جلسه در اظهاراتی  مدعی شده است که«جریان مقابل همواره سعی داشته این مسئله را در جامعه جا بیندازد که جریان اصلاحات با دین و مذهب مشکل دارد.»
وی همچنی گفته است، البته ما هم در این زمینه کم کاری هایی داشته ایم که حاصل آن را در انتخابات اخیر مشاهده کردیم.!
جلسه




      
ارسال شده در جمعه 89/9/12 ساعت 6:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

خاتمیجدیدترین تصمیم سید محمد خاتمی مبنی بر تاخیر در بازگشت به حاکمیت طی یک جلسه بالادستی با حضورسران و حامیان ویژه اصلاح طلبان اتخاذ شده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،در جلسه ای که اخیرا به منظور بررسی وضعیت اصلاح طلبان، ارزیابی ظرفیت ها و چگونگی احیای جریان اصلاح طلبی برگزار شده حاضرین براستفاده ازفضایی که دولت و نظام با برخی مسائل داخلی و بین المللی مواجه اند، تاکید و تصریح کرده اند،تحریم ها وهدفمند کردن یارانه ها بزودی آستانه تحمل جامعه را کاهش داده و با توجه به تلاش ها برای بروزاختلاف میان سطوح قوای سه گانه ،امیدهای غیرقابل باوری پیش روی ماست.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 89/9/12 ساعت 6:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

نه سینمای قبل از انقلاب و به تعبیر شما «فیلمفارسی» سینمای لیبرال است، و نه سینمای پس از انقلاب با فیلم «توبه نصوح» و «استعاذه» سینمای دینی. لیبرال بودن یک اثر هنری، مؤلفه‌های ذاتی لیبرالیسم را می‌طلبد، همان‌گونه که اسلامی بودن یک اثر هنری، باید گزاره‌های ذاتی دین اسلام را در متن و بطن خود داشته باشد.

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا