.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 200
  • بازدید دیروز : 482
  • کل بازدید : 1459598
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 3:33 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/9/12 ساعت 6:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

خاتمیجدیدترین تصمیم سید محمد خاتمی مبنی بر تاخیر در بازگشت به حاکمیت طی یک جلسه بالادستی با حضورسران و حامیان ویژه اصلاح طلبان اتخاذ شده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،در جلسه ای که اخیرا به منظور بررسی وضعیت اصلاح طلبان، ارزیابی ظرفیت ها و چگونگی احیای جریان اصلاح طلبی برگزار شده حاضرین براستفاده ازفضایی که دولت و نظام با برخی مسائل داخلی و بین المللی مواجه اند، تاکید و تصریح کرده اند،تحریم ها وهدفمند کردن یارانه ها بزودی آستانه تحمل جامعه را کاهش داده و با توجه به تلاش ها برای بروزاختلاف میان سطوح قوای سه گانه ،امیدهای غیرقابل باوری پیش روی ماست.

گفته می شود در این جلسه با اشاره به برخی تلاش ها توسط یک عنصر سیاسی برجسته نزدیک به اصلاح طلبان تصریح شده که مدیریت نزاع ها،چالش ها و فرصت سازی فرد یاد شده که در حاکمیت حضور دارد،ما را به این نقطه رسانده که باید اندکی برای تعامل با نظام تامل کنیم.
همچنین شنیده شده که در این جلسه گفته شده است،نباید خاتمی به عنوان محور و غایت تلاش اصلاح طلبان برای حضور در حاکمیت از خود عجله نشان دهد چرا که تمهیدات چهره سیاسی مزبور به گونه ای است که باید منتظر یک اتفاق بزرگ بود و اگر صبر کرده و ورود به حاکمیت را تاخیر بیندازیم چندان طول نخواهد کشید که نظام مجبور به امتیاز دهی به ما شود.
گفتنی است این اظهارات در این جلسه در حالی مطرح می شود که یک پازل میان سید محمد خاتمی با یک چهره سیاسی برجسته تعریف شده که بدنه عمومی اصلاح طلبان از چند وچون آن چندان آگاهی نداشته و تنها جزئیات آن میان سطوح بالادستی این جریان آنهم به شکل کاملا انگشت شمار مطرح شده است.
گفته می شود این پازل که محوریت آن با چهره سیاسی برجسته می باشد،بالانس میان کارکترهای اصلاح طلبان و فتنه گران و تلاش برای ایجاد توازن برای بازی گیری از چهره های مختلف را پی گیری می کند. 
گفته می شود چهره برجسته سیاسی یاد شده همان کسی است که استراتژی تقسیم سال 89 به دو نیمه 6 ماه برای پی گیری اهداف سیاسی فتنه گران را تعریف و تفسیر کرده بود.
براساس استراتژی فرد یاد شده قرار بود ،در نیمه اول سال ایجاد اختلاف میان قوای سه گانه توسط وی و یارانش پی گیری و با انضمام کردن این اختلافات به موضوع تحریم ها و هدفمند کردن یارانه ها حملات اصلی تدارک دیده شود.
در همین حال نگاهی به برخی اظهارات اخیر سید محمد خاتمی طی روزهای اخیر از فعال شدن وی با صراحت بیشتر و رادیکال علیه حاکمیت حکایت دارد.مساله ای که بوضوح باید آن را در چارچوب تصمیم برای تاخیر در بازگشت به حاکمیت ارزیابی کرد.
«جوان آنلاین» بزودی جزئیات دیگری از جلسه مزبور را که سید محمد خاتمی نیزدر آن حضور داشته از نظر خوانندگان خود گذرانده و بخش هایی از دلایل چرایی تاخیر در بازگشت خاتمی به حاکمیت را افشاء خواهد کرد.

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا