.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 467
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448289
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 5:28 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 8:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

 
 

موسوی در آخرین بیانیه خود در یک خطای فاحش، شعار معروف مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقین را تکرار کرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 8:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

اویینیرشد و بالندگی بسیج این نهاد پر جوشش و زایش را به آنجایی رساند که دشمنان نظام بیش از هر چیز متوجه آن شده اند و بسیاری از برنامه ها و توطئه های آنها هر چند در ظاهر ارتباطی با بسیج ندارد، اما در اصل برای آسیب وارد کردن به بسیج طراحی شده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 7:58 ع نویسنده : ایمان احمدی

اصلی‌ترین یار تبلیغاتی میرحسین موسوی در تلویزیون دولتی آمریکا، رسما به تیم رئیس جمهور سابق این کشور برای اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران پیوست.شبکه ایران: "محسن سازگارا" که مدت‌هاست که در آمریکا به سر می‌برد، به عضویت برنامه موسوم به «آزادی بشر» متعلق به موسسه جرج بوش - رئیس جمهور پیشین آمریکا - در آمد. وی که در سالیان اخیر در نقش تحلیلگر مخالف ایران در شبکه ماهواره‌ای صدای آمریکا متعلق به دولت آمریکا فعالیت می‌کرد، به عنوان یکی از اصلی‌ترین پایه‌گذاران روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب شناخته می‌شود.در گزارش سایت جرج بوش درباره پیوستن سازگارا به برنامه موسوم به "آزادی بشر" آمده است: سازگارا 55 سال دارد و یک شهروند ایرانی تبعیدی است که در حال حاضر در ایالات متحده زندگی می کند.محسن سازگارا هم در پاسخ گفت: مفتخرم که به عنوان یک عضو میهمان و به منظور پیشبرد آرمان آزادی بشر در سراسر جهان و بویژه در میهنم ایران به مؤسسه بوش می‌پیوندم.




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 7:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایجاد شکاف میان ملت، فاصله انداختن میان مردم و مسئولان و ایجاد سوءظن و بگومگو بر سر مسائل هیچ و پوچ را، روزنه امید دشمن دانستند و افزودند: همه باید مراقب این حرکات دشمنان باشند.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 7:52 ع نویسنده : ایمان احمدی

کلاشی

این حکایت کروبی وخاتمی و برخی هم‎پیالگان آنهاست که هر جا دعوتشان می‏ کنند، سر از پا نمی شناسند...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 7:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

مکارم شیرازی گفت: قمه زنی قطعا حرام است. این مراجع تقلید در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم با انتقاد شدید از قمه زنی در برخی عزاداری های حسینی افزود: کدام یک از اصول ما بر این روش منطبق است که ما از این ابزار در عزاداری ها استفاده می کنیم، مگر نمی بینید که دشمنان ماچگونه ازاین صحنه ها تصویر برداری می کنند و برای جهانیان به نمایش می گذرند و علیه شیعه به تبلیغ می پردازند. آیت ا... مکارم شیرازی تصریح کردند: عاشورای حسینی برکات فراوانی دارد و تاثیرات آن بسیار است؛ اما دشمن از این مساله سوء استفاده می کند و می خواهد عاشورا و عزاداری امام حسین(ع) را از مسیر اصلی اش منحرف کند. این مرجع تقلید با تـاکید براینـکه محـرم فـرصت بسیـار مهمـی برای حل معضلات اجتماعی است افزود: باید بیدار باشیم که این چشمه زلال عاشورای حسینی همچنان جوشان باشد و هیچ آلودگی در آن وارد نشود. وی با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان در میان جوانان گفت: دشمنان در طول سال تلاش می کنند با انواع تبلیغات و ترفندهای خود جوانان ما را گمراه کنند؛ اما زمانی که محرم فرا می رسد همه این تبلیغات از بین می رود




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 4:25 ع نویسنده : ایمان احمدی

فرمانده نیروی انتظامی عمده مفاسد و آسیب‌های اجتماعی را ناشی از جهانی سازی فرهنگ دانست و گفت: امروز 70 کانال فارسی زبان بمباران فرهنگی می‌کنند و همه باورهای دینی ما را هدف قرار داده‌اند

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 4:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

بررسی پروژه «افشای اسناد محرمانه آمریکا در سایت ویکی لیکس» نشان می دهد این پروژه در راستای جنگ روانی و در خدمت رویکردهای چندگانه سازمان سیا صورت می گیرد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 4:17 ع نویسنده : ایمان احمدی

 گزارش جهان به نقل از مشرق - وقتی سال گذشته عکسی از دکتر زاهدی وزیر علوم دولت نهم در کنار یکی از مقامات کابینه رژیم صهیونیستی در یک همایش علمی که بعدها گفته شد که پروژه‌ای بزرگ با نام سزامی است منتشر شد? ، اذهان عمومی در ایران شوکه شدند. به طوریکه بلافاصله رسانه‌ها و حتی مقامات رسمی این مساله را پیگیری کرده و در نهایت معلوم شد بر اساس اظهارات زاهدی و مقامات حاضر، این در کنار هم قرار گرفتن یک حادثه بوده است.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 4:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

تروردانلود




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا