.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 188
  • بازدید دیروز : 482
  • کل بازدید : 1459586
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 1:4 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 8:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

اویینیرشد و بالندگی بسیج این نهاد پر جوشش و زایش را به آنجایی رساند که دشمنان نظام بیش از هر چیز متوجه آن شده اند و بسیاری از برنامه ها و توطئه های آنها هر چند در ظاهر ارتباطی با بسیج ندارد، اما در اصل برای آسیب وارد کردن به بسیج طراحی شده است.

ابراز احساسات 110 هزار بسیجی به نمایندگی از میلیون ها بسیجی در روز عید سعید غدیر خم نسبت به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا، همه کسانی که در سراسر جهان دل در گرو عدالت و انسانیت دارند و در سر هوای مبارزه با استکبار و ظالمین را می پرورانند، به وجد آورد و در مقابل بر پیکر جبارین و زورگویان عالم لرزه افکند و ترس و وحشت را بر وجود ناپاکشان مستولی ساخت. با پر بارتر شدن شجره طیبه بسیج که هر روز از خود جلوه زیباتر و امیدبخش تری نشان می دهد دوستان و دشمنانش بیشتر به اهمیت آن و نقش های بزرگی که در سایه توانمندی های عدیده اش به عهده می گیرد و سربلند از آن بیرون آید، پی می برند. رشد و بالندگی بسیج این نهاد پر جوشش و زایش را به آنجایی رساند که دشمنان نظام بیش از هر چیز متوجه آن شده اند و بسیاری از برنامه ها و توطئه های آنها هر چند در ظاهر ارتباطی با بسیج ندارد، اما در اصل برای آسیب وارد کردن به بسیج طراحی شده است. در این راستا «از چشم انداختن بسیج» اصلی ترین هدف دشمن است که از طریق عملیات روانی دقیق و گسترده دنبال می شود. پیشترها مقام معظم رهبری، با این ترفند خطرناک هوشمندانه برخورد کردند و فرمودند: «انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.» این فراز کوتاه اهل بصیرت را متوجه حرکت موذیانه دشمن علیه بسیج کرد. بیشترین امید دشمن در تهاجم علیه بسیج عوامل داخلی بودند که حاضر شدند پادوی دشمن برای آسیب رساندن به بسیج شوند. وجود سه عامل در بسیج باعث افزایش حقد و کینه دشمن نسبت به این نهاد مخلص و پرتوان شده است:

1- تقویت یکپارچگی- بسیج به سبب نفوذ در تمامی اقشار جامعه و در برداشتن گروه های مختلف، نقش اساسی در تقویت یکپارچگی و انسجام اجتماعی دارد. حضور افراد گوناگون در بسیج که هر یک متعلق به قشر، طبقه و صنف خاصی هستند در اوضاع در هم ریخته که دشمن آن را کارگردانی می کند به سبب هوشیاری افراد بسیجی اجازه نمی دهد به راحتی روند واگرایی شکل بگیرد و کار دشمن را سخت می کند. این امر تاکنون از مهمترین عوامل شکست دشمن در تهاجم سنگین روانی و تبلیغاتی علیه وحدت و یکپارچگی ملت بوده است.

2- مستحکم ترین سد دفاعی نظام- ریشه داشتن بسیج در متن مردم آن را به مستحکم ترین سد دفاعی نظام تبدیل کرده است. در حالی که بیشتر کشورهای دنیا بار دفاع را تماماً بر دوش نیروهای مسلح گذاشته اند و از این بابت از شهروندان هزینه های بسیار کلانی در قالب مالیات دریافت می کنند، در جمهوری اسلامی ایران این رسالت خطیر بر مبنای رویه مثبت ایجاد شده پس از انقلاب به موازات نیروهای مسلح و در حدی فراتر بر عهده بسیج است تا آنجا که پشتیبان اصلی نیروهای مسلح هم بسیج است.

3- موفق در آزمون فتنه- شاید امروز بیشترین عصبانیت دشمن از بسیج به واسطه تکلیف گرایی بر جسته بسیج در مهار فتنه باشد. دشمن باور نمی کرد با برنامه ریزی دقیق و به کارگرفتن گسترده عوامل مزدور و صرف هزینه بسیار گزاف در لحظاتی که به زعم آنها همه چیز مطابق برنامه و میل آنها پیش می رفت به ناگاه بسیج همچون صاعقه و بلایی آسمانی بر سر آنها فرود آید و در کوتاه ترین زمان صحنه را به نفع نظام و به ضرر آنها دگرگون سازد، اما به لطف الهی این اتفاق مبارک افتاد و دشمن و عوامل و تجهیزاتش در برابر هوشیاری، دقت و سرعت عمل بسیج به زانو در آمدند. دشمن از بسیج دست برنمی دارد و بسیج هم از دشمن. «والعاقبه للمتقین» ان شاء الله




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا