.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 203
  • بازدید دیروز : 482
  • کل بازدید : 1459601
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 3:48 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 8:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

 
 

موسوی در آخرین بیانیه خود در یک خطای فاحش، شعار معروف مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقین را تکرار کرد.

وی در این بیانیه را که به مناسبت 16 آذرماه منتشر کرده، گفته است: یادمان نرود که همه باهم می گفتیم "نترسید نترسید ما همه با هم هستیم"... این درحالی‌ست که جمله مورد اشاره موسوی، همان شعاری است که مسعود رجوی سرکرده منافقین از آشوبگران روز عاشورا خواسته بود آن‌را تکرار کنند.

گفتنی است این اقدام در حالی صورت می گیرد که ملت در پی اهانت فتنه گران در روز 16 آذر و عاشورای 88 به تمثال مبارک امام خمینی(ره) و ساحت سیدالشهداء حماسه 9 دی را خلق کرده و فتنه را منکوب کردند. ناگفته نماند که بیانیه جدید موسوی با واکنش همرزمان او در فتنه 88 روبرو شدواو را کلی سرزنش کردند. سایت ضد انقلابی «خودنویس» با اشاره به این بیانیه نوشت: پیام اخیر میرحسین موسوی که به مناسبت روز دانشجو منتشر شد، دوچار دوگانگی و تناقض است. از یک طرف بر اهمیت «آگاهی» تاکید می کند و از طرف دیگر برای چندمین بار و این بار با خط قرمز به ما یادآوری می کند که امام خمینی الگوی اوست. نمی دانم آیا واقعاً فکر می کند با نقل قول از امام خمینی به سخن خود اعتبار می بخشد؟! از یک طرف خود را همراه فتنه می داند و نه رهبر آن و از طرف دیگر از قول فتنه می گوید که اجرای بدون تنازل قانون اساسی خواسته این جنبش است. از یکطرف خواهان اجرای بدون تنازل قانون اساسی است و از طرف دیگر به ولی فقیه که قانون اساسی او را عملاً فصل الخطاب می داند معترض است. موسوی نشانه نازایی اپوزیسیون و مخالفان است.

پیام اخیر موسوی خطاب به دانشجویان که روز گذشته منتشر شد از رمز و راز های چندی حکایت دارد. این عامل فتنه که در پیام خود از پیش بینی مشکوکی مبنی بر اینکه بحرانی ساختگی در راه است. تا به فرقه سبز منتسب شود،خبرداده است. ولی با این پیش بینی در حقیقت از سناریوی پرده برداشت که فتنه گران برای هفته ها و ماه‌های آتی تدارک دیده اند.نگاه و تاملی به فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته خود بیش از پیش گویای مقاصد شوم نهفته در این سناریو می باشد، این مقاصد را می توان در چند محورمشخص دسته بندی کرد:

1- فرقه سبز برای دورجدید فعالیت خود نیازمند یک شوک جدید می باشد.

2- این شوک استارتش باید از 16 آذر شروع شود.

3- این سناریو باید با تکیه به تکنیک ها وتاکتیکهای وارداتی ادامه یابد تا زمان تاسوعا و عاشورا.

4-سناریو نویسان فتنه تلاش دارند تا به هر روش ممکن بدنه ار دست رفته را یار دیگر با فریبهای روانی احیا کنندوبا فعال کردن بدنه خود را برای شرایط بعد از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها که به زعم جریان فتنه بهترین فرصت برای بازگشت به میان افکار عمومی است فراهم آورند.

5-جریان فتنه در چارچوب راهبرد شوک درمانی ممکن است به اقدامات تروریستی و تخریبی متوسل شود شاید بهترین مؤید اظهار نظر تامل برانگیز، موسوی در یک محفل فتنه باشد، ولی می گوید : « استامینوفن و مسکن انقلاب منابع اطلاعاتی و قدرت اطلاعاتی نظام می باشند که آن هم طی سناریوی مانند قتل های زنجیره ای از گردونه خارج می شود. » این اظهارات موید برخی اخبار واطلاعات در خصوص تلاش هماهنگ جریان فتنه وشاخه های خارج نشین آنها برای باز سازی هسته های ترور وتخریب می باشد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا