.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 0
  • بازدید دیروز : 554
  • کل بازدید : 1448376
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 11:57 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 4:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

کروبیعلیخانی نماینده قروین (یکی از دوستان کامنت گذاشته ایشون نماینده بوئین زهرا است نه قزوین )را می شناسید. این کلیپ را نگاه کنید…اینجا…همان کسی که فریاد می زند و قسم جلاله می خورد که اگر آقای ه! رئیس جمهور نشود من در مجلس نمی مانم و البته ماند! بعد از فتنه هم جز متوهمین تقلب بود و در مجلس عروسی پسرش(برایتان عجیب نیست که نماینده قزوین عروسی پسرش در تهران است!)سران فتنه حضور می یابند و حتی کسانی که زمزمه شد توبه کردند را در کنار افرادی چون موسوی خوئینی ها می بینیم!
دانلود


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/10 ساعت 4:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      

1. خواندنامام زمان ،علیهالسلام، با تعبیرزیباو گرانسنگ «شریک القرآن» برگرفت هاز سخنان ائمه معصومین، علیهم السلام، است. این تعبیر در چند زیارت معتبر خطاب به امام حسین و حضرت مهدى ،علیهم االسلام، وارد گردیده است:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/9 ساعت 6:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

سیدابوالحسن مهدوی
 گاه سؤال می‌شود چه عمل، یا ختم و ذکری باعث می‌شود که شخص توفیق شرفیابی خدمت حضرت ولیّ‌عصر ـ ارواحنا فداه ـ را پیدا کند؟ در جواب باید گفت هر چه انسان دین اسلام را بهتر بشناسد و به همه جوانب آن عمل کند زمینه برای چنین توفیقی در وجود او زیادتر می‌شود. زیرا در اثر شناخت دین و عمل به دستورات آن، سنخیّت روحی و نزدیکی باطنی و قرب معنوی به آن حضرت پیدا می‌کند، و به دنبال این نزدیکی روحی است که امکان تقرّب جسمی به محضر آن عزیز سفر کرده و مجالست و بهره‌مندی از نورانیت کلامش برای شخص میسر می‌شود

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/9 ساعت 6:49 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از رسانه های فعال ضدانقلاب در خارج از کشور از جریان اپوزیسیون خواست تدبیر و تیزهوشی را از رهبر جمهوری اسلامی یاد بگیرند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/9 ساعت 6:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران گفت: در صورت تصویب شورای عالی امنیت ملی ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد تا از اساتید و نخبگان دانشگاهی حفاظت نماید.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/9 ساعت 6:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

حبیب ترکاشوند- هنوز یک سال از ترور دکتر علیمحمدی استاد فیزیک دانشگاه تهران نگذشته که بار دیگر خبر ترور دو نفر دیگر از نخبگان علمی ایران در صدر اخبار ایران و جهان قرار گرفت. با اعلام خبر ترور این دو سؤالی که در ذهن هر فردی نقش می‌بندد این است که عامل یا عاملان ترور چه کسانی هستند، آیا موضوع صرفاً یک خصومت شخصی است یا اینکه پشت صحنه یک ترور پیچیده سازمان یافته است و سؤال بعدی اینکه اگر ترور خصومت شخصی نیست برای عاملان ترور منفعتی به همراه دارد یا خیر؟ انگیزه عاملان ترور چیست و چرا این افراد را به عنوان شکار خود قرار داده‌اند؟

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/9 ساعت 6:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

ترور

استفاده از بمب‌های ساچمه‌ای و تشابه نوع بمب‌ها در ترور عماد مغنیه و دکتر علیمحمدی و اینک نیز در ترور این دو دانشمند هسته‌ای کشور.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/9 ساعت 6:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت االه سیستانی

ه گزارش خبرنگار جهان، حضرت آیت الله سیستانی‌ -مرجع عالیقدر تشیع- در دیداری که اخیرا با یک هیأت ایرانی داشته اند، به طرح نکات مهمی پرداخته اند.

بر اساس اخبار رسیده، ایشان ضمن پرداختن به مسائل عراق و ایران، با تعابیر بلندی از رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی یاد کرده اند.

همچنین ایشان با تأکید بر اهمیت کار در حوزه تاریخ معاصر، بیان می دارند که من دست کم در این حوزه هزار کتاب خوانده ام؛ تاریخ معاصر باید بیان شود؛ با دیدگاه های مختلف هم باید بیان شود و اگر شما آن را ننویسید، دیگران آن را به شکل نادرست می نویسند.

ایشان در ادامه درباره پاسخ هایی که به نامه سخیف و سطحی کدیور نوشته شده بود اظهار نظر کردند و برخی از جوابها را ضعیف دانسته و بیان داشتند که به عقیده من بهترین جواب، جواب آیت الله سبحانی به وی بود.

این مرجع عالیقدر در خصوص مسائل حوزه و سفر رهبر معظم انقلاب نیز ابراز داشته اند که با مطالبی که رهبری در قم بیان داشته اند معلوم است که حرکت حوزه پیش از این نقصهایی داشته و آنگونه که می باید مورد رضایت نبوده است. البته من هم درباره حوزه نقد هایی دارم که بیم دارم اگر بگویم مانند تفسیر سوره حمد حضرت امام، برخی از ادامه بیان آن مانع شوند.   



      
ارسال شده در سه شنبه 89/9/9 ساعت 6:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسادبا ترسیم نمودار ترورهای انجام گرفته پس از انقلاب اسلامی، منحنی این ترورها به سمتی است که هرگاه ملت ایران در عرصه‌ای عزم پیشی گرفتن و نمونه شدن داشته، تمرکز دشمن بر جلوگیری از این پیشرفت نیز افزایش یافته و تلاش‌ها برای سد کردن رشد ملت ایران در آن عرصه صورت گرفته است.

  ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا