.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 187
  • بازدید دیروز : 482
  • کل بازدید : 1459585
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 12:35 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 89/9/9 ساعت 6:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت االه سیستانی

ه گزارش خبرنگار جهان، حضرت آیت الله سیستانی‌ -مرجع عالیقدر تشیع- در دیداری که اخیرا با یک هیأت ایرانی داشته اند، به طرح نکات مهمی پرداخته اند.

بر اساس اخبار رسیده، ایشان ضمن پرداختن به مسائل عراق و ایران، با تعابیر بلندی از رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی یاد کرده اند.

همچنین ایشان با تأکید بر اهمیت کار در حوزه تاریخ معاصر، بیان می دارند که من دست کم در این حوزه هزار کتاب خوانده ام؛ تاریخ معاصر باید بیان شود؛ با دیدگاه های مختلف هم باید بیان شود و اگر شما آن را ننویسید، دیگران آن را به شکل نادرست می نویسند.

ایشان در ادامه درباره پاسخ هایی که به نامه سخیف و سطحی کدیور نوشته شده بود اظهار نظر کردند و برخی از جوابها را ضعیف دانسته و بیان داشتند که به عقیده من بهترین جواب، جواب آیت الله سبحانی به وی بود.

این مرجع عالیقدر در خصوص مسائل حوزه و سفر رهبر معظم انقلاب نیز ابراز داشته اند که با مطالبی که رهبری در قم بیان داشته اند معلوم است که حرکت حوزه پیش از این نقصهایی داشته و آنگونه که می باید مورد رضایت نبوده است. البته من هم درباره حوزه نقد هایی دارم که بیم دارم اگر بگویم مانند تفسیر سوره حمد حضرت امام، برخی از ادامه بیان آن مانع شوند.   



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا