.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 183
  • بازدید دیروز : 482
  • کل بازدید : 1459581
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 11:14 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

در ابتدا نکاتى چند درباره این نشانه‏ها را ذکر مى‏نماییم و سپس برخى از روایات وارد شده از معصومین، علیهم‏السلام، در این مورد را به عنوان نمونه مى‏آوریم:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/3 ساعت 7:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

مهدی هاشمیمعاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی بنای امتیاز دادن به احدی را ندارد و انتساب به شخصیت‌ها و افراد شناخته شده در جامعه به هیچ عنوان نمی‌تواند دستگاه قضایی را نسبت به اجرای قانون و عدالت دچار تردید کند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/3 ساعت 6:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/3 ساعت 6:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

طائبدانلود




      

امام خامنه ای

امیرالمؤمنین علیه‌الصلاةوالسلام در مقابله با خطرها آن‌چنان شجاعانه عمل مى‌کند که مى‌گوید کسى نمى‌توانست با فتنه‌اى که من چشم آن را درآوردم - منظور، فتنه‌ى خوارج است - یا فتنه‌ى ناکثین درافتد. آن معنویت و دین و اخلاق و فضیلت از یک طرف، آن بینش عمیق و شجاعت و فداکارى و عواطف رقیق انسانى در کنار صلابت و استحکام معنوى و روحى از طرف دیگر؛ همه‌ى اینها ناشى از عصمت است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/3 ساعت 6:44 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/3 ساعت 6:42 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام راحلحضرت امام خمینی(ره) می فرمودند: من همواره به خلوص و صفاى بسیجیان غبطه مى‏خورم و از خدا مى‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجى‏ام. من تا آخر پشتیبان ارتش و سپاه و بسیج خواهم بود و تضعیف آنان را حرام مى‏دانم.

بسیج؛ شجره طیبه‏
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه‏هاى آن بوى بهار وصل و طراوات یقین حدیث عشق مى‏دهد. بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامى است که پیروانش بر گلدسته‏هاى رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‏اند.(2)

بسیج؛ لشکر مخلص خدا
بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامى است که تربیت‏یافتگان آن، نام و نشان در گمنامى و بى‏نشانى گرفته‏اند. بسیج، لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‏اند.(3)

بسیج؛ مصداق کامل ایثار
در حوادث گوناگونِ پس از پیروزى انقلاب خصوصاً جنگ، نهادها و گروه‏هاى فراوانى بودند که با ایثار و خلوص و فداکارى و شهادت‏طلبى، کشور و انقلاب را بیمه کردند، ولى حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملى از ایثار و خلوص و فداکارى و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسى سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود؟!(4)

ثمره حضور بسیج و تفکر بسیجى در کشور
ملتى که در خط اسلام ناب محمدى«ص» و مخالف با استکبار و پول‏پرستى و تحجرگرایى و مقدس‏نمایى است، باید همه افرادش بسیجى باشند و فنون نظامى و دفاعى لازم را بدانند، چرا که در هنگامه خطر، ملتى سربلند و جاوید است که اکثریت آن، آمادگى لازم رزمى را داشته باشد.
اگر بر کشورى نداى دلنشین تفکر بسیجى طنین اندازد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم. بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر، به کار خود ادامه دهد.(5)
مسؤولین تنها با پشتوانه شما است که مى‏توانند به تمامى تشنگان حقیقت و صداقت اثبات کنند که بدون آمریکا مى‏شود به زندگى مسالمت‏آمیز تو!م با صلح و آزادى رسید. حضور شما در صحنه‏ها موجب مى‏شود که ریشه ضدانقلاب در تمامى ابعاد از بیخ و بن قطع گردد.(6)

افتخارم این است که خود بسیجى‏ام‏
من همواره به خلوص و صفاى بسیجیان غبطه مى‏خورم و از خدا مى‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجى‏ام.(7) من تا آخر پشتیبان ارتش و سپاه و بسیج خواهم بود و تضعیف آنان را حرام مى‏دانم.(8)
1) صحیفه امام، ج 21، ص 194
2) همان‏
3) ‏همان‏
4) همان‏
5) صحیفه امام، ج 21، ص 195
6) صحیفه امام، ج 21، صص 195 - 196
7) صحیفه امام، ج 21، ص 194
8) صحیفه امام، ج 21، ص 357




      
      
ارسال شده در چهارشنبه 89/9/3 ساعت 1:54 ع نویسنده : ایمان احمدی

مشارکتبه تازگی جلسه ماهیانه جوانان حزب منحله مشارکت در دفتر این حزب در تهران با حضور نمایندگان اقشار مختلف از سراسر کشور برگزار گردید.

به گزارش جهان:در این جلسه مقرر شد اعضا به صورت روزانه فعالیت های خود را از طریق پست الکترونیکی مشارکت اعلام نمایند و کوچکترین تحرکات اعم از شعارنویسی ، شب نامه ، بولتن و بروشور که در سطح شهر مشاهده می کنند را به اطلاع مسئولین حزب در تهران برسانند .

جوان در ادامه نوشت:همچنین به اعضای حزب اعلام شد محل های مختلفی مانند کافی شاپ ها ، مراکز تفریحی و چایخانه ها را به صورت پاتوق مشخص نموده و عمده جلسات خود را در این محل ها به صورت مخفیانه برگزار نمایند .

لازم به ذکر است به اعضای حاضر در جلسه اعلام شد برآوردی از سایت های موافق و مخالف جریان سبز ارائه نمایند.

در پایان مقرر شد کلیه گروه ها و سرگروها از انجام فعالیت های سیاسی آشکار و چهره شدن پرهیز کرده و کاملاً خاموش و آرام به انجام فعالیت های تحلیلی بپردازند .




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/1 ساعت 4:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

فرمودند: «آیا امام زمان خود را می‌شناسی؟»
عرض کردم: چرا نشناسم؟ فرمودند: «بر امام زمانت سلام کن».
عرضه داشتم: السّلام علیک یا حجّةالله یا صاحب‌الزّمان یا‌بن‌الحسن. تبسم نمودند و فرمودند: و علیک السّلام و رحمة الله و برکاته.

ادامه مطلب...


      
<   <<   16   17      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا