.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 198
  • بازدید دیروز : 482
  • کل بازدید : 1459596
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/28    ساعت : 3:8 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/9/7 ساعت 7:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

فارسی تازگی در برخی از مدارس دخترانه واقع در تعدادی از استان های مرزی ، CD های حاوی سریال های ضبط شده از شبکه ماهواره ای فارسی وان ، توسط افراد ناشناس توزیع شده است.
به گزارش«جوان آنلاین»با توجه به اینکه یکی از اهداف استکبار جهانی ، در بحث تهدید نرم ایجاد زمینه های فساد فکری و اخلاقی از طریق اشاعه فرهنگ های غلط غربی فساد ، فحشا ، روابط بی قید و بند دختران و پسران و ... در بین جوانان می باشد و با عنایت به این موضوع که مدارس و دانشگاهها از حساسترین مراکز تربیتی کشور می باشند ، لذا از سنوات گذشته این مراکز توسط استکبار ، کانون توجه بوده و همواره درصدد ضربه زدن به نظام مقدس ج.ا.ا از این طریق می باشد.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/7 ساعت 7:5 ع نویسنده : ایمان احمدی

پدرشهیدان




      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/7 ساعت 7:4 ع نویسنده : ایمان احمدی

رهبریبه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا امروز در دیدار فرمانده و معاونین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تقویت نیروی انسانی، روحیه بکارگیری استعدادها و به عرصه درآوردن ابتکارات را برای آینده نیروی دریایی ضروری خواندند و خاطرنشان کردند: این کار مهم با اراده قوی، طراحی خوب، مدیریت به روز و دائمی ، تحقق خواهد یافت.

فرمانده معظم کل قوا با گرامیداشت هفتم آذر، نیروی دریایی را نیرویی راهبردی برشمردند و افزودند: با توجه به مسایل کنونی جهان و وضعیت جغرافیای سیاسی امروز دنیا، باید هرچه می توانیم خود را در دریا و ساحل تقویت کنیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان، توان، روحیه و آمادگی پرسنل نیروی دریایی را خوب و انقلابی دانستند و همکاری نزدیک دو نیروی دریایی ارتش و سپاه را تحسین کردند.

در ابتدای این دیدار امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تدوین سند راهبردی و بهره گیری از فناوریهای نوین در این نیرو، گزارشی از توان رزمی و قدرت بازدارندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/7 ساعت 7:2 ع نویسنده : ایمان احمدی

k;ji تازگی طلاب فتنه گر مسجد قبا جهت دستیابی به اهداف خویش ، اقداماتی را در راستای نفوذ در بدنه جامعه و تحت تأثیر قراردادن عوام و خواص در دستور کار خود قرار داده اند.
به گزارش«جوان آنلاین» بر همین اساس راهکارهای ارائه شده توسط برخی از سران فتنه شیراز به این شرح می باشد
الف- با توجه به درگیری روز قدس و شناسایی افراد حمله کننده به مردم روزه دار، توسط نهادهای امنیتی و مردم، افراد قدیمی و سابقه دار مسجد قبا از رفت و آمدهای خود به مسجد قبا کاسته و بیشتر با حوزه علمیه گویم ارتباط برقرار می نمایند .
ب- طلاب جدیدالورودی که کمتر شناخت نسبت به آنها وجود دارد را به دیگر حوزه های علمیه فرستاده تا با این پوشش بر طلاب دیگر حوزه ها تأثیر گذاشته و تفکرات و عقاید و مواضع سران فتنه را انتشار دهند .
ج- شناسایی روحانیون خنثی در قبال جریان مسجد قبا و جذب آنها تا با نام و هویت آنان مجوز تأسیس و راه اندازی کتابخانه و کانونهای فرهنگی را اخذ نموده تا با این عمل ضمن بقای جریان مسجد قبا اقدام به نشر تفکرات و عقاید خویش نمایند .
د- نفوذ در بدنه جامعه علی الخصوص تأثیر بر نوجوانان و جوانان است که در این راستا اقدام به اعزام امام جماعت به مدارس نموده و به نوعی با جلب اعتماد آنان این قشر را با تفکرات مسجد قبا آشنا و آنها را جذب نمایند .




      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/7 ساعت 5:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

دولت موظف به پشتیبانی از رده‌های مقاومت بسیج، بسیج اساتید و بسیج دانشجو و طلبه در دستگاه‌های اجرایی به ویژه در فعالیت‌های پژوهشی و علمی شد

 

ادامه مطلب...


      

باهنردبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تأکید بر اینکه موسوی و کروبی سران فتنه هستند، گفت: بعد از حوادث سال گذشته سران فتنه در پیشگاه خداوند، مردم و شهدا ظلم بزرگی کرده‌اند و باید در این خصوص پاسخگو باشند.

ادامه مطلب...


      

شریف

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سفر سعدحریری نخست وزیر لبنان به کشورمان گفت: هواپیماربایی اخیر با هدف تحت الشعاع قرار دادن این سفر صورت گرفت.

 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/7 ساعت 4:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله جنتیگزارش سرویس سیاسی جهان از برخی منابع، چندی پیش در حاشیه جلسه مشترکی که چند تن از مسؤولین و رییس جمهور با یکدیگر داشتند، آیت الله جنتی و برخی دیگر از مسؤولین درباره یکی از اطرافیان رییس جمهور به طرح سخنانی می پردازند.

از جمله اینکه دبیر شورای نگهبان بیان می دارد که اگر من هم از دنیا بروم، جانشینانم هرگز این فرد را برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید صلاحیت نخواهند کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز از آیت الله جنتی -دبیر شورای نگهبان- نقل شده بود: مگر من مرده باشم که فلانی در انتخابات بعدی برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید صلاحیت شود!  




      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/7 ساعت 4:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

عروسی خاتمی از حضور در مراسم عروسی فرزند قدرت الله علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به دلیل حضور مهدی کروبی امتناع ورزید.
به گزارش جهان به نقل از  مشرق، در این مراسم که شب عید غدیر و در تالار سیاره واقع در میدان بهارستان برگزار شد، چهره هایی چون موسوی خوئینی ها، مهدی کروبی، علی یونسی، علی اکبر ناطق نوری، سید حسن و سید علی خمینی، مجید انصاری،عبدالله نوری، غلامحسین کرباسچی، سراج الدین موسوی، محمد علی ابطحی، سید علی و سید مصطفی محقق داماد ،موسوی بجنوردی و برخی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.
از سوی دیگر خاتمی با احتمال حضور کروبی در مراسم، ابتدا یکی از همراهان خود را به مراسم می فرستد تا از حضور یا عدم حضور کروبی و موسوی مطمئن شود که با مطلع شدن از شرکت کروبی در این مراسم ، خاتمی که در نزدیکی میدان بهارستان بود از حضور در مراسم منصرف و به منزل باز می گردد.
به گفته یکی از میزبانان این مراسم خاتمی ضمن عذرخواهی برای عدم شرکت در این مراسم گفته بود؛ چون به من گفته بودند که موسوی و کروبی حضور ندارند به این مراسم آمدم اما فعلا بنا ندارم در مراسمی که کروبی و موسوی حضور داشته باشند شرکت کنم و این به صلاح همه است!
از حاشیه های این مراسم می توان به بی اعتنایی و بایکوت ابطحی توسط طیف مجمع روحانیون اشاره کرد که وی مجبور می شود در میان مهمانان عادی بنشیند.
از دیگر حاشیه های این مراسم صحبت نکردن ناطق نوری و خوئینی ها با کروبی علی رغم اینکه توسط میزبان سر یک میز نشسته بودند اشاره کرد به نحوی که بعد از دقایقی موسوی خوئینی ها جای خود را عوض کرد!
همچنین صاحبان مجلس با کنترل شدید حاضران مانع از گرفتن هرگونه عکس و فیلم توسط میهمانان می شدند.
از نکات قابل توجه این مراسم عدم دعوت خانواده عروس(موسوی بجنوردی) و داماد(علیخانی) از میرحسین موسوی برای شرکت در مراسم بود که بارها از سوی برخی مهمانان مورد سئوال قرار گرفت که میزبانان اعلام کردند موسوی دعوت نشده است.




      
ارسال شده در یکشنبه 89/9/7 ساعت 4:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

فائزه ومهدییک شبکه تلویزیونی اماراتی برای تبرئه فتنه گران، به مصاحبه با مهدی و فائزه هاشمی پرداخت.
به گزارش جهان :شبکه «الان» امارات مصاحبه با مهدی هاشمی را هفته گذشته پخش کرده و مصاحبه با فائزه هاشمی را نیز پخش می کند. نامبردگان طی ماه های اخیر بارها به امارات و دوبی سفر کرده اند.

کیهان در ادامه افزود:در این میان مهدی هاشمی میان دوبی و لندن در تردد بوده است. علاقمندی طرف اماراتی به مشارکت در جنگ روانی فتنه گران از آن جهت قابل تأمل است که محافل آمریکایی از چند سال پیش دفتری را در دوبی برای مدیریت فعالیت های ضد انقلابی و هماهنگی برخی آمد و شدها به داخل و خارج تأسیس کرده اند. این دفتر با پیگیری الیزابت چنی ـ دختر دیک چنی، معاون بوش ـ راه اندازی شد.
فائزه هاشمی در برخی اغتشاشات خیابانی مشارکت داشت و در حین هتاکی بازداشت شد اما پس از مدتی آزاد گردید. مهدی هاشمی نیز متهم به پولشویی و مشارکت در طراحی و سازماندهی فتنه آمیخته با آشوب سال 88 است.

 




      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا