.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 188
  • بازدید دیروز : 9641
  • کل بازدید : 1443430
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 10:46 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 8:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

محاکمهبسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با ارائه کیفرخواستی علیه موسوی، کروبی و خاتمی از قوه قضائیه خواسته‌اند تا بیش ازاین زمینه بی‌اعتمادی توده‌های مردم نسبت به این قوه را فراهم نکند.

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:37 ع نویسنده : ایمان احمدی

موسویانتخابات دهم ریاست جمهوری در پیش و پس از 22 خرداد با حجم انبوهی از بیانیه‌‌ها و نامه‌های سرگشاده همراه بود که از این جهت با دوره‌های پیشین انتخابات ریاست جمهوری قابل مقایسه نیست.
برای واکاوی حوادث و فتنه پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری 88 برآنیم که ساختار، شاکله و اهداف مسببین این غائله که هزینه‌های گزاف مادی و معنوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بر داشته‌اند را مورد بررسی قرار دهیم. از همین رو پس از بررسی " شکل‌گیری و برخی مؤلفه‌های ایدئولوژی تجدیدنظرطلبان "، " راهبرد تبلیغاتی و گفتمان انتخاباتی میرحسین موسوی "، " گفتمان محمود احمدی‌نژاد از انتخابات نهم تا دهم ریاست‌جمهوری "، "بررسی نتیجه انتخابات دهم ریاست جمهوری با روش "تحلیل گفتمانی " و "شواهد آگاهی جبهه دوم خرداد از سلامت انتخابات " به فصل هفتم یعنی " شورش بر جمهوریت " می‌پردازیم:

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

شیخشیخ پرسید: از چه رو؟ حواریون بگفتند: مگر خبر نداری دو هفته‌ای است که آن یکی پیغامی از برای جوانکان دانشجو ارسال داشته و آنان را به سوی خود خوانده، حال آنکه همگان شاهد بودند میلیون‌ها نفر از نخبگان، اساتید و دانشجویان سال گذشته به روز گزینش فردی اصلح از برای زمامداری امورات کشور،در کوی و برزن نام تو را فریاد می‌کشیدند و می‌گفتند عالم‌تر و فاضل‌تر از شیخ در این دهر پیدا نبود و ردای ریاست ما فقط از آن اوست. کسی که به هنگام خطابه هر کلامش دری است گران از برای حکیمان و سخنوران و هر پندش را نیازمند تحریرهزاران رساله از برای تفسیرش. بر شماست که با افاضه فضل گوی سبقت از همگان بربایید تا بدانند با غصب حق شما چه خسرانی بر ساکنان بر و بحر وارد آمد. شیخ بگفت اگر اینگونه است پس من می‌گویم و شما بنگارید و هر جای کلام فزونتر از فهم این جوانکان دانشجو و اساتیدشان بود، خود به میان آنان بروید و آن را به زبان ساده ترجمه کنید چرا که نازل‌کردن کلام از بهر آنان دون شأن حکیم سخنوری چون من باشد. حواریون با ذوق تمام بگفتند سمعا و طاعتاً یا شیخ!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

استانداران دولت اصلاحات برای فراهم آوردن حضورنیروهای دوم خردادی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال شده اند.
به گزارش«جوان آنلاین»،از برخی استان ها خبر رسیده که استانداران دولت اصلاحات جلسات متعددی را با برخی از نمایندگان اصلاح طلب حاضر در مجلس شورای اسلامی و نیز برخی کاندیداهای احتمالی در انتخابات مجلس نهم برگزار می کنند.
نگره سنجی برای دریافت مطالبات مردم حوزه های انتخابیه،چگونگی ورود به تبلیغات غیر مستقیم انتخاباتی،گردهمایی های غیر رسمی انتخاباتی ،انتخاب تابلوی فعالیت و...بخشی از محورهای جلسات مزبور می باشد.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

ککحالی که کارشناسان امور امنیتی رایانه  استفاده از نرم افزارهایی که در محیط اینترنت به نوعی به مقوله مسائل امنیتی ارتباط دارند را ، در واقع نوعی بد افزار برای سرقت اطلاعات مصرف کنندگان این نوع برنامه ها ارزیابی می نمایند، و استفاده از این نوع برنامه ها را نه تنها مفید بلکه مضر می دانند.
به گزارش :جوان آنلاین» به تازگی مشاهده شده که برخی از رسانه های فتنه به تبلیغ نرم افزارهایی که می توانند اطلاعات را به صورت محرمانه ارسال کنند اقدام نموده اند.
این در حالی است که کارشناسان امر تنها خصوصیت استفاده از اینگونه نرم افزار ها را تنها تخلیه محتوی کامپیوتر های شخصی مصرف کنندگان ارزیابی می نمایند.
و به نوعی می توان گفت فتنه گران طرفداران اندک خود را به سرپل های جاسوسی برای سرویس های اطلاعاتی غربی تبدیل نموده اند.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

کربلا




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:28 ع نویسنده : ایمان احمدی

دادستاندادستانی تهران با انتشار اطلاعیه ای از عموم دست اندرکاران مطبوعات ، نشریات ، سایتها و روزنامه ها خواست بموجب قانون از انتشار لایحه دفاعیه اخیر مدیرمسئول روزنامه ایران که روز یکشنبه در دادگاه مطبوعات ارایه شده بود ، خودداری نمایند.

به گزارش جهان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در این اطلاعیه آمده است: با توجه به انتشار لایحه‌ی دفاعیه‌ی آقای کاوه اشتهاردی، مدیر مسؤول روزنامه‌ی ایران، مربوط به محاکمه‌ی مورخ 14/9/1389 شعبه‌ی 76 دادگاه کیفری استان تهران و با عنایت به تبصره‌ی یک ماده‌ی 188 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور کیفری مصوب 1378 که مقرر می‌دارد: «... خبرنگاران رسانه‌ها می‌توانند با حضور در دادگاه از جریان رسیدگی گزارش مکتوب تهیه کرده و بدون ذکر نام یا مشخصاتی که معرف هوی فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی شاکی و مشتکی‌عنه باشد منتشر نمایند تخلف از حکم قسمت اخیر این تبصره در حکم افترا است» و نیز با توجه به بند 6 ماده‌ی 6 قانون مطبوعات (اصلاحی 30/1/1379)، انتشار مطالب فوق که متضمن توهین به افراد است، جرم محسوب می‌شود.

این اطلاعیه افزود: لذا مقتضی است مدیران خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و روزنامه‌ها از لایحه‌ی دفاعیه‌ی مذکور بهره‌برداری ننموده و چنان‌چه در حال استفاده از آن می‌باشند، نسبت به حذف مطلب مذکور اقدام نمایند. بدیهی است تخلف از این دستور پیگرد قانونی به دنبال دارد.




      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 1:26 ع نویسنده : ایمان احمدی

hkjoh

مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: احترام و پایبندی به قاعده رقابت سیاسی اساسی ترین اصول مردم سالاری و نفاق سیاسی سم مردم سالاری است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 89/9/15 ساعت 7:59 ص نویسنده : ایمان احمدی

موسویبه گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، این عضو مرتبط با ستاد موسوی به دستور گروهک نفاق نام "بنیامین " را برای پوشش فعالیت‌های خود برگزید

 بنیامین در جریان آشوب‌های پس از انتخابات نقش ساماندهی و عملیاتی کردن برنامه‌ها از جمله راه‌اندازی آَشوب‌ها و درگیری‌های خیابانی را بر عهده گرفت.

وی در جریان یکی از آشوب‌های خیابانی در تیرماه 88 از سوی ناجا دستگیر و پس از گذشت یک هفته آزاد شد.

بنیامین پس از آزادی مورد توجه یکی از عناصر اصلی گروهک نفاق در ستاد موسوی که هم‌اکنون متواری می‌باشد،‌ قرار گرفت و از سوی وی به گروهک مذکور معرفی شد. سرپل گروهک نفاق در خارج کشور نیز بلافاصله با وی ارتباط برقرار کرده و پس از طی دوره‌های آموزشی ویژه از جمله کد رمز و ... وی را برای برنامه‌های بعدی این گروهک آماده کرد.

وی از سوی گروهک نفاق ماموریت‌هایی را بر عهده گرفت و در اولین اقدام با سواستفاده از برخی فریب‌خوردگان حوادث پس ازانتخابات شبکه‌ای مخفی را تشکیل داد و درصدد اجرای ماموریت‌های محوله از سوی این گروهک برآمد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

 




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا