.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449476
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 12:20 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/8/9 ساعت 4:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

شهدا«این جوانان همچون حسین(ع) و یاران وى هستند که نه براى دنیا بلکه براى رضاى خداوند در کربلا قیام کردند.اکنون قیام خالد و یارانش قیامى حسینى محسوب مى‏ شود که براى دفاع از شرف اسلام و براى رضاى خداوند صورت گرفته است

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/9 ساعت 4:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

بدون شک ، اقامه ی فریضه نماز در جبهه های دفاع مقدس ، از اصلی ترین دغدغه های رزمندگان ایرانی بود.چه بسیار نمازها که به هنگام دویدن در میدان عملیات خوانده شد و چه بسیار نماز ها که با لباس هایی غرق خون و با تیمم اقامه گردید. وقتی معتقد باشی که جنگ و جهاد برای برپا داشتن همین 17 رکعت نماز است ، باید هم چنین باشد. و به جرات می توان گفت که پس از صدر اسلام ، جبهه جنگ ایران و عراق ، تنها معرکه نظامی در طول تاریخ بود که نماز در آن حرف اول را می زد و ارزش این ویژگی را تنها اهل نماز می دانند و بس.
عکسی که می بینید ، دو رزمنده بسیجی از لشکر ده سیدالشهدا(صلوات الله علیه)را بر آیینه تاریخ ثبت کرده است که در سنگری حفره روباهی که فاقد فضای کافی حتی برای نشستن دو نفر است ، در حال اقامه نماز هستند. این تصویر در محور شلمچه و در هنگامه نبرد کربلای 5 گرفته شده است.
راستی دو رکعت نماز در چنین وضعی ، با چند رکعت نماز ما و شما برابری می کند؟
خداوندا ! ما را با اهل نماز محشور فرما

نماز



      
ارسال شده در دوشنبه 90/8/9 ساعت 9:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

شریعتمداری

 سایت رادیو کوچه، روز یکشنبه(30 اکتبر/8آبان) نوشت: «دو اتفاق در روزهای اخیر، شک‌ و تردیدهای فراوانی را در میان اپوزیسیون ایرانی داخل و خارج از کشور به وجود آورده که همه را نگران پیش‌آمدهایی کرده است که در صدای آمریکا می‌گذرد. نخست آن‌ که در پدیده‌ای نادر، پیش از هر تسویه حساب و اخراجی که در صدای آمریکا صورت می‌گیرد و دقیقاً یک یا دو روز قبل آن، روزنامه‌ رسمی جمهوری اسلامی "کیهان"، خبرش را پیشاپیش اعلام می‌کند. این رویه در مورد "احمد باطبی"، "کوروش‌ صحتی" و "محسن ‌سازگارا" بدون کوچک‌ترین تفاوتی انجام شد. پرسش این‌جاست که به راستی میان "حسین‌ شریعتمداری" و گردانندگان صدای آمریکا چه ارتباطی وجود دارد؟»
رادیو کوچه ادامه داد: «در خوش ‌بینانه‌ترین حالت ممکن می‌توان گمان برد که انجام این عمل بر دوش بعضی از نیروهای نفوذی است که به این رسانه راه پیدا کرده‌اند. اتفاق دیگر خبرهایی است که از رفت و آمدها و جلسات متعدد "رامین ‌عسگرد" [مدیر شبکه صدای آمریکا] و "احمدعلی‌ مسعود انصاری" به گوش می‌رسد. همانطور که می‌دانید انصاری از وابستگان و خویشاوندان خانواده‌ی «پهلوی» می‌باشد که پس از اختلافات مالی که پس از انقلاب با این خانواده پیدا کرد، مدتی به ایران گریخت و با انجام مصاحبه‌ هایی دست به افشاگری‌ هایی بر علیه شاه سابق و خانواده‌ی او زد. انصاری مدت‌ ها ارتباطش را با دستگاه‌های امنیتی جمهوری ‌اسلامی حفظ کرد و سپس بی سر و صدا به خارج از کشور بازگشت. آنچه که مسلم به نظر می‌رسد این است که کنشگران، روزنامه‌نگاران و ارباب رسانه باید اتفاقاتی که در صدای آمریکا در حال پیش آمدن است را به خوبی زیر نظر داشته باشند چرا که این تغییرات بدون شک بر روند مبارزات آزادی ‌خواهانه[!]‌ مردم ایران[بخوانید فتنه گران] تاثیر مستقیم خواهد داشت.»
106/5




      
ارسال شده در یکشنبه 90/8/8 ساعت 8:3 ص نویسنده : ایمان احمدی

پایگاه النخیل، یک منبع نظامی که در مراسم دفن معمر قذافی حضور داشته است، گفت دفن جنازه معمر قذافی، معتصم و ابوبکر یونس در ساعات اولیه صبح سه شنبه با حضور شخصیتهای دستگیر شده رژیم مانند منصور ضو و موسی ابراهیم انجام شد تا آنها درباره دفن قذافی شهادت دهند.

این منبع تاکید کرد: از بعد ظهر دوشنبه یعنی یک روز قبل از دفن، نمایش عمومی اجساد متوقف شد و شرایط برای دفن آنها فراهم شد نمایندگان شورای انتقالی سه نفر بودند که دو نفر از مسئولان مصراته و یکی هم از طرابلس بود.

از مسئولان تعهد گرفته بود که مکان دفن را فاش نکنند و این افراد به قرآن سوگند یاد کردند که این راز را برملا نکنند، زیرا در صورت کشف مکان دفن، ممکن است ثبات لیبی به مخاطره افتد.

منبع مذکور افزود: در نیمه های شب سه خودرو به سردخانه بازار "التوانسه" رفتند و سه جسد را حمل کردند، هر سه جسد در یک خودرو بود که در راه به دیگر خودروها منتقل می شد.

علاوه بر مسئولان شورای انتقالی و محافظان، رانندگانی از طرابلس انتخاب شده بودند که منطقه را نشناسند و نتوانند کسی را به منطقه راهنمایی کنند و نبش قبر کنند و چشمان مسئولان رژیم سابق با تکه ای پارچه سیاه بسته بودند تا نتوانند مکان دفن قذافی را بیابند.

منصور ضو و موسی ابراهیم در صندوق عقب خودروها به صورت دست بسته قرار داده شده بودند تا نتوانند فرار کنند و خودروها به صورت چراغ خاموش حرکت می کردند تا همه تدابیر امنیتی برای ممانعت از لو رفتن مکان دفن به عمل آمده باشد.

این منبع بیان کرد: حدود دو ساعت و نیم از مصراته دور شدیم و به سوی منطقه صحرایی حرکت کردیم و 150 کیلومتر را با خودرو رفتیم و سپس جنازه ها را بر روی دوش حمل کردیم.

قبری کنده شد سپس چشمان منصور ضو و احمد ابراهیم برای گواهی دفن باز شد.برای اینکه بوی جنازه ها به مشام نرسد ماده شیمیایی بر روی آن ریخته شد این ماده همچنین برای این بود که سگها جنازه را بیرون نکشند.

این منبع افزود: حالت زمین پس از دفن به وضع اول خود برگردانده شد تا مشخص نشود که زمین چند ساعت قبل کنده شده است همه اینها برای این بود که کسی نتواند قبر قذافی را کشف کند و جنازه اش را بیرون بکشد.




      
ارسال شده در شنبه 90/8/7 ساعت 4:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

قطعا کاندیدای ریاست جمهوری نمی شوم/ اگر ماموریت به سنگال نصیبم شود می روم / امکان ندارد قدمی بردارم که در مخیله ام بگنجد که رهبر با این مخالف است / من به امر آقا امروز وزیر آقای احمدی نژاد هستم.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/8/7 ساعت 4:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

تابوت




      
ارسال شده در شنبه 90/8/7 ساعت 4:28 ع نویسنده : ایمان احمدی

جمله فوق ، که بر خروجی خبرگزاری های کشور قرار گرفته ست خود مبین این موضوع است که سردمداران ایالات متحده آمریکا ، خود تروریست اند وحامی تروریست ها ، البته این موضوع ، آنچنان موضوع درخور توجهی نیست زیرا از جماعت گاوچرانی که تشکیل شدن کشورشان با خون بیگناهان سرخپوست درآمیخته ودرادامه سیرتاریخی حکومتشان هرجا که خون بیگناهی ریخته شده است اینان یا به طور مستقیم ویا غیر مستقیم دخالت داشته اند ، انتظاری جز این نیست.

واما بعد ...

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/8/7 ساعت 4:22 ع نویسنده : ایمان احمدی

با مرگ سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد سعودی 17 زن وی بیوه شده اند. پدر وی ملک عبدالعزیز 23 زن داشت و نایف ولیعهد 78 ساله کنونی از پنجمین همسر وی بوده است.




      
ارسال شده در شنبه 90/8/7 ساعت 4:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

وی که در دوره فعالیتهای اقتصادی حزب مشارکت در دوران اصلاحات از یک مسئولیت جزء در استانداری یکی از استان های محروم کشور به سمت یکی از معاونت های وزارت امور اقتصادی و دارایی ارتقاء یافته بود در دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد از این سمت عزل شد اما پس از ایجاد ارتباطات نزدیک با جریان انحرافی از طریق "ح- م" مشاور ارشد وی، به سمت قبلی خود بازگشته و پس از مدتی به سمت قائم مقامی یک نهاد مهم مالی و بانکی منصوب گردید.
پیگیری اهداف مافیای قدرت و ثروت و رایزنی برای اعطای مجوز به 3 بانک بزرگ متعلق به جریانی فرصت طلب، یکی از اثرات حضور دو ساله این فرد در منصب های مهم مالی بوده است.

برخی خبرها حاکی است وی به دلیل ریاست بر کمیته های تخصصی پولی و اعتباری  و لابی های گسترده، زمینه های لازم برای اعطای مجوز به این سه بانک بدون برگزاری جلسات کمیته های تخصصی را فراهم کرده است.
گفته می شود نقش وی در خصوص نامه های شماره 100417 مورخ 12/5/89 و 263528 مورخ 27/11/89 می تواند به قوه قضاییه در پیگیری پرونده فساد مالی کمک کند.



      

کلینتون در این باره گفته بود: گفت: دولت آمریکا از بیرون ایران هر حمایتی از دستش بر می آمد از معترضان(جریان فتنه) کرد، از جمله از سایت توییتر خواست که اعمال تغییرات خود را مدتی به تعویق بیندازد، اما در عین حال مراقب بود که زیاده روی نکند.

هرچند این واقعیت پیش تر آشکار شده بود اما بیان آن از سوی وزیر خارجه آمریکا سران و فعالان جریان فتنه را دچار دستپاچگی کرده است.

ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا