.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 253
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449714
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 9:44 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/19 ساعت 7:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

موشک

کلیپ تصویری در مورد قدرت نظامی ایران اسلامی

دانلود




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/19 ساعت 7:55 ص نویسنده : ایمان احمدی

رحیم پور

بیان چگونگی رفتار حضرت امیرالمومنین علی (ع) در مسائل سیاسی،

حکومتی و اجتماعی در جامعه پس از غصب حق خلافت ایشان.

دانلود




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/18 ساعت 4:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان در دوران دفاع مقدس و فرمانده کنونی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این سردار عاشورایی چندی قبل توسط فرمانده سابق نیروی زمینی ایالات متحده تهدید به ترور شد.

در همین زمینه خبرگزاری فارس برای نخستین بار دو صحبت مقام معظم رهبری را در مورد سردار سلیمانی منتشر می‌کند.

مطلب اول در سال 76 و در دیدار اعضا و مسئولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و 8 هزار شهید استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با مقام معظم رهبری بیان شده است.

معظم‌له در این دیدار خطاب به سردار سلیمانی که در آن مقطع فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان بوده است، می‌فرمایند:

"خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید.

شما شهید زنده هستید.

بله، شما هم شهیدید.

شما بارها در میدان جنگ به شهادت رسیدید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین در سفر خود به استان کرمان در سال 84 و در دیدار با خانواده‌های شهدای استان کرمان این جمله را خطاب به سرداران حاضر در این جلسه بیان فرمودند:

"... و چه آنهایى که به جبهه‏هاى جنگ رفتند و خطر را پذیرفتند و جان خودشان را کف دست گرفتند و همه‏ى نیروى خودشان را صرف کردند، اما خداى متعال خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان براى کشورشان و دنیاى اسلام ادامه پیدا کند.

سردار سلیمانى هم ایثارگر است، او هم یک شهید است، سردار رئوفى هم همین‏طور؛ سردار احمدیان هم همین‏طور. این سرداران، شهید زنده‏اند؛ به شرطى که این راه را ادامه دهند. البته این شرط و شروط براى همه است.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/18 ساعت 4:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

محمود احمدی نژاد پیشنهاد داده تا پرونده حمید بقایی برای حکمیت به آیت الله هاشمی شاهرودی سپرده شود.قوه قضائیه و دولت بر سر پرونده بقایی اختلاف دارند و هر کدام نیز بر نظر خود در این باره اصرار می کنند. دستگاه قضایی بر مجرم بودن بقایی تاکید دارد ولی دولت نظر دستگاه قضایی را نپذیرفته است.

در همین ارتباط گفته شده که احمدی نژاد پیشنهاد داده پرونده مذکور برای بررسی و حکمیت به آیت الله هاشمی شاهرودی تحویل داده شود.احمدی نژاد پیش از این کابینه را "خط قرمز" خود اعلام کرده بود. اما مقامات قضایی اعلام داشتند که کابینه نمی تواند به عنوان خط قرمز مطرح شود.

گفتنی است یکی از پرونده های بقایی به عملکرد او در مقام ریاست بر سازمان میراث فرهنگی مربوط است که در اردیبهشت ماه در دیوان عدالت اداری مفتوح و منجر به صدور رای 4 سال انفصال از خدمات دولتی شد.

چندی بعد در بیست‌ویکم خرداد امید غنیمی، مدیرکل حقوقی سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری اعلام کردکه حکم انفصال حمید بقایی توسط شعبه تشخیص دیوان عدالت اداری نقض شد.هر چند این خبر در اکثر رسانه ها منتشر شد، اما دیوان عدالت اداری در توضیحاتی اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت بقایی به اشتباه نقض شده است.

برخی مقامات دولتی بر این عقیده هستند که پرونده بقایی سیاسی شده است. اما حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری در پاسخ به چنین ادعاهایی گفته است: متاسفانه برخی از مقامات عالی اجرایی کشور گفتند قوه قضائیه پرونده را سیاسی کرده که باید در پاسخ بگویم پناه می‌بریم به خدا که چنین تصوری از دستگاه قضا دارید ولی بدانید که ما از هیچ چیز نمی‌ترسیم.

گفتنی است آیت الله شاهرودی در مرداد امسال طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس "هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه" منصوب شد.




      

سرهنگ احمدی

سخنگوی نیروی زمینی سپاه در عملیات شمالغرب گفت: یکی از دلایل برخورد قاطع و سریع با پژاک این بود که آمریکایی‌ها با گسترش در مرزهای ایران در حال طراحی توطئه‌ای علیه نظام ما بودند. بنابراین سپاه تصمیم گرفت تا این توطئه را در نطفه خفه کند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/18 ساعت 3:55 ع نویسنده : ایمان احمدی

«امیرعباس فخرآور» مجری شبکه سلطنت‌طلب «پارس» در برنامه زنده این شبکه به بررسی دوران ریاست‌جمهوری «محمد خاتمی» پرداخت. فخرآور درباره انتخابات ریاست جمهوری 1376 گفت: «بنده سال 76 در حالی به خاتمی رأی دادم که نه موافق نظام اسلامی بودم و نه اعتقادی به خاتمی داشتم.»

فخرآور در ادامه گفت: «ما فکر می‌کردیم در شرایطی که دنیا ما را فراموش کرده است یک راهی برای برون‌رفت از بحرانی به نام «دیکتاتوری مذهبی» در جمهوری اسلامی پیدا بکنیم و آن گزینه‌ای نبود جز رأی دادن به خاتمی. این طور شد که به خاتمی رأی دادیم تا او را مقابل حاکمیت قرار بدهیم(!) و او را کمک کردیم تا در مقابل رقیب خود قوی‌تر شود و بعد از پیروزی، بیرون ماجرا نشستیم تا خاتمی و حاکمیت با همدیگر جنگ کنند تا نیروی هر دو تحلیل برود.» او با اشاره به جوگیرشدن خاتمی گفت: «خود «خاتمی» هم باور نمی‌کرد که رأی بالایی را به دست آورده باشد به همین خاطر جوگیر شد و رفتارش در اوایل ریاست‌جمهوری تغییر کرد و نگاهش به نظام نگاه براندازانه شد؛ اما نتوانست کاری انجام بدهد که ما دوباره دست به کار شدیم و قائله 18 تیر سال 78 را به‌راه انداختیم.» گفتنی است فخرآور تلاش زیادی می‌کند که خود را به‌عنوان شخصیتی تأثیرگذار در اقدامات صورت گرفته در سال 1378 به اربابانش معرفی کند. اقداماتی که در حد و اندازه‌های امثال فخرآور نبود و مطرح کردن آن توسط او و نسبت دادن آن اقدامات به خود، بیشتر شبیه جوک است.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/18 ساعت 3:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان در دوران دفاع مقدس و فرمانده کنونی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.این سردار عاشورایی چندی قبل توسط فرمانده سابق نیروی زمینی ایالات متحده تهدید به ترور شد.در همین زمینه خبرگزاری فارس برای نخستین بار دو صحبت مقام معظم رهبری را در مورد سردار سلیمانی منتشر می‌کند.مطلب اول در سال 76 و در دیدار اعضا و مسئولان ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و 8 هزار شهید استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان با مقام معظم رهبری بیان شده است.معظم‌له در این دیدار خطاب به سردار سلیمانی که در آن مقطع فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان بوده است، می‌فرمایند:

"خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید.شما شهید زنده هستید.بله، شما هم شهیدید.شما بارها در میدان جنگ به شهادت رسیدید."

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین در سفر خود به استان کرمان در سال 84 و در دیدار با خانواده‌های شهدای استان کرمان این جمله را خطاب به سرداران حاضر در این جلسه بیان فرمودند:"... و چه آنهایى که به جبهه‏هاى جنگ رفتند و خطر را پذیرفتند و جان خودشان را کف دست گرفتند و همه‏ى نیروى خودشان را صرف کردند، اما خداى متعال خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان براى کشورشان و دنیاى اسلام ادامه پیدا کند.

سردار سلیمانى هم ایثارگر است، او هم یک شهید است، سردار رئوفى هم همین‏طور؛ سردار احمدیان هم همین‏طور. این سرداران، شهید زنده‏اند؛ به شرطى که این راه را ادامه دهند. البته این شرط و شروط براى همه است."




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/18 ساعت 10:32 ص نویسنده : ایمان احمدی

پرس تی وی در مطلبی به نقل از وب سایت هافینگتون پست گزارش داد، "مرکز امنیت نوین برای امریکا" در گزارشی موسوم به " شکست در نبرد: چالش خودکشی نظامی" نوشت، امریکا در آستانه شکست در نبرد علیه خودکشی کهنه سربازان و نظامیان این کشور است.

در این گزارش آمده است، هم موارد خودکشی و هم اقدام برای خودکشی به طور قابل توجهی بین کهنه سربازان امریکایی از زمان آغاز فعالیت در جنگ‌های عراق و افغانستان افزایش یافته است.

در ادامه این گزارش فاش شده است که از سال 2005 تا 2010 هر 36 ساعت تقریبا یک نیروی نظامی اقدام به خودکشی می‌کند. همچنین 1868 کهنه سرباز از دو جنگ عراق و افغانستان تنها در سال 2009 دست به خودکشی زده‌اند.

نویسندگان این گزارش افزودند: "با بازگشت نیروهای بیشتر از جنگ،خطر (خودکشی) افزایش می‌یابد."

یک کهنه سرباز نیروهای دریایی امریکا گفته است، درپی اتمام دوره‌ ماموریت و بازگشت به کشور خود و آگاهی­یافتن از این موضوع که شغل خود را از دست داده، افسرده شده و دست به خودکشی زده است.
بر پایه این گزارش، روبرو شدن با اختلال تنش‌زای بعد از رویداد، بیکاری بالا و از بین رفتن حس رفاقت نظامی بعد از بازگشت کهنه سربازان به کشور خود، از دلایل خودکشی آن‌ها است.

کن اسمیت یک کهنه سرباز جنگ ویتنام، اظهار داشت، چالش‌هایی که ارتش امریکایی بر نیروهای نظامی خود تحمیل می‌کند از عوامل نرخ بالای خودکشی بین کهنه سربازان است.

اسمیت افزود: "مسئولیت‌هایی که کهنه سربازان امریکایی در ارتش باید بر عهده بگیرند، به آستانه­ای بسیار بالا در رویارویی با اضطراب نیازمند است."

وی افزود، نیروهای چندگانه در مناطق جنگی گسترده از دلایل اصلی دیگر در اقدام کهنه سربازان به خودکشی محسوب می شود.




      
ارسال شده در چهارشنبه 90/8/18 ساعت 10:18 ص نویسنده : ایمان احمدی

36 فعال به اصطلاح جنبش سبز که همزمان با سخنان ضد ایرانی وزیر خارجه آمریکا این نامه را منتشر کرده اند ضمن حمله به مقامات عالی نظام با تحریک  معدود هواداران گروهکی خود همسو با سخنان کلینتون نظام را به ایجاد اغتشاش و ناامنی تهدید کرده اند.

انتشار این نامه در حالی صورت میگیرد که هفته گذشته نیز مصطفی تاج زاده با انتشار نامه ای از درون زندان رسما خواستار ایجاد اغتشاش و ناامنی در جامعه شده بود!

اخبار تکمیلی حاکی از آن است که این نامه 36نفربا هدایت ،حمایت و قلم بهزاد نبوی از اعضای گروهک منحله مجاهدین انقلاب نگاشته شده است.ذکر این نکته ضروری است که بررسی ارتباط سخنان وزیر خارجه آمریکا و اظهارات مداخله جویانه و تروریستی دولت آمریکا علیه مقامات ایرانی و فعال شدن مجدد عوامل قدیمی آمریکا در ایران می تواند بسیاری از حقایق را بازگو کند.

حال سوالی که اینجا مطرح می شود از دستگاه محترم قضایی است. چرا رافت اسلامی نظام در حق این افراد را به جایی رسانده که این جماعت اینقدر وقیح شده اند که از درون زندان اقدام به نگارش چنین نامه نگاریهایی می کنند. چرا این افراد که به بهانه بیماری  و... اکثر اوقات را به صورت مرخصی های طویل المدت در خارج از زندان به سر می برند امروز اینقدر خود را در امنیت می بینند که چنین رفتارهایی را همسو با سیاستهای آمریکا و با چراغ سبز آنها انجام می دهند. به نظر می رسد باید با این افراد به شدت برخورد شود و مجازات آنها نیز بنابر قانون تشدید شود.

 




      

«باراک اوباما» و «نیکلا سارکوزی» در حاشیه اجلاس «گروه -20» که پنجشنبه و جمعه گذشته در شهر «کن» فرانسه برگزار شد به خیال اینکه میکروفن را خاموش کرده اند، جملات تندی را علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرده بودند که به گوش خبرنگاران حاضر رسید. اما نمایندگان رسانه ها از پخش این اظهارات منع شده بودند تا اینکه پایگاه خبری فرانسوی «سایبر پرس» این اظهارات را منتشر کرد. سارکوزی پس از آنکه به خیال خودش میکروفن را خاموش کرده است، به اوباما گفت: من دیگر نمی توانم نتانیاهو را ببینم و تحملش را ندارم؛ او یک دروغگو است. اوباما نیز در پاسخ به سارکوزی گفت: از دستش خسته شده ای؟ من چه بگویم که هر روز باید با او سر و کار داشته باشم! به گفته یکی از روزنامه نگاران و خبرنگاران حاضر در کنفرانس مذکور، آنها توسط نیروهای امنیتی مورد تهدید قرار گرفته بودند که این اظهارات را منتشر نکنند.اظهارات بی پرده سارکوزی و اوباما در مورد احساسات خود نسبت به نتانیاهو عملا نشان می دهد که دو کشور فرانسه و آمریکا به شدت تحت نفوذ و سلطه صهیونیسم بین الملل هستند و سیاستمداران این دو کشور اصولا نمی توانند از تحکم سران رژیم صهیونیستی خود را خلاص کنند.به اعتقاد کارشناسان، پیوند ارگانیک و همه جانبه الیگارشی ثروتمند اروپا و آمریکا با صهیونیسم، هرگونه فرصت و شانس پیروزی در انتخابات را برای سیاستمداران مستقل در کشورها از بین می برد و آنها خصوصا مجبورند برای پیروزی در دور دوم انتخابات، حلقه به گوش اوامر محافل صهیونیستی، به ویژه سران اسرائیل باشند.
خبرگزاری «رویتر» نیز با انتشار این خبر نوشت: به نظر می رسد این گاف فنی باعث رسوایی و خجالت اوباما و سارکوزی و نتانیاهو شود که همواره دنیا را تشویق به اتحاد در برابر ایران می کنند.اتحادی که گویا بین خودشان هم وجود ندارد. وقوع این گاف به قدری واضح بود که بسیاری از خبرنگاران حاضر در محل متوجه آن شدند؛ خبرگزاری رویتر هم این خبر را تائید می کند.
گفتنی است، با وجود انتشار گسترده این رسوایی در اجلاس گروه 20، سران آمریکا تاکنون سکوت اختیار کرده اند.




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا