.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 183
  • بازدید دیروز : 653
  • کل بازدید : 1445183
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 2:34 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 90/8/20 ساعت 6:47 ع نویسنده : ایمان احمدی

سلاح های تک تیر انداز سنگین با کالیبر 12.7 میلی متر از جمله دوربردترین و دقیق ترین سلاح های انفرادی حال حاضر جهان هستند. ماموریت این سلاح ها درگیری با نفرات دشمن در فاصله ای بیش از 1500 متر است. اما نکته جالب و به نوعی خاص در مورد این سلاح ها در مقایسه سایر سلاح های تک تیر انداز، توانایی نفوذ گلوله این سلاح ها در خودروهای زرهی و دیوارها و پوشش های تقویت شده است.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 90/8/20 ساعت 6:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه الجمهوریه مصر  «شیخ عبدالحمید الاطرش» رئیس سابق کمیته فتوای الازهر مصر اعلام کرد که هر کشور عربی و اسلامی علیه ایران به آمریکا کمک کند، جنایتکار است.

به گزارش ، الاطرش تاکید کرد: هر کشور عربی یا اسلامی که با آمریکا علیه ایران همکاری کند گناهکار و مرتکب جنایت در حق اسلام شده است زیرا دشمنی را یاری کرده است که نه به خدا ایمان دارد نه به رسولش.

الاطرش همچنین گفت: زیرا که خداوند فرموده است که «إنّ المؤمنون إخوة» (مومنان برادرند). همچنانکه این کشورها و حاکمان طوق اسلام را از گردن خود درآورده‌اند. اسلام به ایمان و عمل است.

این مقام الازهر در ادامه کشورهای ساکت در مقابل فتنه‌های آمریکا را نیز شریک جنایتکاران دانست و افزود: باقی کشورها نیز باید هر کس که کمک آمریکا و اسرائیل و دیگران میکند تا کشوری اسلامی را از بین ببرند باید از بین برد و این ، واجب عینی بر این کشورهاست و هر کس اقدامی نکند و فقط به سکوت بسنده کند در گناه و جنایت آن کشور شریک است.

در روزهای گذشته به دلیل فضاسازی رسانه‌ها و سران رژیم صهیونیستی علیه ایران، بار دیگر تهدید به حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران به بهانه برنامه هسته‌ای افزایش پیدا کرد که با واکنش بشدت منفی برخی کشورها از جمله روسیه و فرانسه و چین رو به رو شد.




      
ارسال شده در جمعه 90/8/20 ساعت 6:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه فرانسوی لو پاریزین در گزارشی نوشت: در شرایطی که رهبران یونان در حال یافتن راهی برای خلاص شدن از بن بست سیاسی و مالی ایجاد شده و نیز اعلام فردی به عنوان جانشین جورج پاپاندرئو، نخست وزیر یونان بودند، نیکولا سارکوزی، رئیس جمهوری فرانسه در گفت‌وگو با باراک اوباما، همتای آمریکایی خود، پاپاندرئو را "مرد دیوانه" خطاب کرد.

این افشاگری در روز پنج شنبه اتفاق افتاد که لوکاس پاپادموس، معاون پیشین بانک مرکزی اروپا و از سیاستمداران یونانی به عنوان جانشین پاپاندرئو اعلام شد.

دومینوی افشاگری‌ها علیه سارکوزی در شرایطی مطرح شد که حامیان اسرائیل، هنوز وی را به علت اظهارات ضد صهیونیستی به باد انتقاد گرفته‌اند. سخنان سارکوزی زمانی فاش شد که اوباما و سارکوزی گمان می‌کردند میکروفن‌های آنها خاموش است ولی صحبت‌ آنها از گوش خبرنگاران دور نماند.




      
      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/19 ساعت 6:51 ع نویسنده : ایمان احمدی

همه ما قاسم سلیمانی هستیم آمریکا بداند ملت ایران همه قاسم سلیمانی هستند




      

سربازاسرائیلیکی از سربازان ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به ایران!




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/19 ساعت 6:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

قاسم سلیمانیقاسم سلیمانی ، سرداری که امروز آوازه اش گوش  ژنرال های چند ستاره آمریکایی را پر کرده است ، از اولین روزهای دفاع مقدس ، در جبهه های نبرد حاضر شد و پس از مدتی ، فرماندهی کارگرزادگان کرمانی را در لشکری به نام «ثارالله» گرد آورد و سیلی های سختی به گوش صدام و صدامیان نواخت. امروز هم می توان جای انگشت های  حاج قاسم را روی صورت شیطان بزرگ دید. ناز شستت سردار.
این تصویر، قاسم سلیمانی را در نخستین روزهای جهاد و مقاومت نشان می دهد. روزهایی که پاهای چست و پالاک  سلیمانی ، از پوتین هایی که گام هایش را سنگین می کرد گریزان بود:




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/19 ساعت 6:34 ع نویسنده : ایمان احمدی

با توجه به اینکه روز گذشته سخنگوی دستگاه قضا خبر دستگیری (ع ــ ر) یکی از بستگان اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور را در رابطه با پرونده فساد مالی سه هزار میلیاردی تایید کرد، درباره وی باید گفت در نامه رضا گلپور که اندکی پس از انتشار به سرعت از خروجی رسانه ها حذف گردید نام وی به چشم می خورد. در این نامه وی خواهر زاده مشایی معرفی شده است. گلپور در این نامه می نویسد: [عنایت الله] ریاحی خواهر زاده ی اسفندیار ساکن در آمریکا فعالیت های ویژه ای را جهت پیگیری مباحث روابط آمریکا و ایران برایش انجام می دهد. البته در برخی اسناد از دکتر (ح) نیز برای پیگیری این ماموریت نام برده می شود.
در جریان واگذاری پروژه 400 میلیارد تومانی تالارهای بین المللی ایران-کیش به صورت ترک تشریفات مناقصه به شرکت خانوادگی یحیی فیوضی نیز از فردی به نام (ر) نام برده می شد.




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/19 ساعت 6:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

پیرمرد هشتاد ساله کمر خمیده، اشک‌ها روی ریشش می‌آمد و از ریشش به لباسش می‌چکید. دیدیم عجب حال این پیرمرد به هم خورد. گفتم: آقا گریه نکنید من گناهم دو تا شد!

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/19 ساعت 6:23 ع نویسنده : ایمان احمدی

ابوالعزائمروزنامه "القدس العربی" چهارشنبه 9 نوامبر (18 آبان) نوشت: رئیس جریان اسلامی "العزمیه" مصر تاکید کرد در صورت هرگونه حمله نظامی به ایران، اعلام جهاد می کند.


بنا بر این گزارش،"شیخ علاء ماضی ابوالعزائم"، رئیس جریان "العزمیه" در اظهاراتی به پایگاه اینترنتی "الدستور" گفت: «در برابر ائتلاف صهیونیستی - آمریکایی ضد ایران، ایستادگی می کنم.»

"ابوالعزائم" خاطرنشان کرد: «هواداران "العزمیه" و وابستگان به آن برای جنگ در کنار ایران آمادگی کامل دارند. باید در برابر هرگونه حمله اسرائیل، راه جهاد را گشود و از همه دولت های اسلامی دفاع کرد.»

وی ضمن تاکید بر ضرورت پایان دادن به تقسیم کشورهای اسلامی به دو قطب شیعه و سنی، گفت: «ایران کشوری اسلامی است و کشورهای عربی و اسلامی نمی توانند در قبال تعرض به ایران سکوت کنند. برخی از کشورهای خیانتکار، با وجود حمایت ایران از مقاومت فلسطین و دیگر جنبش های مقاومت، به دنبال تضعیف ایران هستند.»
 
 
 

 




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا