.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449517
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 2:3 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 90/8/17 ساعت 9:18 ع نویسنده : ایمان احمدی

سایت گوگل اخیراً نقشه‌ای را بر روی سایت گوگل مپیا قرار داده و مدعی شده است که این نقشه خانه حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران است.

گوگل این نقشه را در دسترس کاربران خود قرار داده و به گونه‌ای وانمود کرده است که گویا منابع این سایت به سختی توانسته‌اند نقشه مهم! خانه حاج قاسم را در تهران پیدا کنند.

این در حالیست که سردار قاسم سلیمانی اساسا در قالب و چارچوب معادلات سرویس‌های امنیتی غرب زندگی نمی‌کند و آنطور که خودش بارها و بارها تأکید کرده است، همانند بسیجی‌ها می‌زید.

آنهایی که حاج قاسم را بشناسند، می‌دانند که منزل این سردار دلاور نه در شهر زادگاهش یعنی کرمان و نه در تهران؛ هیچگاه یک منزل امنیتی و با آدرس نامشخص نبوده است.

منزل حاج قاسم در کرمان محل برگزاری عزای حضرت فاطمه(س) است.

مردم شهر کرمان، هر سال در شب شهادت حضرت زهرا(س) و در قالب هیئت عزاداری، پس از طی کردن مسیری از خیابان‌های شهر در خانه فرمانده بسیجی لشکر 41 ثارالله حضور می‌یابند و عزاداری می‌کنند.

این در حالیست که نقشه‌ای که گوگل بر فرض صحت از نقطه جغرافیایی منزل سردار سلیمانی منتشر کرده است نیز کشف تازه‌ای محسوب نمی‌شود و گوگل در واقع نقشه خانه‌ حضرت زهرا(س) را برای تمام کاربرانش منتشر کرده است.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران و اندیشکده‌های امنیتی غربی باید بدانند قاسم سلیمانی مقتدایی چون خمینی(ره) دارد که هنگامیکه توسط وزیر اطلاعات وقت به بیت ایشان خبر داده می‌شود که رژیم صدام قصد دارد منطقه جماران را بمباران کند، در ذیل نامه وزیر اطلاعات، ضمن مخالفت با نقل مکان از جماران، این بیت شعر را می‌نویسد:
 
"بر در میکده‌ام دست فشان خواهی دید
پای کوبان چو قلندر صفتان خواهی دید
از اقامت‌گه هستی به سفر خواهم رفت
به سوی نیستیم، رقص‌کنان خواهی دید"




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/17 ساعت 9:10 ع نویسنده : ایمان احمدی

منوچهر متکی وزیر امور خارجه سابق در گفتگو با خبرگزاری فارس درباره سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور گفت: از اظهارات آقای احمدی‌نژاد در ارتباط با وزارت امور خارجه متأسف شدم. وی در ادامه افزود : شایسته جایگاه ریاست جمهوری نیست که در اظهارات 20 سطری ایشان، 24 نکته خلاف واقع، ناروا و یا ادعای نادرست وجود داشته باشد.واقعیت سفر سنگال و مطالب مطروحه در ملاقات وزیر امور خارجه با رئیس جمهور پیش از این سفر آنگونه که بود انشاءالله و به شرط حیات در پایان دوره مسئولیت ایشان برای مردم عزیزمان بیان خواهد شد.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/17 ساعت 9:8 ع نویسنده : ایمان احمدی

نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری  عصر ایران با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان از صبح روز استیضاح وزیر اقتصاد در تلاش بودند تا استیضاح رای نیاورد افزود: این تلاش تنها محدود به حامیان دولت نبود و علاوه بر آقای حداد عادل و آقای ابوترابی که از صبح برای رای نیاوردن استیضاح در تکاپو بودند افرادی نظیر آقای ذوالقدر هم خیلی سعی کردند که استیضاح رای نیاورد و بنابراین بخشی از اصلاح طلبان هم به وزیر اقتصاد رای اعتماد دادند.وی همچنین با بیان این نکته که لاریجانی جلسه صبح مجلس را به باهنر سپرد تا به تدوین متن نطق خود در دفاع از حسینی بپردازد ، تاکید کرد: به عقیده من آقای لاریجانی با نطقی که در مخالفت با استیضاح انجام داد ، خودکشی سیاسی کرد.




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/17 ساعت 9:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

بقیع




      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/17 ساعت 10:23 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

محسن مهدیان: روز گذشته در جریان راه پیمائی 13 آبان، بسیاری از جوانان و نوجوانان با امضای توماری خواستار پیوستن به سپاه قدس ایران شدند. این اتفاق پس از اعلام نظر کنگره آمریکا برای ترور سردار قهرمان ایران حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در سه شنبه 90/8/17 ساعت 10:19 ص نویسنده : ایمان احمدی

" البته باید مساله قذافی حل شود. باید از مقام خودش خلع شود، اگر چنین شد راه درست کردن این امر یعنی آزادی ایشان آسان می شود. در این صورت دیگر قذافی حاکم نخواهد بود و ما می توانیم به خواسته های خود برسیم. یعنی ولی مسلمین با نفوذ در آن مملکت ایشان را به وطن بر می گردانند

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/12 ساعت 4:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام امیری فر که پس از ماجرای سی دی ظهور نزدیک است به جرم همکاری با عوامل سازنده این مستند مدتی را بازداشت شده بود در نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه صراط نه تنها به هیچکدام از سوالات خبرنگار این پایگاه خبری پاسخ نداد بلکه در ابتدا بیان داشت:  از من سوالات تنش زا راجع به اشخاص نپرسید . اگر سوالات کلی  در مورد نظام و رهبری و ولایت بپرسید بهتر است!
وی در پاسخ به این سوال که مسئولیت شما الان چیست؟ اظهار داشت: من مسئول شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری هستم . پیش نماز مسجد سلمان فارسی هم هستم اما چون گرفتاری دارم دو نفر نایب تعیین کرده ام!
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که عملکرد فرهنگی شما در این مدت چگونه بوده و چه خروجی هایی را داشته است گفت: ما برای خانواده های کارکنان ریاست جمهوری برنامه ریزی می کنیم . رئیس بسیج نهاد ریاست جمهوری هم با ماست! وی با عنوان امور فرهنگی خانواده های کارکنان از قبیل تحصیلات! تشویقات و اردوهای مسافرتی، آنها را از جمله کارهای فرهنگی شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری دانست.
وی در جواب اینکه یکی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در ریاست جمهوری را نام برید بیان داشت: آمار همراهم نیست!
گفتنی است پس از پیگیری های خبرنگار صراط مبنی بر دریافت یک پاسخ مناسب از سوی امیری فر وی اظهار داشت: اینجا شلوغ است و مکان مناسبی برای ارائه پاسخ نیست. من بعدا به شما جواب خواهم داد!




      
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/12 ساعت 4:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

آمریکا




      
      

ستاد برگزاری مراسم 13 آبان اعلام کرد که سعید جلیلی دبیرشوایعالی امنیت ملی فردا در اجتماع دانشجویان و دانش آموزان در مراسم 13 آبان سخنرانی خواهد کرد.
شنیده ها حاکی از این است که پیرو سخنرانی دیروز مقام معظم رهبری و اعلام این مطلب که " 100 سند از نقش امریکا در ترورهای ایران و منطقه داریم که آبروی‌شان را خواهد برد" فردا در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، احتمالا به برخی از آن اسناد اشاره خواهد شد.




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا