.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459826
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 12:45 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 90/8/12 ساعت 4:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

حجت الاسلام امیری فر که پس از ماجرای سی دی ظهور نزدیک است به جرم همکاری با عوامل سازنده این مستند مدتی را بازداشت شده بود در نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه صراط نه تنها به هیچکدام از سوالات خبرنگار این پایگاه خبری پاسخ نداد بلکه در ابتدا بیان داشت:  از من سوالات تنش زا راجع به اشخاص نپرسید . اگر سوالات کلی  در مورد نظام و رهبری و ولایت بپرسید بهتر است!
وی در پاسخ به این سوال که مسئولیت شما الان چیست؟ اظهار داشت: من مسئول شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری هستم . پیش نماز مسجد سلمان فارسی هم هستم اما چون گرفتاری دارم دو نفر نایب تعیین کرده ام!
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که عملکرد فرهنگی شما در این مدت چگونه بوده و چه خروجی هایی را داشته است گفت: ما برای خانواده های کارکنان ریاست جمهوری برنامه ریزی می کنیم . رئیس بسیج نهاد ریاست جمهوری هم با ماست! وی با عنوان امور فرهنگی خانواده های کارکنان از قبیل تحصیلات! تشویقات و اردوهای مسافرتی، آنها را از جمله کارهای فرهنگی شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری دانست.
وی در جواب اینکه یکی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در ریاست جمهوری را نام برید بیان داشت: آمار همراهم نیست!
گفتنی است پس از پیگیری های خبرنگار صراط مبنی بر دریافت یک پاسخ مناسب از سوی امیری فر وی اظهار داشت: اینجا شلوغ است و مکان مناسبی برای ارائه پاسخ نیست. من بعدا به شما جواب خواهم داد!




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا